درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28387صفحه نخست » شنبه، 7 اسفند 1395 - 01:00
ترفندهایی برای دور نگه‌داشتن ترامپ از توییتر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاوران پیشین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، از بکارگرفتن ترفندهایی به‌منظور دور نگه‌داشتن وی از توییتر پرده برداشته‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاوران پیشین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، از بکارگرفتن ترفندهایی به‌منظور دور نگه‌داشتن وی از توییتر پرده برداشته‌اند.

به گزارش پرس تی وی، یکی از این ترفندها این است که با انتشار میزان مناسبی از اخبار حاوی تحسین و تقدیر از ترامپ، می‌توان اطمینان حاصل کرد که وی به سراغ توییتر نمی‌رود.

6 تن از پرسنل ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ گفتند مهم‌ترین اقدام برای کنترل عادت توییت کردن ترامپ، این است که اطمینان حاصل شود اخباری که به دست او می رسد حاوی میزان زیادی تعریف و تمجید از او باشد. بنابراین زمانی که چنین اخباری یافت نمی شد، تلاش می شد اخباری با این مضامین در رسانه ها و نشریات دوست و طرفدار منتشر شود.

سم نانبرگ، مسئول پیشین روابط عمومی ترامپ گفت: «اگر ترامپ (زمانی که نامزد انتخابات بود) از اخبار رسانه‌ای درباره خود ناراحت بود، نشان دادن روزنامه‌هایی به وی که حاوی خبرهای دلخواه وی و تمجید از او بود، سازنده بود.»

پرسنل و اعضای تیم ترامپ، همیشه مراقب بودند او چه اخباری دریافت می کند. به گفته آنها ترامپ به‌ندرت اخبار را بصورت آنلاین مطالعه می کرد و در عوض وی منتخبی از روزنامه‌ها را که بصورت چاپی در اختیار وی قرار می گرفت ترجیح می‌داد. همچنین او مطالبی را که اعضای تیم هر روز روی میز او قرار می دادند مطالعه می کرد.

از سوی دیگر ترامپ مشتری ثابت برنامه‌های تلویزیون کابلی است و حتی کارمندان او نیز نتوانسته بودند وی را از توییت پیرامون موضوعاتی که بی‌ارتباط به برنامه‌های اصلی تیم انتخاباتی‌اش، باز دارد.

به‌عنوان‌مثال مناقشۀ توییتری ترامپ با پدر خضر خان، سرباز مسلمان امریکایی که در عراق کشته شد. همچنین مناقشۀ میان ترامپ و آلیسیا ماچادو، بانوی شایستۀ جهان، از دیگر مسائل پیش روی ترامپ در توییتر بوده است.

یکی از مقامات پیشین ستاد انتخاباتی ترامپ گفت نانبرگ و جیسون میلر، مدیر روابط عمومی پیشین ترامپ، در زمینه معرفی رسانه‌های جایگزین به ترامپ بسیار بامهارت عمل می‌کردند و اخبار رسانه‌هایی مانند بریتبارت، واشنگتن اگزماینر، فاکس نیوز، اینفووارز و دیلی کالر را در اختیار ترامپ قرار می‌دادند.

و زمانی که اخبار مناسبی پیدا می‌کردند، مقامات ستاد انتخاباتی ترامپ به‌صورت گسترده اقدام به ریتویت و انتشار آن در توییتر می‌کردند.

این اظهارات در حالی مطرح‌شده است که پیش‌تر روانشناسان هشدار داده‌ بودند ترامپ همۀ نشانه‌های کلاسیک بیماری روانی خودشیفتگی را دارد.

روانشناسان اخیراً لب به سخن گشودند و علناً دربارۀ رفتارهای ترامپ هشدار دادند. جان دی. گارتنر، اخیراً گفته است ترامپ «به طرز خطرناکی بیماری روانی دارد و از نظر رفتاری نمی‌تواند رئیس‌جمهور باشد.»

این روانشناس برجسته معتقد است که ترامپ نشانه‌های «خودشیفتگی بدخیم» دارد که بر اساس تعریف ذکرشده در فرهنگ لغت روان‌پزشکی کمپبل، ترکیبی از خودشیفتگی، اختلال شخصیت ضداجتماعی، تجاوزگری و سادیسم است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد