درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:21   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28171صفحه نخست » دوشنبه، 25 بهمن 1395 - 11:45
نامزدهای جایزه ایثار و رسانه معرفی شدند
مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اعلام اسامی نامزدهای بخش های مختلف نخستین جایزه ایثار و رسانه، از تجلیل منتخبان این رویداد در روز 26 بهمن خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سعید الفتی روز یکشنبه افزود: نخسیتن دوره جایزه ایثار و رسانه روز سه شنبه هفته جاری با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری، رسانه ای کشور در تالار وحدت برگزار خواهد شد .
مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:‌این جشنواره به منظور ترویج فرهنگ ارزشی ایثار و فداکاری در سطح جامعه از یک سو و تجلیل از فعالان این حوزه و همچنین برنامه ریزی های آینده برگزار می شود .
الفتی اظهار داشت:‌ مصمم هستیم که از شایستگان رسانه ای فعال با موضوع ترویج فرهنگ ایثار در ابعاد دفاع مقدس، ایثار اجتماعی در سطح ملی به صورت سالانه در قالب این رویداد تجلیل کنیم .
وی همچنین هدف از این جشنواره را تمرکزبخشی به اهالی رسانه برای پرداختن بیشتر به مفاهیم و مصادیق ایثار، شهادت، فداکاری و احیا و اشاعه این فرهنگ شریف در سطحی گسترده و انتقال آن به نسل های آینده عنوان کرد .
مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: علاوه بر نفرات برگزیده در هر بخش، رسانه های برتر در دو بخش اصلی نیز معرفی و تجلیل می شوند .
وی ادامه داد: بهترین رسانه در بخش ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، بهترین رسانه در بخش ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی، بهترین اثر در بخش ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار اجتماعی، بهترین آثار محتوایی در بخش ایثار اجتماعی و اثربخش ترین اثر را از مواردی در خصوص برگزیدگان برشمرد که در دستور کار شورای سیاستگذاری جشنواره قرار دارد .
مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از معرفی نامزدهای آثار و رسانه‌های راه یافته به مرحله داوری نهایی خبر داد و افزود: با وجود این که این جایزه برای نخستین بار برگزار شد، حجم آثار ارسالی مناسب بود
الفتی هدف این جایزه را تمرکزبخشی به اهالی رسانه جهت پرداختن بیشتر به مفاهیم و مصادیق ایثار، شهادت و فداکاری و احیای و اشاعه این فرهنگ شریف در سطحی گسترده و انتقال آن به نسل‌های بعدی عنوان کرد .
وی گفت: این جایزه در دو محور جهاد و شهادت (شامل تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع قدس، مدافعان حرم) و ایثار اجتماعی (شامل تمامی فعالیت‌های خیرخواهانه و فداکارانه در سطح اجتماع) در نظر گرفته شده بود .
وی در ادامه با اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی داوری، ابراز امیدواری کرد: که این رویداد بزرگ در دوره دوم خود با شکوهتر و پربار تر از گذشته و مخاطبان بیشتری در سطح کشور برگزار شود .

**
بخش ایثار اجتماعی :

نامزدهای این بخش احسان رحیم زاده، امیراسماعیلی، زهره کهن‌دل، محمدعلی عباسی اقدم و نزاکت الله‌یاری از روزنامه همشهری، میترا شکری از هفته‌نامه همشهری سرنخ، آزاده باقری از خبرگزاری مهر، جهانبخش افشار، محمدرضا آزادگر و منیژه پدرامی از ماهنامه دنیای قلم، حسین احمدی، رقیه توسلی از روزنامه قدس، زهره قندهاری از روزنامه اصفهان زیبا، علی سهرابی از خبرگزاری تسنیم، لیلا شهبازیان از روزنامه اصفهان امروز، مینا مولایی از روزنامه جام جم هستند .

**
بخش ایثار و شهادت :

زهرا بختیاری از خبرگزاری فارس، امین جوکار دریس از خبرگزاری ایرنا، سید حمید هاشمی از روزنامه قدس، عطیه همتی از خبرگزاری مهر، علی البرزی از روزنامه قدس، محمدعلی عباسی اقدم، مریم شریفی و میثم امینی از روزنامه همشهری، مرجان خسروی و الناز عباسیان از ماهنامه همشهری آیه و نازیلا انصاری‌پور از روزنامه اصفهان زیبا .

**
ایثار اجتماعی بخش استانی :

احمدرضا زائر میری از هفته نامه شهر آفتاب، پارسا بهمنی از خبر جنوب، صدیقه دشتی از ماهنامه تجارت جنوب، علی نورالدینی از هفته نامه خانه خشتی کویر و مهدی افخمی از هفته نامه همشهری جوان .

**
ایثار جهاد و شهادت بخش استانی :

پارسا بهمنی از روزنامه خبر جنوب، صدیقه انجم شعاع از دوهفته نامه جوانه‌های کویر، عرشیا زائر میری از دوهفته نامه زابلستان و فرینوش اکبرزاده از روزنامه سرخاب

**
رسانه‌های راه‌ یافته به مرحله نهایی : 

پوپک، خبرگزاری دفاع مقدس، دوهفته‌نامه تندیس، روزنامه اصفهان زیبا، روزنامه ایران، روزنامه جوان، روزنامه خراسان، سلام بچه‌ها، شاهد یاران، فصلنامه معرفت فرهنگی اجتماعی، ماهنامه پیام زن، ماهنامه فکه، هفته‌نامه کاسیت، پایگاه خبری سفیر افلاک، روزنامه جوان، فصلنامه پیام راستان و ماهنامه شاهد کودک .

**
رسانه‌های استانی راه‌ یافته به مرحله نهایی :

روزنامه شهرآرای مشهد، روزنامه ندای هرمزگان، روزنامه نگارستان، ماهنامه صحیفه کوثر، هفته نامه ستاره شرق، روزنامه شهرآرای مشهد و روزنامه کیمیای وطن .

**
بخش عکس اجتماعی :

نامزدهای این بخش محسن اسماعیل‌زاده، امین خلوصی، برنا قاسمی و امین خسروشاهی از خبرگزاری ایسنا، عادل عزیزی از خبرگزاری میزان و مجتبی حیدری از خبرگزاری مهر .

**
بخش عکس جهاد و شهادت :

نامزدهای این بخش عبدالرحمان رفعتی، داوود ایزدپناه و محمدعلی مریزاد از خبرگزاری تسنیم، حسین حسین‌زاده، عبدالواحد میرزازاده، مونا هوبه‌فکر و صادق حاتمی از خبرگزاری ایسنا، هادی هیربدوش از خبرگزاری مهر، مهسا احرابی فرد از خبرگزاری میزان و حسن قائدی از تصویر سال
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد این تعداد نامزدها از بین ٣٢١ روزنامه‌نگار، ٧٠ عکاس و ١٢٠رسانه به مرحله نهایی راه یافته‌اند .
جشنواره جایزه ایثار و رسانه 23 جایزه و دو تقدیر دارد که برای حائزین رتبه اول 7 سکه تمام بهار آزادی، حائزین رتبه دوم 5 سکه تمام بهار آزادی و حائزین رتبه سوم هم 3 سکه تمام بهار آزادی جایزه خواهند گرفت
نخستین جایزه ایثار و رسانه با شعار ایثار آگاهانه، رسانه ارزش آفرین و جامعه رشد یافته سه شنبه 26 بهمن ماه 95 با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان می دهد .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد