درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 تیر 1396 - 06:09   

آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد

  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

امکان تبلیغات بیش‌تر در فیس‌بوک برای سازمان‌های خبری

  امکان تبلیغات بیش‌تر در فیس‌بوک برای سازمان‌های خبری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg
  مرکز روابط عمومی USC Annenberg
  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد
  قوی‌ترین رایانه اپل از راه می‌رسد
  آمارهای باورنکردنی از 60 ثانیه اینترنت
  برگ برنده مدیریت روابط عمومی
  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران
  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان
  اصول و فنون مصاحبه
  انجمن روابط عمومی امریکا: پیشرفت در تخصص، پیشرفت در متخصصان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28246صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 29 بهمن 1395 - 16:26
تاکید بنیانگذار فیس‌بوک بر 'توسعه زیرساخت‌ها' در دفاع از پدیده جهانی شدن
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارک زاکربرگ، بنیانگذار روابط عمومی گفته است در دورانی که پدیده جهانی شدن با چالش‌های جدی رو به رو شده است فیس‌بوک به توسعه زیرساخت‌های اجتماعی برای ایجاد یک جامعه‌ جهانی فراگیر مبادرت خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارک زاکربرگ، بنیانگذار روابط عمومی گفته است در دورانی که پدیده جهانی شدن با چالش‌های جدی رو به رو شده است فیس‌بوک به توسعه زیرساخت‌های اجتماعی برای ایجاد یک جامعه‌ جهانی فراگیر مبادرت خواهد کرد.


آقای زاکربرگ همچنین گفته است که شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک تا حدی در ظهور پدیده اخبار دروغ مقصر بوده اند.


در پی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، فیس‌بوک اعلام کرد که جلوی انتشار اخبار دروغ در این شبکه را خواهد گرفت.


با افزایش کاربران فیس‌بوک که اکنون از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون کاربر هم فراتر رفته، بسیاری از مردم این شبکه اجتماعی را منبع اصلی دسترسی به اخبار روزانه کرده‌اند.


مارک زاکربرگ پنجشنبه (۱۶ فوریه) در مصاحبه‌ای به بی‌بی‌سی گفت بسیاری از مردم به طور فزاینده در "حباب‌های فیلتر شده" زندگی می کنند و فقط به اخباری دسترسی دارند که موافق نظر آنهاست.


او ابراز نگرانی کرد که خیلی‌ها از مزیت‌های پدیده جهانی شدن برخوردار نبوده اند و این امر باعث شده است که بخواهند "از دنیای به هم متصل شده خارج بشوند."


بنیانگذار فیس‌بوک از افراد ناراضی خواست به جای "دست روی دست گذاشتن و ناراحت شدن" به توسعه "زیرساخت‌های اجتماعی" مبادرت کنند.


وی هم زمان با انتشار یک مقاله در صفحه فیس‌بوک خودش، مسیر فیس‌بوک در ظرف سال‌های آینده را اعلام کرد.


مارک زاکربرگ گفت: "در یک چنین دورانی مهم‌ترین کاری که ما در فیس بوک می توانیم انجام بدهیم توسعه زیرساخت‌های اجتماعی است تا به مردم کمک کنیم تا جامعه جهانی‌ای ایجاد کنند که برای همه مطلوب باشد."


او افزود: «طی یک دهه گذشته فیس‌بوک بر متصل کردن دوستان و خانواده‌ها تمرکز کرد.»


آقای زاکربرگ ادامه داد: « تمرکز بعدی ما بر توسعه زیرساخت‌های اجتماعی خواهد بود» که به مددرسانی، امنیت، آگاه سازی، تعامل مدنی و ایجاد جامعه‌ای فراگیر کمک کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقراض پول برای راه اندازی روزنامه اطلاعات


  نظر مردم آمریکا با قتل روزنامه نگار در نیکاراگوئه تغییر کرد


  پیش بینی سال 2004 «دکستر فیلکینز» روزنامه نگار و صاحبنظر آمریکایی درباره روزافزون بودن مسائل عراق و درگیری های قومی و مذهبی


  تقویم روز ارتباطات/ ایجاد خبرگزاری پارس


  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران


  آخرین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی


  نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات


  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان


  روابط ‏عمومی به عنوان "مرزگستر"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی