درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 07:44   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاهش قابل توجه دوره بررسی درخواست تسهیلات کلان در بانک ملی ایران
  اطلاع رسانی دقیق و به موقع یکی از ویژگی های روابط عمومی پویاست
  اطلاع‌رسانی خدمات دولت از سوی روابط عمومی ها
  قدردانی از روابط عمومی های برتر استان همدان
  چگونه می توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد
  راهکارهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  مدل ۷i اینترنت مارکتینگ
  بخش «خبرهای فوری» در یوتیوب
  ناتوانی غول‌های تجاری در برابر حملات سایبری
  کاهش استفاده از فیلترشکن در دو سال گذشته
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28246صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 29 بهمن 1395 - 16:26
تاکید بنیانگذار فیس‌بوک بر 'توسعه زیرساخت‌ها' در دفاع از پدیده جهانی شدن
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارک زاکربرگ، بنیانگذار روابط عمومی گفته است در دورانی که پدیده جهانی شدن با چالش‌های جدی رو به رو شده است فیس‌بوک به توسعه زیرساخت‌های اجتماعی برای ایجاد یک جامعه‌ جهانی فراگیر مبادرت خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارک زاکربرگ، بنیانگذار روابط عمومی گفته است در دورانی که پدیده جهانی شدن با چالش‌های جدی رو به رو شده است فیس‌بوک به توسعه زیرساخت‌های اجتماعی برای ایجاد یک جامعه‌ جهانی فراگیر مبادرت خواهد کرد.


آقای زاکربرگ همچنین گفته است که شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک تا حدی در ظهور پدیده اخبار دروغ مقصر بوده اند.


در پی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، فیس‌بوک اعلام کرد که جلوی انتشار اخبار دروغ در این شبکه را خواهد گرفت.


با افزایش کاربران فیس‌بوک که اکنون از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون کاربر هم فراتر رفته، بسیاری از مردم این شبکه اجتماعی را منبع اصلی دسترسی به اخبار روزانه کرده‌اند.


مارک زاکربرگ پنجشنبه (۱۶ فوریه) در مصاحبه‌ای به بی‌بی‌سی گفت بسیاری از مردم به طور فزاینده در "حباب‌های فیلتر شده" زندگی می کنند و فقط به اخباری دسترسی دارند که موافق نظر آنهاست.


او ابراز نگرانی کرد که خیلی‌ها از مزیت‌های پدیده جهانی شدن برخوردار نبوده اند و این امر باعث شده است که بخواهند "از دنیای به هم متصل شده خارج بشوند."


بنیانگذار فیس‌بوک از افراد ناراضی خواست به جای "دست روی دست گذاشتن و ناراحت شدن" به توسعه "زیرساخت‌های اجتماعی" مبادرت کنند.


وی هم زمان با انتشار یک مقاله در صفحه فیس‌بوک خودش، مسیر فیس‌بوک در ظرف سال‌های آینده را اعلام کرد.


مارک زاکربرگ گفت: "در یک چنین دورانی مهم‌ترین کاری که ما در فیس بوک می توانیم انجام بدهیم توسعه زیرساخت‌های اجتماعی است تا به مردم کمک کنیم تا جامعه جهانی‌ای ایجاد کنند که برای همه مطلوب باشد."


او افزود: «طی یک دهه گذشته فیس‌بوک بر متصل کردن دوستان و خانواده‌ها تمرکز کرد.»


آقای زاکربرگ ادامه داد: « تمرکز بعدی ما بر توسعه زیرساخت‌های اجتماعی خواهد بود» که به مددرسانی، امنیت، آگاه سازی، تعامل مدنی و ایجاد جامعه‌ای فراگیر کمک کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت


  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران


  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​


  قابلیت گوگل به حذف نوشته‌های روی تصاویر


  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند


  چگونه می توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد


  ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه داده دنیا در نروژ


  اطلاع رسانی دقیق و به موقع یکی از ویژگی های روابط عمومی پویاست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد