درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:15   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28205صفحه نخست » چهارشنبه، 27 بهمن 1395 - 11:36
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ / متفاوت باشید
نگاهی کوتاه به تبلیغات مختلف می تواند همه ما را نسبت به یک واقعیت تلخ آگاه سازد. منظور من از تبلیغات شامل همه قالب های تبلیغاتی از قبیل آگهی های مطبوعاتی، کلیپ های تلویزیونی، بیلبوردها، ایمیل و خیل عظیم نوآوری های جدید در این زمینه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نگاهی کوتاه به تبلیغات مختلف می تواند همه ما را نسبت به یک واقعیت تلخ آگاه سازد. منظور من از تبلیغات شامل همه قالب های تبلیغاتی از قبیل آگهی های مطبوعاتی، کلیپ  های تلویزیونی، بیلبوردها، ایمیل و خیل عظیم نوآوری های جدید در این زمینه است. براساس پژوهشی که اخیرا انجام گرفته، 50 آگهی تصادفی مورد بررسی قرار گرفته  است.

این بررسی شامل مقایسه تطبیقی قالب و محتوای آگهی هاست. نتیجه کار بسیار ناامید کننده بود. در واقع تمام آن 50 آگهی از شیوه های یکسان برای طراحی متن و سایر اجزای تبلیغات شان استفاده کرده بودند. با این حال به منظور نقد یکنواختی حاکم بر بخش بزرگی از دنیای تبلیغات، ابتدا باید علت عدم مطلوبیت این یکنواختی را مورد بررسی قرار داد.

بحث را با یک سوال ساده شروع خواهم کرد. بهترین کتابی را که در چند ماه اخیر خوانده اید به یاد دارید؟ احتمالا پاسخ اغلب افراد مثبت خواهد بود. حال تصور کنید که ساختار سایر کتاب هایی که درآینده خریداری می کنید هم مانند کتابی باشد که قبلا مطالعه کردید.

شاید برای مدتی اندک یادآوری کتاب دوست داشتنی و قدیمی تان لذت بخش باشد، اما پس از گذشت زمان اندکی این امر بدل به یک عذاب و رنج طاقت فرسا خواهد شد. در این میان هرکسی به دنبال کتابی متفاوت است. مهم نیست این کتاب در چه زمینه ای نوشته شده، تنها فاصله گرفتن از فضای یکنواخت برای افراد لذت بخش خواهد بود.

این مثال را می توان به نوعی با دنیای تبلیغات همانند سازی کرد. در واقع آنچه موفقیت تبلیغات خلاقانه را رقم می زند، علاوه بر تلاش تیم طراح آن، اندکی ناشی از فضای یکنواخت و عدم رضایت مخاطبان از این وضعیت است. این فضای یکنواخت در همه جا قابل مشاهده است. نمونه کوچک آن پیام هایی است که شرکت ها برای مشتریان شان ارسال می کنند. ابتدای این نامه ها همیشه به این شکل است: مشتری گرامی .....

براساس آنچه در ایده های قبلی بیان شد، ابتدا و پایان آگهی ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. چنین آغازهای کلیشه ای برای پیام تان به احتمال فراوان تا انتها توسط مخاطب خوانده نخواهد شد.

ایده

موسسه BLU یک آژانس تبلیغاتی بزرگ در بریتانیا بود. ایده این شماره براساس عملکرد این شرکت در زمینه متحول ساختن مجله های کارآفرینی است.

به رغم ایده های خلاقانه این موسسه، نکته ناراحت کننده کنار رفتن این برند از بازار رقابت است. این به معنای آن است کهBLU  دیگر وجود خارجی ندارد.

صرف نظر از سرنوشت ناامید کننده BLU، خدمات این موسسه به طور کلی شامل ارائه توصیه های کاربردی در زمینه فرصت های کسب وکاری جدید، نکات طلایی در مدیریت منابع انسانی و زمان، نحوه کاهش هزینه های جاری شرکت و بسیاری دیگر از این گونه راهنمایی ها بود.

حوزه فعالیت های این موسسه نیز به هیچ کسب وکار خاصی محدود نبود. بر همین اساس این موسسه هنگامی که قصد تقویت جایگاه خود در بازار داشت، به فکر ورود به عرصه مشتریان افتاد. این طرح آغاز راهی است که در قسمت بعد پی خواهیم گرفت.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد