درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 فروردین 1396 - 08:45   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد

  درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد


ادامه ادامه مطلب سه

تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز

  تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی
  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"
  10 میان وعده غذایی مفید با 100 کالری
   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول
  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز
  آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز
  شرکت اپل از ارزانترین آیپد خود رونمایی کرد
  دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه
  فراخوان سومین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28246صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 29 بهمن 1395 - 16:26
تاکید بنیانگذار فیس‌بوک بر 'توسعه زیرساخت‌ها' در دفاع از پدیده جهانی شدن
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارک زاکربرگ، بنیانگذار روابط عمومی گفته است در دورانی که پدیده جهانی شدن با چالش‌های جدی رو به رو شده است فیس‌بوک به توسعه زیرساخت‌های اجتماعی برای ایجاد یک جامعه‌ جهانی فراگیر مبادرت خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارک زاکربرگ، بنیانگذار روابط عمومی گفته است در دورانی که پدیده جهانی شدن با چالش‌های جدی رو به رو شده است فیس‌بوک به توسعه زیرساخت‌های اجتماعی برای ایجاد یک جامعه‌ جهانی فراگیر مبادرت خواهد کرد.


آقای زاکربرگ همچنین گفته است که شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک تا حدی در ظهور پدیده اخبار دروغ مقصر بوده اند.


در پی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، فیس‌بوک اعلام کرد که جلوی انتشار اخبار دروغ در این شبکه را خواهد گرفت.


با افزایش کاربران فیس‌بوک که اکنون از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون کاربر هم فراتر رفته، بسیاری از مردم این شبکه اجتماعی را منبع اصلی دسترسی به اخبار روزانه کرده‌اند.


مارک زاکربرگ پنجشنبه (۱۶ فوریه) در مصاحبه‌ای به بی‌بی‌سی گفت بسیاری از مردم به طور فزاینده در "حباب‌های فیلتر شده" زندگی می کنند و فقط به اخباری دسترسی دارند که موافق نظر آنهاست.


او ابراز نگرانی کرد که خیلی‌ها از مزیت‌های پدیده جهانی شدن برخوردار نبوده اند و این امر باعث شده است که بخواهند "از دنیای به هم متصل شده خارج بشوند."


بنیانگذار فیس‌بوک از افراد ناراضی خواست به جای "دست روی دست گذاشتن و ناراحت شدن" به توسعه "زیرساخت‌های اجتماعی" مبادرت کنند.


وی هم زمان با انتشار یک مقاله در صفحه فیس‌بوک خودش، مسیر فیس‌بوک در ظرف سال‌های آینده را اعلام کرد.


مارک زاکربرگ گفت: "در یک چنین دورانی مهم‌ترین کاری که ما در فیس بوک می توانیم انجام بدهیم توسعه زیرساخت‌های اجتماعی است تا به مردم کمک کنیم تا جامعه جهانی‌ای ایجاد کنند که برای همه مطلوب باشد."


او افزود: «طی یک دهه گذشته فیس‌بوک بر متصل کردن دوستان و خانواده‌ها تمرکز کرد.»


آقای زاکربرگ ادامه داد: « تمرکز بعدی ما بر توسعه زیرساخت‌های اجتماعی خواهد بود» که به مددرسانی، امنیت، آگاه سازی، تعامل مدنی و ایجاد جامعه‌ای فراگیر کمک کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز


  آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز


  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول


  دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه


  شرکت اپل از ارزانترین آیپد خود رونمایی کرد


   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود


  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"


  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی