درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 03:49   

اسدی: رسانه ها کارکرد مناسبی در زمان انتخابات ندارند

  اسدی: رسانه ها کارکرد مناسبی در زمان انتخابات ندارند


ادامه ادامه مطلب یک

۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان

  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی

  قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قابلیت پخش زنده اینستاگرام فیلتر نشده است
  دوازدهمین همایش روابط عمومی دولت الکترونیک برگزار شد
  سومین همایش و جشن بزرگ روز ملی روابط عمومی برگزار می شود
  نقش روابط عمومی در آماده سازی نسلی تغییرات اجتماعی
  وزیر ورزش: روابط عمومی الکترونیک پرچمدار حرکت سازمان ها به سوی حکمرانی خوب و شفافیت سازمانی است
  دعوت به یک‌صدو نودو نهمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران
  شرکت روابط عمومی پیرسون مارستیلار
  قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی
  مرگ تدریجی نشریات چاپی
  تبلیغات اسلامی،نقش مهمی در کاهش روند آسیب های اجتماعی البرز دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28246صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 29 بهمن 1395 - 16:26
تاکید بنیانگذار فیس‌بوک بر 'توسعه زیرساخت‌ها' در دفاع از پدیده جهانی شدن
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارک زاکربرگ، بنیانگذار روابط عمومی گفته است در دورانی که پدیده جهانی شدن با چالش‌های جدی رو به رو شده است فیس‌بوک به توسعه زیرساخت‌های اجتماعی برای ایجاد یک جامعه‌ جهانی فراگیر مبادرت خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارک زاکربرگ، بنیانگذار روابط عمومی گفته است در دورانی که پدیده جهانی شدن با چالش‌های جدی رو به رو شده است فیس‌بوک به توسعه زیرساخت‌های اجتماعی برای ایجاد یک جامعه‌ جهانی فراگیر مبادرت خواهد کرد.


آقای زاکربرگ همچنین گفته است که شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک تا حدی در ظهور پدیده اخبار دروغ مقصر بوده اند.


در پی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، فیس‌بوک اعلام کرد که جلوی انتشار اخبار دروغ در این شبکه را خواهد گرفت.


با افزایش کاربران فیس‌بوک که اکنون از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون کاربر هم فراتر رفته، بسیاری از مردم این شبکه اجتماعی را منبع اصلی دسترسی به اخبار روزانه کرده‌اند.


مارک زاکربرگ پنجشنبه (۱۶ فوریه) در مصاحبه‌ای به بی‌بی‌سی گفت بسیاری از مردم به طور فزاینده در "حباب‌های فیلتر شده" زندگی می کنند و فقط به اخباری دسترسی دارند که موافق نظر آنهاست.


او ابراز نگرانی کرد که خیلی‌ها از مزیت‌های پدیده جهانی شدن برخوردار نبوده اند و این امر باعث شده است که بخواهند "از دنیای به هم متصل شده خارج بشوند."


بنیانگذار فیس‌بوک از افراد ناراضی خواست به جای "دست روی دست گذاشتن و ناراحت شدن" به توسعه "زیرساخت‌های اجتماعی" مبادرت کنند.


وی هم زمان با انتشار یک مقاله در صفحه فیس‌بوک خودش، مسیر فیس‌بوک در ظرف سال‌های آینده را اعلام کرد.


مارک زاکربرگ گفت: "در یک چنین دورانی مهم‌ترین کاری که ما در فیس بوک می توانیم انجام بدهیم توسعه زیرساخت‌های اجتماعی است تا به مردم کمک کنیم تا جامعه جهانی‌ای ایجاد کنند که برای همه مطلوب باشد."


او افزود: «طی یک دهه گذشته فیس‌بوک بر متصل کردن دوستان و خانواده‌ها تمرکز کرد.»


آقای زاکربرگ ادامه داد: « تمرکز بعدی ما بر توسعه زیرساخت‌های اجتماعی خواهد بود» که به مددرسانی، امنیت، آگاه سازی، تعامل مدنی و ایجاد جامعه‌ای فراگیر کمک کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مرگ تدریجی نشریات چاپی


  اندیشه ها و کارهای یک روزنامه نگار واقعی


  زادروز پراودا


  اینستالایو، رسانه تازه انتخابات ریاست جمهوری


  ورود به حریم شخصی مخاطب درارتباط، ممنوع!


  اسدی: رسانه ها کارکرد مناسبی در زمان انتخابات ندارند


  دکتر حسینعلی افخمی: فضای انتخاباتی تاثیر زیادی بر رسانه ها دارد


  وزیر ورزش: روابط عمومی الکترونیک پرچمدار حرکت سازمان ها به سوی حکمرانی خوب و شفافیت سازمانی است


  سومین همایش و جشن بزرگ روز ملی روابط عمومی برگزار می شود


  قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود