درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:18   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28336صفحه نخست » سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 12:41
نمایشگاه رسانه‌های تخصصی برگزار می‌شود
پیش ثبت‌نام نمایشگاه رسانه‌های تخصصی، هفتم تا دهم اسفند از طریق وب‌سایت prssexpo.ir انجام می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نمایشگاه رسانه‌های تخصصی با هدف معرفی جایگاه و ظرفیت‌های رسانه‌های تخصصی، هموارسازی تحقق اقتصاد دانش بنیان و ارتقای سواد علمی جامعه، به مدت ۴ روز در بازه زمانی ۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار می شود .

تمام نشریات (چاپی یا الکترونیک) دارای زمینه «اختصاصی» یا «تخصصی» می‌توانند در شش گروه «علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، پزشکی، کشاورزی و هنر» در این نمایشگاه حضور یابند. گروه یا گروه‌های دیگر، در صورت نصاب داشتن، اضافه می‌شوند .

گروه‌های زیر می‌توانند در نمایشگاه شرکت کنند :

۱ . نشریات چاپی یا الکترونیک که در پروانه انتشار آن ها عبارت اختصاصی یا تخصصی درج شده است .

۲ . دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور

۳ . پنج خبرگزاری اول، ۲۰ روزنامه اول، پنج خبرگزاری تخصصی اول و ۱۰ پایگاه خبری اول (مطابق طرح رتبه بندی رسانه ها )

۴ . غرفه های برتر بیست و یکمین و بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

۵ . نمایندگی‌های رسانه‌های خارجی در تهران

۶ . روابط عمومی دستگاه‌ها

۷ . نشریات علمی دانشجویی(به صورت تجمیعی (

نشریات هریک از دانشگاه‌ها می‌توانند به صورت انفرادی در گروه تخصصی خود و یا به صورت تجمیعی، حضور یابند .

«
نشست‌های خبری مسؤولان ارشد کشور، معرفی و تقدیر از مجلات ماندگار بخش خصوصی، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی، تورهای آموزشی دانشگاه‌ها» از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نمایشگاه رسانه‌های تخصصی عنوان شده است .

به منظور برآورد تعداد متقاضیان و برنامه‌ریزی برای پیش‌بینی فضا، تأمین امکانات نمایشگاهی، تدارکات، تهیه خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و ...، پیش ثبت‌نام متقاضیان از تاریخ هفتم تا دهم اسفند ماه و از طریق وبسایت نمایشگاه مطبوعات (prssexpo.ir) انجام می شود .

تعرفه واگذاری غرفه‌ها نیز به این شرح است :

هر واحد سازه برای بخش خصوصی: ۵۰۰هزار تومان و برای رسانه های غیر خصوصی: یک میلیون تومان

رسانه‌هایی که در حوزه فناوری های نانو، زیستی، اطلاعات و شناختی منتشر می شوند، از تخفیف ویژه استفاده می کنند .

حداکثر سازه ثبت نامی برای هر رسانه، ۴ واحد است که به صورت پیش ساخته از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه طراحی، اجرا و تحویل می شود .

محل برگزاری نمایشگاه پس از برآورد نهایی و بر اساس میزان ثبت نام اولیه رسانه‌ها و رسیدن به نصاب، اعلام می شود .

 

منبع: سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد