درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 - 01:07   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟

  آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟


ادامه ادامه مطلب دو

پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا

  پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد

  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایجاد آرامش در فضای اجتماعی و سیاسی از وظایف رسانه هاست
  چرا تغییر مدیرکل روابط عمومی سازمان محیط زیست اعلام نمی شود؟
  انتشارات کارگزار روابط عمومی
  پیاده سازی نظام جامع بهره وری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  نقش قابل توجه روابط عمومی ها درتصمیم گیری های مدیریتی سازمان
  برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟
  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد
  مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی: روابط عمومی نقشی استراتژیک در سازمان‌ ها دارد
  گردهمایی مسئولین روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استان ها با حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28237صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 28 بهمن 1395 - 15:37
پروفسور باقر ساروخانی: روابط عمومی نماد بسط و توسعه یک سازمان است
پیکسوت جامعه شناسی و محقق برجسته کشور گفت: روابط عمومی یک سازمان به مثابه قلب آن و نماد بسط و توسعه یک سازمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیکسوت جامعه شناسی و محقق برجسته کشور گفت: روابط عمومی یک سازمان به مثابه قلب آن و نماد بسط و توسعه یک سازمان است.

به گزارش شارا به نقل از ایمنا، پروفسور باقر ساروخانی باحضور در همایش ملی اقتصاد فرهنگ و هنر که صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد گفت: اقتصاد را نباید مقوله ای منفک از سایر مقولات فرهنگ و هنر دانست. آنچه امروزه در کشورهای پیشرفته مطرح است هم بهره مندی از فرهنگ و هنر در پیشبرد و شکوفایی اقتصاد است.


وی ادامه داد: توسعه دهنده ی اصلی اقتصاد در جامعه نیروی انسانی است. نیروی انسانی را با چیزی به جز مقوله فرهنگ نمی توان در خدمت سازمان گرفت و بهره وری آن را افزایش داد.


این محقق و پژوهشگر و جامعه شناس با تاکید بر اینکه یک سازمان زمانی میتواند موفق عمل کند که نیروی انسانی اش را با خود همراه و همدل کرده باشد گفت: نقش مهم روابط عمومی در اینجا قابل بررسی است. روابط عمومی به منزله هسته اصلی سازمان است که باید در عین حفظ بروکراسی و نظم در سازمان، ذهن و اندیشه نیروی انسانی اش را همراه سازمان کند و زمینه آنرا فراهم کند که نیروی انسانی اش برای منافع سازمان تلاش کند و برای آن دلسوزی کند.


وی افزود: مدیران باید بدانند که سازمانشان بدون یک روابط عمومی قوی نمی تواند برقرار بماند و تلاش در جهت تقویت روابط عمومی تلاش برای قدرتمند ساختن سازمان است.


وی با اشاره به شرکت بزرگ ماشین سازی فورد گفت: این شرکت بزرگ به دلیل ضعف در روابط عمومی اش و قطع ارتباط با دنیای اطرافش نتوانست خود را نیازهای زمان تطبیق دهد و در نهایت ورشکست شد./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد


  برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟


  پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ


  شبکه هوشیاری ارتباطی روابط‌ عمومی‌ها


  مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی: روابط عمومی نقشی استراتژیک در سازمان‌ ها دارد


  اهم فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن


  بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط عمومی نظام بانکی شد


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی