درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:40   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28386صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 7 اسفند 1395 - 00:55
سخنرانی دکتر مظفری در خصوص نقش روابط عمومی ها در تقویت زنجیره های تولید
امروزه در عرصه روابط عمومی ها، مسائل، تصمیمات و تقاضاهای متنوع، مشتریان و کارکنان موجب شده است که با تحقیق و بررسی تبعات مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکصد و نود و هشتمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد.


یکصدو نود و هشتمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران با موضوع « نقش روابط عمومی ها در تقویت زنجیره های تولید » روز سه شنبه ۳ اسفند ۹۵ در سالن اجتماعات پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با حضور هئیت مدیره و فعالان حوزه روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از  انجمن روابط عمومی ایران، در ابتدا رئیس انجمن روابط عمومی ایران ضمن خیرمقدم و قدرانی از حضور شرکت کنندگان در این نشست گفت: روابط عمومی به عنوان سیاستگذار ارتباطی سازمان، باید برای جایگاه خود در سازمان ارزش قایل شود و این جایگاه را به شکل منطقی مدیریت کند.

کاظمی دینان در ادامه گفت: روابط عمومی باید استعدادهای خود را کشف کند در این راستا از تجربیات دیگر روابط عمومی ها، بهره ببرد. وظیفه ما در روابط عمومی مهرورزی و شاد نگه داشتن مردم است. یک روابط عمومی موفق با گشاده رویی می تواند به اهداف خود دست یابد.

سخنران علمی این نشست دکتر " افسانه مظفری" مدرس و عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر مسئول ماهنامه گلچین تغذیه و تندرستی و مدیر مسئول مجله علمی پژوهشی مطالعات رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع " نقش روابط عمومی ها در تقویت زنجیره های تولید " بود.

وی با اشاره به اینکه تحقق امنیت غذایی یکی از شروط توسعه می باشد، گفت: امروزه کشورهای در حال توسعه به دنبال رسیدن به اهدافی که توسعه آنهارا تضمین می کنند، هستند. بهبود امنیت غذایی، بهبود و تقویت رشد اقتصادی در کاهش فقر و حفظ منابع طبیعی، از اهداف این کشورهاست. بنابراین یکی از شروط، تحقق امنیت ملی است که از ارکان توسعه اقتصادی به شمار می آید.

مظفری با تعریفی از امنیت غذایی ادامه داد و گفت: اجلاس جهانی غذا در سال 1996 تعریف کاملی از امنیت غذایی را به این شرح اعلام کرد؛ امنیت غذایی هنگامی وجود دارد که همه مردم در تمامی ایام به غذای کافی، سالم و مغذی دسترسی فیزیکی و اقتصادی داشته باشند و غذای در دسترس، نیازهای یک رژیم تغذیه سازگار با ترجیحات آنان را برای یک زندگی فعال و سالم تامین سازد. غذای کافی، دسترسی، زمان، زندگی سالم و فعال از مفاهیم اصلی امنیت غذایی به شمار می آید. امنیت غذایی در ایران شامل دو مولفه، تولید محصولات غذایی منهای صادرات و واردات مواد غذایی تشکیل شده است. در شرایطی که دنیا، زنجیره های تولید را در بخش خودکفایی و خود اتکایی، اصل قرار داده و سلامت تولید حاصل از کار زنجیره ای و برنامه ریزی برای تنظیم بازار را محور می داند، تولید برای صادرات، عامل برتری اقتصادی کشورها نسبت به یکدیگر است. بنابراین ایجاد زنجیره های تولید در بخش کشاورزی، سبب افزایش راندمان، بهبود تولید و ارتقای بهروری، کاهش هزینه های تولید، ارائه محصول با کیفیت و با قیمت مناسب به بازارهای جهانی و کاهش سهم واسطه گرایی می شود. مجموعه این چرخه از حلقه های بهم تنیده تحت عنوان زنجیره های تولید، تامین و توزیع می تواند توسعه پایدار را در راستای اقتصاد مقاومتی موجب شود.

نقش روابط عمومی ها زنجیره های تولید
وی با توجه به نقش روابط عمومی ها در اهمیت امنیت غذایی گفت: روابط عمومی ها در این بحث با اطلاع رسانی، آگاهی و پردازش اطلاعات به مولدان جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردارند که بدین لحاظ نقش اساسی روابط عمومی ها به منصه ظهور می رسد چرا که در مرکز زنجیره های اطلاع رسانی قرار دارند. اطلاع رسانی توسط روابط عمومی ها باید ابتدا به رسانه ها و سپس به مراکز تولید و بازار اشاعه پیدا کند. از آنجایی که در حاشیه حلقه های به هم تنیده ی این زنجیره ها قوانین، سیاست ها و راهبردهای مهمی نهفته است، اگر این عوامل با ابتکارات و عملیات اجرایی مولدان عجین شود، می تواند به سمت و سوی توسعه پایدار حرکت کند.

دکتر مظفری افزود: علوم ارتباطات یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهم ترین عوامل پیشرفت انسان امروزه و شالوده و زیربنای سایر علوم قرن حاضر است. امروزه نقش روابط عمومی ها در ایجاد ارتباطات گسترده و تاثیرگذار و کمک به نتیجه گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقش درخورتوجه است

امروزه در عرصه روابط عمومی ها، مسائل، تصمیمات و تقاضاهای متنوع، مشتریان و کارکنان موجب شده است که با تحقیق و بررسی تبعات مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد. پاسخگویی بدون در نظر گرفتن عوامل و تبعات یاد شده غیر ممکن است. برای پاسخگویی منطقی و شفاف، سریع و صریح لازم است که از ظرفیت های سایر علوم بهره گرفت

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد