درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:39   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28268صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 30 بهمن 1395 - 13:03
توسعه پایدار بدون روابط عمومی ها امکان پذیر نیست
رییس انجمن روابط عمومی ایران گفت: روابط عمومی ها نقشی مهم و تاثیرگذار در توسعه پایدار جوامع دارند و توسعه پایدار بدون آنها امکانپذیر نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ' سید غلامرضا کاظمی دینان 'روز پنجشنبه در همایش ملی 'جایگاه روابط عمومی در توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر' که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، افزود: بدون روابط عمومی و شناخت ارتباطات انسانی، زندگی اجتماعی شکل نمی گیرد
وی افزود: توسعه پایدار در هیچ کشوری انجام نخواهد شد مگر اینکه پیشگام آن روابط عمومی باشد
رییس انجمن روابط عمومی ایران اظهار کرد: روابط عمومی های نقش آینده نگری، بحران ستیزی، فرهنگ سازی، اطلاع یابی و اطلاع رسانی دارند
شهردار اصفهان نیز در این همایش بر اهمیت نگاه به توسعه فرهنگی و صنایع فرهنگی اشاره کرد و گفت: بر این اساس شهرداری اصفهان در کنار ماموریت های بسیار ارزشمند در حوزه خدماتی، عمرانی و ترافیکی، رویکرد فرهنگی را در پیش گرفته است
'
مهدی جمالی نژاد ' افزود: در سال گذشته گفتمان جدیدی به عنوان دانش محوری با پرچمداری شهرداری اصفهان برای کشور مطرح شد
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در برنامه 1400 شهرداری اصفهان، این شهر به عنوان شهری معرفی می شود که از فناوری های نرم به جای فناوری های سخت بهره خواهد گرفت .
شهردار اصفهان افزود: البته قرار نیست که اقدامات عمرانی، خدماتی و ترافیکی در شهر، به کندی پیش رود بلکه سرعت آنها با گفتمان و رویکرد جدید افزایش می یابد 
همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این همایش گفت: ظرفیت روابط عمومی ها و موسسات فرهنگی در استان می تواند اقتصاد هنر را شکوفا کند .
حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی افزود: روابط عمومی ها می توانند ظرفیت و نگاه استان را تبیین و ذائقه استان را تغییر دهند
وی بااشاره به اینکه هنوز حراج بزرگ در حوزه فرهنگ و هنر در استان اصفهان برگزار نشده است، گفت: روابط عمومی ها می توانند افزایش آگاهی و شناخت مردم فرهنگ دوست استان از هنر و معرفی آثار هنری نقش آفرینی کنند
همایش ملی 'جایگاه روابط عمومی در توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر' روز پنجشنبه در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد .
در این همایش که با هدف برقراری ارتباط مستمر روابط عمومی ها با مراکز فرهنگی هنری و در نتیجه اقتصاد فرهنگ و هنر برگزار شد از پروفسور 'باقر ساروخانی' پدر علم جامعه شناسی و ارتباطات کشور تجلیل و از سردیس و تمبر اختصاصی این استاد برجسته کشوری رونمایی شد
در پایان این مراسم از 15 روابط عمومی برتر و همچنین تعدادی از هنرمندان برجسته و شاخص استان اصفهان تقدیر شد
همزمان با برگزاری همایش ملی «توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر» با همکاری انجمن روابط عمومی ایران و دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان سه کارگاه آموزشی در حوزه روابط عمومی و هنر با حضور اساتید مطرح حوزه روابط عمومی و فرهنگ و هنر کشور برگزار شد .
این کارگاه ها با موضوع های 'نقش و اهمیت روابط عمومی در یک سازمان'، 'بررسی بعد رسانه ‌ای مراکز فرهنگی هنری و روابط عمومی‌ ها' و 'تعاملات فرهنگی و روابط عمومی ‌ها' برگزار شد .

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد