درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 12:29   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط عمومی و تبلیغات
  آدم های سمی، روابط سمی
  آشنایی با راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور
  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28237صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 28 بهمن 1395 - 15:37
پروفسور باقر ساروخانی: روابط عمومی نماد بسط و توسعه یک سازمان است
پیکسوت جامعه شناسی و محقق برجسته کشور گفت: روابط عمومی یک سازمان به مثابه قلب آن و نماد بسط و توسعه یک سازمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیکسوت جامعه شناسی و محقق برجسته کشور گفت: روابط عمومی یک سازمان به مثابه قلب آن و نماد بسط و توسعه یک سازمان است.

به گزارش شارا به نقل از ایمنا، پروفسور باقر ساروخانی باحضور در همایش ملی اقتصاد فرهنگ و هنر که صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد گفت: اقتصاد را نباید مقوله ای منفک از سایر مقولات فرهنگ و هنر دانست. آنچه امروزه در کشورهای پیشرفته مطرح است هم بهره مندی از فرهنگ و هنر در پیشبرد و شکوفایی اقتصاد است.


وی ادامه داد: توسعه دهنده ی اصلی اقتصاد در جامعه نیروی انسانی است. نیروی انسانی را با چیزی به جز مقوله فرهنگ نمی توان در خدمت سازمان گرفت و بهره وری آن را افزایش داد.


این محقق و پژوهشگر و جامعه شناس با تاکید بر اینکه یک سازمان زمانی میتواند موفق عمل کند که نیروی انسانی اش را با خود همراه و همدل کرده باشد گفت: نقش مهم روابط عمومی در اینجا قابل بررسی است. روابط عمومی به منزله هسته اصلی سازمان است که باید در عین حفظ بروکراسی و نظم در سازمان، ذهن و اندیشه نیروی انسانی اش را همراه سازمان کند و زمینه آنرا فراهم کند که نیروی انسانی اش برای منافع سازمان تلاش کند و برای آن دلسوزی کند.


وی افزود: مدیران باید بدانند که سازمانشان بدون یک روابط عمومی قوی نمی تواند برقرار بماند و تلاش در جهت تقویت روابط عمومی تلاش برای قدرتمند ساختن سازمان است.


وی با اشاره به شرکت بزرگ ماشین سازی فورد گفت: این شرکت بزرگ به دلیل ضعف در روابط عمومی اش و قطع ارتباط با دنیای اطرافش نتوانست خود را نیازهای زمان تطبیق دهد و در نهایت ورشکست شد./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد