درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 11:06   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28458صفحه نخست » سه شنبه، 10 اسفند 1395 - 00:22
شورای اطلاع‌رسانی و کانون خبر در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکیل شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شورای اطلاع‌رسانی و کانون خبر در معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باهدف سیاست‌گذاری، تبیین خط‌مشی و گردش اطلاعات در این حوزه تشکیل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شورای اطلاع‌رسانی و کانون خبر در معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باهدف سیاست‌گذاری، تبیین خط‌مشی و گردش اطلاعات در این حوزه تشکیل شد.

به گزارش شارا به نقل از تسنیم؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست شورای اطلاع‌رسانی این معاونت اظهار داشت: شورای اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی فرهنگی باهدف ساماندهی اخبار و اطلاعات حوزه دانشجویی، فرهنگی و همچنین اخبار علمی، آموزشی، پژوهشی و ورزشی با عضویت مسئولان واحدهای این معاونت تشکیل‌شده است.

محمدمهدی محمدی افزود: با گسترش کار اطلاع‌رسانی باید از ظرفیت‌های دانشجویی برای پوشش اخبار و اطلاعات حوزه دانشجویی فرهنگی استفاده کرد و به همین سبب کانون خبر دانشجویی با تصویب شورای فرهنگی دانشگاه تشکیل‌شده که بر اساس سیاست‌های شورای اطلاع‌رسانی و
روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی فعالیت می‌کند.

وی خواست در این فرصت کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه اعضای کانون خبر، خبرنگاران افتخاری مفدا، نمایندگان کانون‌ها و تشکل‌ها و مسئولان واحدهای حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز با اشاره به مفهوم روابط عمومی و لزوم توجه به هدف ایجاد روابط عمومی که همانا اقناع مخاطبان هست، گفت: فلسفه تشکیل روابط عمومی‌ها تنها اطلاع‌رسانی نیست بلکه روابط عمومی وظیفه اطلاع‌یابی از طریق افکار سنجی و درنهایت ایجاد تفاهم و رفع سوءتفاهم را دارد.

سعید راویان بابیان اینکه اهمیت شنیدن از بیان کردن بیشتر است افزود: همان‌گونه که انسان چشم و گوش و زبان دارد، روابط عمومی نیز باید هم بیان کند، هم ببیند و هم بشنود زیرا خداوند نیز در معرفی خود صفت سمیع را مقدم بر علیم و بصیر دانسته است.

وی افزود: برای ایجاد تفاهم بین سازمان و مخاطبان باید از ابزارهای متعدد ازجمله ابزار اطلاع‌رسانی استفاده کرد که سبب خروج صحیح و قابل‌اعتماد اطلاعات و اخبار سازمان شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد