درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28335صفحه نخست » سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 12:38
ایران و آلبانی همکاری‌های خبری خود را گسترش می‌دهند
مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس خبرگزاری رسمی آلبانی بر عزم دو طرف برای گسترش همکاری‌های خبری میان تهران و تیرانا تاکید کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)،  'گزیم پودگوریتسا' رئیس خبرگزاری رسمی آلبانی (آتا) روز دوشنبه در دیدار با 'محمد جعفر صافی' بر اهمیت روابط میان آتا و خبرگزاری جمهوری اسلامی )ایرنا) تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم خبرهایی که صحت و اهمیت آن از سوی ایرنا تایید شده باشد را منتشر کنیم .
برای پرهیز از انتشار خبرهای نادرست، با خبرگزاری‌های معتبر در کشورهای دیگر، از جمله با شینهوا (چین)، یونهاپ (کره جنوبی)، د پ آ (آلمان)، آ اف پ (فرانسه) و رویترز (انگلیس) نیز توافق‌نامه‌های همکاریِ حرفه‌ای امضا کرده است .
پودگوریتسا تاکید کرد: برای ما مهم است که خبرهای صحیح و تاییدشده را منتشر کنیم. در دیدار با مدیرعامل ایرنا، نیز به ایشان گفتم که علاقمندیم خبرهای ایران را از ایرنا بگیریم؛ زیرا رسانه‌های کشورهای دیگر ممکن است خبرها را با موضع‌گیری منتشر کنند .
'
محمد جعفر صافی' مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این دیدار با استقبال از توافقنامه امضاشده میان ایرنا و آتا گفت: بویژه رسانه‌های غرب پیش از این درباره ایران خبرهای نادرستی منتشر کرده‌اند. برای مثال مدت‌ها تبلیغ کردند که ایران به دنبال سلاح اتمی است، اما اکنون مردم جهان متوجه کذب بودن این تبلیغ شده‌اند. بنابراین بهترین راه برای دریافت خبرهای درست، برقراری ارتباط مستقیم میان رسانه‌های کشورها است .
ایرنا و آتا روز یکشنبه در تهران موافقت‌نامه‌ای در زمینه تبادل خبر و تجربیات حرفه‌ای امضا کردند .
صافی در همین راستا، پیشنهاد کرد شبکه‌های رادیو و تلویزیونیِ آلبانی هم با رادیو و تلویزیون ایران روابط مستقیم برقرار کنند .
مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به فعالیت رسانه‌های بین‌المللی در ایران، گفت: حضور خبرنگارانِ خارجی در ایران افزایش یافته است؛ به‌طوری‌که سال گذشته بیشترین تعداد خبرنگاران خارجی طی 20 سال اخیر به ایران آمدند .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد