درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 08:56   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بایدها و نبایدها در نوشتن ایمیل
  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی
  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت
  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟
  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند
  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران
  «جوک» جایزه ویژه جشنواره «بام»
  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​
  امروز، آخرین فرصت افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز در بانک ملی ایران
  مدیر عامل بانک ملی ایران خبر داد: کاهش سهم بانک ملی ایران از مطالبات معوق شبکه بانکی به 9 درصد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28240صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 29 بهمن 1395 - 08:45
کارکردهای روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نظام چهار کارکردی پارسونز هم دقیقا یک پایه تئوریک روابط عمومی است بر اساس این نظام چهار کارکرد برای روابط عمومی می توان درنظر گرفت:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نظام چهار کارکردی پارسونز هم دقیقا یک پایه تئوریک روابط عمومی است بر اساس این نظام چهار کارکرد برای روابط عمومی می توان درنظر گرفت:

1.کارکرد تطبیق(Adaptation): سازمان باید کارکرد تطبیق داشته باشد یعنی بتواند روابطش را با محیط طوری تنظیم کند که قابلیت سازگاری و بقا پیدا کند، داریم عملا زمینه ایجاد، فعالیت، ماهیت و ماموریت روابط عمومی را بحث می کنیم.

2.کارکرد هدف(Goal): سازمان باید بتواند برای رسیدن به هدف،  بسیج منابع داشته باشد.

3.کارکرد انسجام(Integration) :روابط عمومی می تواند از طریق حفظ هماهنگی و یکپارچگی اعضا، زمینه ساز ایجاد این کارکرد باشد.این کارکردبه رویکرد فرهنگی و کارکرد انسجام بخشی فرهنگ بازمی گردد.

4.کارکرد حفظ الگو(Latency)، باز هم نتیجه ی همان ثبات است و اینها از کارکرد هایی است که از روابط عمومی می توان انتظار داشت.

نگاه های تئوریک به روابط عمومی اینست که روابط عمومی، یعنی مدیریت برند و تصویر سازمان. این نوع نگاه بسیار مدرن و به روز است.(جعفری هفتخوانی)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت


  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است


  پیش‌بینی حذف قریب‌الوقوع مراکز مخابراتی


  تاسیس کرسی «ارتباطات علم و فناوری» در دانشکده علوم ارتباطات


  برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی‌ اوقاف در تبریز


  «عکس بفرست، جایزه بگیر»


  شیائومی و گوگل موبایل می‌سازند


  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد