درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:17   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28322صفحه نخست » دوشنبه، 2 اسفند 1395 - 15:13
نمایشگاه رسانه‌های تخصصی برگزار می‌شود
روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام کرد: پیش ثبت نام نمایشگاه رسانه های تخصصی، هفتم تا دهم اسفند از طریق وبسایت prssexpo.ir انجام می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام کرد: پیش ثبت نام نمایشگاه رسانه های تخصصی، هفتم تا دهم اسفند از طریق وبسایت prssexpo.ir انجام می شود.

به گزارش شارا، نمایشگاه رسانه های تخصصی با هدف معرفی جایگاه و ظرفیت های رسانه های تخصصی، هموارسازی تحقق اقتصاد دانش بنیان و ارتقای سواد علمی جامعه، به مدت چهار روز در بازه زمانی 25 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.


تمام نشریات (چاپی یا الکترونیک) دارای زمینه «اختصاصی» یا «تخصصی» می توانند در 6 گروه «علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، پزشکی، کشاورزی و هنر» در این نمایشگاه حضور یابند. گروه یا گروه های دیگر، در صورت نصاب داشتن، اضافه می شوند.

** چه گروه هایی می توانند در نمایشگاه شرکت کنند؟
براساس این فراخوان نشریات چاپی یا الکترونیک که در پروانه انتشار آن ها عبارت اختصاصی یا تخصصی درج شده است، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور، پنج خبرگزاری اول، 20 روزنامه اول، پنج خبرگزاری تخصصی اول و 10 پایگاه خبری اول (مطابق طرح رتبه بندی رسانه ها)، غرفه های برتر بیست و یکمین و بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، نمایندگی های رسانه های خارجی در تهران، روابط عمومی دستگاه ها و نشریات علمی دانشجویی(به صورت تجمیعی) از جمله رسانه ها و مراکزی هستند که می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.


نشریات هریک از دانشگاه ها نیز می توانند به صورت انفرادی در گروه تخصصی خود و یا به صورت تجمیعی در این نمایشگاه حضور یابند.


«نشست های خبری مسئولان ارشد کشور، معرفی و تقدیر از مجلات ماندگار بخش خصوصی، کارگاه های آموزشی، نشست های تخصصی، تورهای آموزشی دانشگاه ها» از جمله برنامه های پیش بینی شده برای نمایشگاه رسانه های تخصصی عنوان شده است.


به منظور برآورد تعداد متقاضیان و برنامه ریزی برای پیش بینی فضا، تأمین امکانات نمایشگاهی، تدارکات، تهیه خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و ...، پیش ثبت نام متقاضیان از تاریخ هفتم تا دهم اسفند ماه و از طریق وبسایت نمایشگاه مطبوعات (prssexpo.ir) انجام می شود.


جزئیات بیشتر نحوه پیش ثبت نام به مراه دیگر توضیحات هم اکنون در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل مشاهده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد