درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:37   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28162صفحه نخست » دوشنبه، 25 بهمن 1395 - 11:20
هویت بخشی به دستیار هوشمند گوگل
چرا دستیار هوشمند گوگل (Google Assistant) باید یک شخصیت داشته باشد؟ چون داشتن یک شخصیت و از آن مهم‌تر داشتن هویت می‌تواند به باورپذیربودن کمک کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، چرا دستیار هوشمند گوگل (Google Assistant) باید یک شخصیت داشته باشد؟ چون داشتن یک شخصیت و از آن مهم‌تر داشتن هویت می‌تواند به باورپذیربودن کمک کند. گوگل به این منظور Emma Coat را به خدمت گرفته است. او زمانی که در شرکت پیکسار به‌عنوان هنرمند استوری بورد فعالیت داشت، مقاله‌ای نوشت با عنوان «۲۲ قانون برای داستانسرایی» که خود پیکسار آن را منتشر کرد. آنچه گوگل را وادار به استخدام او کرد تجربه‌ای بود که او در زمینه پردازش شخصیت و دادن هویت به آنها داشت و حالا در گوگل باید همین کار را برای یک روبات انجام دهد. دستیار هوشمند گوگل، برای اولین بار در برنامه پیغام رسانی گوگل، Allo در ماه سپتامبر 2016 معرفی شد و بعدا نیز در محصولاتی همچون Pixel و Google Home نیز استفاده شد. دستیار گوگل، با تکنولوژی هوش مصنوعی کار می‌کند و دارای یک نوع شخصیت منحصربه‌فرد است، اما یک «شخصیت» باید «هویت» نیز داشته باشد و این دقیقا چیزی بود که اما کوت، که در ژانویه 2016 به گوگل پیوست، موظف است برای این دستیار هوشمند خلق کند.

 

کوت می‌گوید: «وظیفه‌ای که به من واگذار شده است بسیار جالب و هیجان‌انگیز است. باید بتوانم هر سوالی که یک کاربر ممکن است از یک روبات بپرسد را حدس بزنم تا بتوانم یک شخصیت زنده با ثبات را از این روبات بسازم که بتواند از پس هر مکالمه‌ای با موفقیت بربیاید.» برای اینکه تیم کوچک کوت در کالیفرنیا بتوانند برای دستیار گوگل، یک شخصیت مهربان و خوش مشرب طراحی کنند، باید تمام سوالاتی که یک انسان ممکن است از این روبات بپرسد را بررسی کنند و جواب‌های Assistant را به یک برنامه نویس ارائه کنند تا کد‌های مورد نظر را طراحی کند. کوت از سال 2006 تا 2012 در شرکت پیکسار به‌عنوان هنرمند استوری برد فعالیت می‌کرد و در انیمیشن‌هایی همچون Brave، Monsters University و Inside Out همکاری داشته است. وی قبل از ورود به شرکت گوگل، به‌صورت آزاد، کار خود را ادامه داد و مقالاتی نیز نوشت که تحت عنوان «Notes to my younger Self» منتشر شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3983

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد