درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28479صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 10 اسفند 1395 - 18:51
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران: باید از تک‌بعدی شدن فعالیت روابط‌عمومی‌ها و انتشار صرف اخبار جلوگیری کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تاکید کرد، باید از تک‌بعدی شدن روابط عمومی‌ها و صرفا انتشار اخبار و اطلاعیه‌ها جلوگیری کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تاکید کرد، باید از تک‌بعدی شدن روابط عمومی‌ها و صرفا انتشار اخبار و اطلاعیه‌ها جلوگیری کرد.

به گزارش شارا، نوید محسنی در سومین جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در واحد چالوس گفت: «روابط عمومی در دانشگاه ماموریت‌های مختلف و متنوعی دارد اما به دلیل کمبود نیرو در این حوزه سازمانی و یا عدم حضور نیروهای متخصص، فقط بعد فعالیت‌های رسانه ای این حوزه دیده می شود در صورتی که روابط عمومی ها باید نیازسنجی، افکارسنجی، تدوین نقشه راهبردی و مشارکت و تببین سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه را جزو اولویت‌های خود قرار دهند.»

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی و اطلاع رسانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گزارش کاملی از اجرای بخشنامه هدایت تحصیلی در واحدهای استان، تولید و پخش تیزر تلویزونی در شبکه استانی و سایر اقدامات صورت گرفته را ارائه کرد.

محسنی با ارائه آمار تعداد ثبت نام شدگان در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در مهر و بهمن سال 1394 و مهر 1395 اظهار کرد: «تبلیغات منسجم و هدفمند روابط عمومی واحدهای استان موجب شد تا در ورودی مهر 1395 تعداد قابل توجهی از دانشجویان در واحدهای استان ثبت نام کنند و نسبت به ورودی مشابه سال قبل افزایش ایجاد شود.»

وی با بیان اینکه تبلیغات موثر، تبلیغات مداوم است، گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، بزرگترین مجموعه دانشگاهی استان است و خدمات و محصولات این دانشگاه باید بصورت مستمر به اطلاع جامعه رسانده شود.»

محسنی به تاثیر تبلیغات ویدئویی و استفاده از ابزارهای مختلف اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: «بهترین، آسانترین، ارزانترین، مخاطب پسندترین و در عین حال یک راه کار اصولی برای ترویج اهداف سازمانی و تعامل با مخاطبان اکنون استفاده از ویدئو است که بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی همه واحدهای استان باید دانشگاه خود را بصورت ویدئویی معرفی کنند.»

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران استفاده از شبکه های مجازی را یک فرصت برای بهره برداری و اطلاع رسانی عنوان کرد و ادامه داد: «روابط عمومی واحدها با استفاده درست و صحیح از این ابزارها در راستی اطلاع رسانی مطلوبتر و سریعتر و تعامل بیشتر با مخاطبین اقدام کنند.»

مدیر روابط عمومی واحد ساری در باره اطلاع رسانی خوب واحدهای استان در مورد تعطیلی ایام رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)، بارش شدید برف در استان و مسدود شدن راههای ارتباطی که موجب تعطیلی دانشگاه ها شد تقدیر و تشکر کرد و مراتب قدردانی دکتر منوری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

محسنی با بیان اینکه استفاده از نیروهای متخصص در حوزه روابط عمومی در دانشگاه موجب پیشبرد اهداف و فعالیت مطلوبتر مجموعه دانشگاهی می شود خواستار افزایش نیروی انسانی و تجهیز دفاتر روابط عمومی واحدهای استان شد.

دبیر شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در ادامه خواستار تقویت جایگاه روابط عمومی در واحدهای استان شد و اظهار کرد: «نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات، داشتن برنامه و هدف و منابع از جمله نیازهای ضروری هر مجموعه ای است که در روابط عمومی واحدها این عناصر توزیع یکنواختی ندارند و این به ضرر سیستم است.»

دکتر محمد صالحی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان مازندران هم با قرائت مصوبات دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی واحدهای استان گزارشی از نحوه انجام مصوبات را ارائه کرد.

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در باره لزوم اطلاع رسانی سامانه ساها و خدمات آزمایشگاهی واحدهای استان نیز عنوان کرد کتابچه ساهای واحدهای استان چاپ و بین واحدها توزیع شده است.

وی در خصوص ممنوعیت برگزاری هرگونه کنسرت موسیقی و یا برنامه هایی که موجب ناهنجاری اجتماعی می شود در واحدهای دانشگاهی استان نظارت و همکاری روابط عمومی واحدهای استان با ریاست واحد و مدیران حراست خوب عنوان کرد و افزود: «تاکنون هیچ گزارشی در این زمینه مشاهده نشده است.»

راه اندازی وب سایت خبری استانی و انتشار نشریات استانی از جمله پیشنهادات مدیر روابط عمومی استان بود که در این جلسه طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آنا، مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدهای استان به بیان گزارش‌های انجام شده در واحد متبوع و نظر خود پرداختند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد