درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 فروردین 1396 - 08:44   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد

  درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد


ادامه ادامه مطلب سه

تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز

  تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی
  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"
  10 میان وعده غذایی مفید با 100 کالری
   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول
  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز
  آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز
  شرکت اپل از ارزانترین آیپد خود رونمایی کرد
  دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه
  فراخوان سومین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28240صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 29 بهمن 1395 - 08:45
کارکردهای روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نظام چهار کارکردی پارسونز هم دقیقا یک پایه تئوریک روابط عمومی است بر اساس این نظام چهار کارکرد برای روابط عمومی می توان درنظر گرفت:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نظام چهار کارکردی پارسونز هم دقیقا یک پایه تئوریک روابط عمومی است بر اساس این نظام چهار کارکرد برای روابط عمومی می توان درنظر گرفت:

1.کارکرد تطبیق(Adaptation): سازمان باید کارکرد تطبیق داشته باشد یعنی بتواند روابطش را با محیط طوری تنظیم کند که قابلیت سازگاری و بقا پیدا کند، داریم عملا زمینه ایجاد، فعالیت، ماهیت و ماموریت روابط عمومی را بحث می کنیم.

2.کارکرد هدف(Goal): سازمان باید بتواند برای رسیدن به هدف،  بسیج منابع داشته باشد.

3.کارکرد انسجام(Integration) :روابط عمومی می تواند از طریق حفظ هماهنگی و یکپارچگی اعضا، زمینه ساز ایجاد این کارکرد باشد.این کارکردبه رویکرد فرهنگی و کارکرد انسجام بخشی فرهنگ بازمی گردد.

4.کارکرد حفظ الگو(Latency)، باز هم نتیجه ی همان ثبات است و اینها از کارکرد هایی است که از روابط عمومی می توان انتظار داشت.

نگاه های تئوریک به روابط عمومی اینست که روابط عمومی، یعنی مدیریت برند و تصویر سازمان. این نوع نگاه بسیار مدرن و به روز است.(جعفری هفتخوانی)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز


  آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز


  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول


  دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه


  شرکت اپل از ارزانترین آیپد خود رونمایی کرد


   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود


  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"


  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی