درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 03:52   

اسدی: رسانه ها کارکرد مناسبی در زمان انتخابات ندارند

  اسدی: رسانه ها کارکرد مناسبی در زمان انتخابات ندارند


ادامه ادامه مطلب یک

۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان

  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی

  قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قابلیت پخش زنده اینستاگرام فیلتر نشده است
  دوازدهمین همایش روابط عمومی دولت الکترونیک برگزار شد
  سومین همایش و جشن بزرگ روز ملی روابط عمومی برگزار می شود
  نقش روابط عمومی در آماده سازی نسلی تغییرات اجتماعی
  وزیر ورزش: روابط عمومی الکترونیک پرچمدار حرکت سازمان ها به سوی حکمرانی خوب و شفافیت سازمانی است
  دعوت به یک‌صدو نودو نهمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران
  شرکت روابط عمومی پیرسون مارستیلار
  قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی
  مرگ تدریجی نشریات چاپی
  تبلیغات اسلامی،نقش مهمی در کاهش روند آسیب های اجتماعی البرز دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28211صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 بهمن 1395 - 11:50
قابل توجه حسین زادگان؛
به مدیر روابط عمومی خود چه نمره ای می دهید؟
به اعتقاد کارشناسان امر یکی از ضعیف ترین دوران در عرصه روابط عمومی در دستگاه ورزش مازندران به همین چند ماه اخیر بر می گردد ...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بدون شک یکی از ارکان مهم در هر دستگاه اجرایی حوزه روابط عمومی آن می باشد از اینرو مدیران کار بلد و زیرک و البته دلسوز همواره سعی می کنند تا از نیروهای متخصص، آشنا، تحصیلکرده، بدون ادعا، خوش برخورد و مجرب در این حوزه استفاده نمایند.

 

در این بین نقش روابط  عمومی در دستگاه ورزش به دلیل داشتن مخاطبان زیاد اهمیتی دو چندان دارد و حضور فردی آشنا به مسائل ورزشی در استان که سرد و گرم حوزه ورزش را چشیده باشد امری بسیار مهم می نماید.

 

با آمدن شکیبافر در روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان که از قضا حسین زادگان حامی او می باشد سعی کردیم چند ماهی از فعالیت  وی بگذرد تا سپس  اگر نقصی در کار دیدیم موارد را بیان کنیم.

 

به اعتقاد کارشناسان امر یکی از ضعیف ترین دوران در عرصه روابط عمومی در دستگاه ورزش مازندران به همین چند ماه اخیر بر می گردد.

 

شکیبافر که با بوق و کرنای زیاد برخی از افراد به این مسند نشست عملاً نتوانست کار جدیدی در این حوزه انجام دهد. زیرا از همان ابتدا مشخص بود مسئولیت این حوزه برایش سنگین بوده و به نوعی او با حوزه روابط عمومی بسیار بیگانه است.

 

اگر از او در این چند ماه برخی رفتارهای ابتدایی در حوزه روابط عمومی را هم می دیدیم دلمان خوش بود اما او حتی نتوانست بعضی از کارهای پیشینیان خود را ادامه دهد از این رو این روزها انتقادات زیادی را از وی در نشریات تخصصی ورزش شاهد هستیم .

 

به تازگی شکیبافر نامه ای به هیات های ورزشی استان زده و آنها را مکلف به همکاری با یک نشریه ورزشی نموده است. اگر چه اینگونه حمایت ها در نظر خوب می آید اما آیا آقای شکیبافر می توانند عنوان کنند که از نظر زمان حضورش تاکنون چه کمکی به سایت های تخصصی ورزش استان که همیشه زودتر از سایت اداره کل ورزش مازندران در نشر دستاوردهای ورزشی نقش ایفا می کنند، داشته است ؟ اصلاً خود آقای شکیبافر برای فعالیت هایی که در این مدت داشته به خود چه نمره ای می دهد؟او چه برنامه های جدیدی را در این حوزه تاکنون اجرا کرده است؟

 

علی ایحال اینگونه به نظر می رسد به دلیل عدم شناخت شکیبافر به حوزه روابط عمومی ورزشی بهتر است حسین زادگان چاره ای دیگر برای این حوزه بیندیشد تا شاهد پویایی هر چه بیشتر در روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان باشیم .

 

منبع: شمال ورزشی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مرگ تدریجی نشریات چاپی


  اندیشه ها و کارهای یک روزنامه نگار واقعی


  زادروز پراودا


  اینستالایو، رسانه تازه انتخابات ریاست جمهوری


  ورود به حریم شخصی مخاطب درارتباط، ممنوع!


  اسدی: رسانه ها کارکرد مناسبی در زمان انتخابات ندارند


  دکتر حسینعلی افخمی: فضای انتخاباتی تاثیر زیادی بر رسانه ها دارد


  وزیر ورزش: روابط عمومی الکترونیک پرچمدار حرکت سازمان ها به سوی حکمرانی خوب و شفافیت سازمانی است


  سومین همایش و جشن بزرگ روز ملی روابط عمومی برگزار می شود


  قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود