شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بدون شک یکی از ارکان مهم در هر دستگاه اجرایی حوزه روابط عمومی آن می باشد از اینرو مدیران کار بلد و زیرک و البته دلسوز همواره سعی می کنند تا از نیروهای متخصص، آشنا، تحصیلکرده، بدون ادعا، خوش برخورد و مجرب در این حوزه استفاده نمایند.
در این بین نقش روابط عمومی در دستگاه ورزش به دلیل داشتن مخاطبان زیاد اهمیتی دو چندان دارد و حضور فردی آشنا به مسائل ورزشی در استان که سرد و گرم حوزه ورزش را چشیده باشد امری بسیار مهم می نماید.
با آمدن شکیبافر در روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان که از قضا حسین زادگان حامی او می باشد سعی کردیم چند ماهی از فعالیت وی بگذرد تا سپس اگر نقصی در کار دیدیم موارد را بیان کنیم.
به اعتقاد کارشناسان امر یکی از ضعیف ترین دوران در عرصه روابط عمومی در دستگاه ورزش مازندران به همین چند ماه اخیر بر می گردد.
شکیبافر که با بوق و کرنای زیاد برخی از افراد به این مسند نشست عملاً نتوانست کار جدیدی در این حوزه انجام دهد. زیرا از همان ابتدا مشخص بود مسئولیت این حوزه برایش سنگین بوده و به نوعی او با حوزه روابط عمومی بسیار بیگانه است.
اگر از او در این چند ماه برخی رفتارهای ابتدایی در حوزه روابط عمومی را هم می دیدیم دلمان خوش بود اما او حتی نتوانست بعضی از کارهای پیشینیان خود را ادامه دهد از این رو این روزها انتقادات زیادی را از وی در نشریات تخصصی ورزش شاهد هستیم .
به تازگی شکیبافر نامه ای به هیات های ورزشی استان زده و آنها را مکلف به همکاری با یک نشریه ورزشی نموده است. اگر چه اینگونه حمایت ها در نظر خوب می آید اما آیا آقای شکیبافر می توانند عنوان کنند که از نظر زمان حضورش تاکنون چه کمکی به سایت های تخصصی ورزش استان که همیشه زودتر از سایت اداره کل ورزش مازندران در نشر دستاوردهای ورزشی نقش ایفا می کنند، داشته است ؟ اصلاً خود آقای شکیبافر برای فعالیت هایی که در این مدت داشته به خود چه نمره ای می دهد؟او چه برنامه های جدیدی را در این حوزه تاکنون اجرا کرده است؟
علی ایحال اینگونه به نظر می رسد به دلیل عدم شناخت شکیبافر به حوزه روابط عمومی ورزشی بهتر است حسین زادگان چاره ای دیگر برای این حوزه بیندیشد تا شاهد پویایی هر چه بیشتر در روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان باشیم .
منبع: شمال ورزشی
|