درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 7 اسفند 1395 - 02:20   

سخنرانی دکتر مظفری در خصوص نقش روابط عمومی ها در تقویت زنجیره های تولید

  سخنرانی دکتر مظفری در خصوص نقش روابط عمومی ها در تقویت زنجیره های تولید


ادامه ادامه مطلب یک

سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش

  سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش


ادامه ادامه مطلب دو

از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد

  از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد


ادامه ادامه مطلب سه

تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد شورای هماهنگی بانکهای دولتی

  تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد شورای هماهنگی بانکهای دولتی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دستگاه امنیتی آلمان 'از رسانه‌ها جاسوسی کرده است'
  ترفندهایی برای دور نگه‌داشتن ترامپ از توییتر
  سخنرانی دکتر مظفری در خصوص نقش روابط عمومی ها در تقویت زنجیره های تولید
  هکرها در آینده نزدیک اطلاعات خصوصی را از مغزتان می‌دزدند
  ترامپ: من مخالف رسانه ها نیستم
  از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد
  عضو هیات رئیسه فراکسیون روابط عمومی های مجلس: برخی رسانه به جای فعالیت های خبری به تجارت رو آورده اند
  کارگاه آموزشی «اطلاع رسانی و روابط عمومی» ویژه کانون های مساجد برگزار شد
  پیش‌بینی‌های شوکه کننده درباره 10 اقتصاد برتر جهان در سال 2050
  سلفی «سه بعدی» در آیفون‌ ۸
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28240صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 29 بهمن 1395 - 08:45
کارکردهای روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نظام چهار کارکردی پارسونز هم دقیقا یک پایه تئوریک روابط عمومی است بر اساس این نظام چهار کارکرد برای روابط عمومی می توان درنظر گرفت:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نظام چهار کارکردی پارسونز هم دقیقا یک پایه تئوریک روابط عمومی است بر اساس این نظام چهار کارکرد برای روابط عمومی می توان درنظر گرفت:

1.کارکرد تطبیق(Adaptation): سازمان باید کارکرد تطبیق داشته باشد یعنی بتواند روابطش را با محیط طوری تنظیم کند که قابلیت سازگاری و بقا پیدا کند، داریم عملا زمینه ایجاد، فعالیت، ماهیت و ماموریت روابط عمومی را بحث می کنیم.

2.کارکرد هدف(Goal): سازمان باید بتواند برای رسیدن به هدف،  بسیج منابع داشته باشد.

3.کارکرد انسجام(Integration) :روابط عمومی می تواند از طریق حفظ هماهنگی و یکپارچگی اعضا، زمینه ساز ایجاد این کارکرد باشد.این کارکردبه رویکرد فرهنگی و کارکرد انسجام بخشی فرهنگ بازمی گردد.

4.کارکرد حفظ الگو(Latency)، باز هم نتیجه ی همان ثبات است و اینها از کارکرد هایی است که از روابط عمومی می توان انتظار داشت.

نگاه های تئوریک به روابط عمومی اینست که روابط عمومی، یعنی مدیریت برند و تصویر سازمان. این نوع نگاه بسیار مدرن و به روز است.(جعفری هفتخوانی)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها


  معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز تاکید کرد: جایگاه ویژه روابط عمومی ها در انعکاس خدمات دستگاه های اجرایی


  سلفی «سه بعدی» در آیفون‌ ۸


  از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد


  سرپرست فرمانداری قدس: اطلاع‌رسانی درست روابط‌عمومی‌ها حضور حداکثری مردم در انتخابات را رقم می‌زند


  سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش


  انتشار کتاب، انتشار پول


  روزنامه نگار امریکایی اعلام کرد اسناد بدنام کننده سی ان ان را در اختیار دارد


  ترامپ: من مخالف رسانه ها نیستم


  فرماندار شمیرانات: حوزه اطلاع‌رسانی عملکرد شهرستان باید تقویت شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی