درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28423صفحه نخست » یکشنبه، 8 اسفند 1395 - 11:48
چه عواملی باعث می‌شوند در کارمان بهره‌ور نباشیم؟
این روزها همه پر از مشغله هستند. اما پرمشغله بودن کار ساده‌ای است و بهره‌ور بودن است که دشوار است. به این موضوع فکر کنید. افراد پرمشغله مرتب برنامه‌ریزی می‌کنند، لیست انجام کارهایشان را چک می‌کنند و به آنها رسیدگی می‌کنند. افراد بهره‌ور همه این کارها را انجام می‌دهند، اما چک کردن لیست انجام کارها را بهینه انجام می‌دهند و اموری که باید رسیدگی کنند را به درستی انتخاب می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این روزها همه پر از مشغله هستند. اما پرمشغله بودن کار ساده‌ای است و بهره‌ور بودن است که دشوار است. به این موضوع فکر کنید. افراد پرمشغله مرتب برنامه‌ریزی می‌کنند، لیست انجام کارهایشان را چک می‌کنند و به آنها رسیدگی می‌کنند. افراد بهره‌ور همه این کارها را انجام می‌دهند، اما چک کردن لیست انجام کارها را بهینه انجام می‌دهند و اموری که باید رسیدگی کنند را به درستی انتخاب می‌کنند. آنها همه چیز را به شیوه‌ای پیش می‌برند که بیشترین تفاوت را هم برای کسب‌وکارشان و هم برای خودشان ایجاد می‌کند. برای اینکه بدانید شما هم بهره‌ور هستید یا نه سوالات زیر را مطرح کنید:

 

1) آیا هر کاری را با در ذهن داشتن یک هدف انجام می‌دهم؟ تلاش کردن بدون داشتن یک هدف واقعی، بی‌ثمر است. افراد بهره‌ور فقط از اینکه چه کاری باید انجام دهند آگاه نیستند، بلکه دلیل انجام کار را هم می‌دانند.

2) آیا سیستم‌هایی ایجاد می‌کنم که از هدف من حمایت کنند؟ اگر کارآفرین هستید، هدفتان ایجاد یک کسب‌وکار موفق است. سیستم شما فرآیندهای فروش، بازاریابی، تحقق فروش، عملیات و ... را دربرمی‌گیرد. داشتن هدف برای برنامه‌ریزی و تعیین نوع موفقیت عالی است و داشتن سیستم این فرآیند را به سوی هدف پیش می‌برد.

3) آیا خودم را باور دارم؟ پشتکار داشتن کار ساده‌ای نیست. سختکوشی سخت است. پیش رفتن در مسیر هدف به خوش‌بینی و خودباوری نیاز دارد. به همین دلیل است افرادی که صرفا پرمشغله هستند خیلی زود میدان را خالی می‌کنند و افراد بهره‌ور به مسیر ادامه می‌دهند. افراد بهره‌ور این واقعیت را می‌پذیرند که تنها راه رسیدن به آنچه می‌خواهند فقط تلاش کردن نیست، بلکه پیگیر بودن است.

4) آیا معتقدم زندگی تحت کنترل خودم است؟ خیلی از افراد احساس می‌کنند شانس – یا نیروهای خارجی – نقش زیادی در شکست یا موفقیت آنها دارد. اگر موفق شوند، شانس با آنها یار بوده و اگر شکست بخورند، بدشانس بوده‌اند. مطمئنا، شانس نقش مهمی در زندگی دارد، اما افراد بهره‌ور به این امید نمی‌نشینند که شانس با آنها یار شود یا همواره نگران بدشانسی نیستند. آنها معتقدند موفقیت کاملا تحت کنترل خودشان است‌.

5) آیا از اهدافم برای اتوماتیک‌سازی تصمیم‌ها استفاده می‌کنم؟ تیم فریس در یک پادکست توصیف کرده بود که هرب کله‌هر، مدیرعامل شرکت‌ هواپیمایی ساوت‌وست ایرلاینز چگونه هر روز تصمیم‌های بسیار زیاد و مهمی اتخاذ می‌کند. کله‌هر از یک چارچوب ساده تبعیت می‌کند: آیا این تصمیم به شرکت ما کمک می‌کند خدماتی ارزان ارائه دهد؟ اگر این‌طور بود، پاسخ بله است و اگر نه، خیر. افراد بهره‌ور همین چارچوب را برای تصمیم‌گیری به‌کار می‌برند. آیا این کار به رسیدن به هدفم کمک می‌کند؟ اگر نه، از خیر آن می‌گذرم.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3994

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد