درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 03:56   

اسدی: رسانه ها کارکرد مناسبی در زمان انتخابات ندارند

  اسدی: رسانه ها کارکرد مناسبی در زمان انتخابات ندارند


ادامه ادامه مطلب یک

۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان

  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی

  قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قابلیت پخش زنده اینستاگرام فیلتر نشده است
  دوازدهمین همایش روابط عمومی دولت الکترونیک برگزار شد
  سومین همایش و جشن بزرگ روز ملی روابط عمومی برگزار می شود
  نقش روابط عمومی در آماده سازی نسلی تغییرات اجتماعی
  وزیر ورزش: روابط عمومی الکترونیک پرچمدار حرکت سازمان ها به سوی حکمرانی خوب و شفافیت سازمانی است
  دعوت به یک‌صدو نودو نهمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران
  شرکت روابط عمومی پیرسون مارستیلار
  قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی
  مرگ تدریجی نشریات چاپی
  تبلیغات اسلامی،نقش مهمی در کاهش روند آسیب های اجتماعی البرز دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28237صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 28 بهمن 1395 - 15:37
پروفسور باقر ساروخانی: روابط عمومی نماد بسط و توسعه یک سازمان است
پیکسوت جامعه شناسی و محقق برجسته کشور گفت: روابط عمومی یک سازمان به مثابه قلب آن و نماد بسط و توسعه یک سازمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیکسوت جامعه شناسی و محقق برجسته کشور گفت: روابط عمومی یک سازمان به مثابه قلب آن و نماد بسط و توسعه یک سازمان است.

به گزارش شارا به نقل از ایمنا، پروفسور باقر ساروخانی باحضور در همایش ملی اقتصاد فرهنگ و هنر که صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد گفت: اقتصاد را نباید مقوله ای منفک از سایر مقولات فرهنگ و هنر دانست. آنچه امروزه در کشورهای پیشرفته مطرح است هم بهره مندی از فرهنگ و هنر در پیشبرد و شکوفایی اقتصاد است.


وی ادامه داد: توسعه دهنده ی اصلی اقتصاد در جامعه نیروی انسانی است. نیروی انسانی را با چیزی به جز مقوله فرهنگ نمی توان در خدمت سازمان گرفت و بهره وری آن را افزایش داد.


این محقق و پژوهشگر و جامعه شناس با تاکید بر اینکه یک سازمان زمانی میتواند موفق عمل کند که نیروی انسانی اش را با خود همراه و همدل کرده باشد گفت: نقش مهم روابط عمومی در اینجا قابل بررسی است. روابط عمومی به منزله هسته اصلی سازمان است که باید در عین حفظ بروکراسی و نظم در سازمان، ذهن و اندیشه نیروی انسانی اش را همراه سازمان کند و زمینه آنرا فراهم کند که نیروی انسانی اش برای منافع سازمان تلاش کند و برای آن دلسوزی کند.


وی افزود: مدیران باید بدانند که سازمانشان بدون یک روابط عمومی قوی نمی تواند برقرار بماند و تلاش در جهت تقویت روابط عمومی تلاش برای قدرتمند ساختن سازمان است.


وی با اشاره به شرکت بزرگ ماشین سازی فورد گفت: این شرکت بزرگ به دلیل ضعف در روابط عمومی اش و قطع ارتباط با دنیای اطرافش نتوانست خود را نیازهای زمان تطبیق دهد و در نهایت ورشکست شد./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مرگ تدریجی نشریات چاپی


  اندیشه ها و کارهای یک روزنامه نگار واقعی


  زادروز پراودا


  اینستالایو، رسانه تازه انتخابات ریاست جمهوری


  ورود به حریم شخصی مخاطب درارتباط، ممنوع!


  اسدی: رسانه ها کارکرد مناسبی در زمان انتخابات ندارند


  دکتر حسینعلی افخمی: فضای انتخاباتی تاثیر زیادی بر رسانه ها دارد


  وزیر ورزش: روابط عمومی الکترونیک پرچمدار حرکت سازمان ها به سوی حکمرانی خوب و شفافیت سازمانی است


  سومین همایش و جشن بزرگ روز ملی روابط عمومی برگزار می شود


  قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود