1. اوریجینالز: چگونه مخالفان جهان را حرکت می دهند
نویسنده: آدام گرانت
این را قبول دارم که یک فرد ایده ساز هستم. من عاشق آینده ای با ایده های جدید و به چالش کشیدن وضع موجود هستم. کتاب اوریجینالز در مورد مخالفت سنت های منسوخ شده و آینده ای با ایده های جدید می باشد. این کتاب در فوریه 2016 منتشر شده است، پس بنابراین دارای مثال های مرتبط و تازه است و شما را به چالش می کشد که نه تنها متفاوت فکر کنید، بلکه عاملی باشید برای تغییر در سازمان خود.
2. باهوش تر، سریع تر، بهتر: اسرار سازنده بودن در زندگی و تجارت، نویسنده: چارلز داهیگ
کتاب باهوش تر، سریع تر، بهتر توسط یک روزنامه نگار برنده جایزه پولیتزر نوشته شده، و به شما می آموزد که چگونه باهوش تر کار کنید، نه سخت تر. کار در یک آژانس با زمان مشخص، باعث می شود که شما به راه هایی برای افزایش بهره وری خود فکر کنید. این نویسنده در مورد سازنده ترین افراد تحقیق نموده و وجوه اشتراک آن ها را برای شما در کتاب بیان نموده است.
3. پنج سوء عملکرد یک گروه: حکایت رهبری
نویسنده: پاتریک لنکیونی
به عنوان مدیر اکانت در اینجا در فرانکو (Franco)، من عاشق رویکرد افسانه رهبری در کتاب پنج سوء عملکرد یک گروه، هستم. یک تیم مشترک، یکی از بهترین بخش های در حال کار در فرانکو است و این یک ابزار عالی برای مدیران به منظور کمک به غلبه بر موانع رایج و ایجاد یک محیط کاری موثر می باشد.
4. عناصر سبک
نویسنده: ویلیام استرانک، جونیور، و ای. بی. وایت
ما همیشه به دنبال تقویت و بهبود مهارت های نوشتاری خود هستیم و کتاب عناصر سبک یک راهنمای کلاسیک برای نویسندگانی است که به دنبال چیزی کمی پیچیده تر هستند. اگر به دنبال تحت تاثیر قرار دادن رئیس یا مشتری خود با مهارت های زبانیتان هستید، حتما بایستی یک نسخه از این راهنما را در کتابخانه شخصی خود داشته باشید.
5. هنر خدمت به کارفرما (مشتری): 58 چیزی که هر متخصص تبلیغات و بازاریابی باید بداند نویسنده: رابرت سولومون
با کار در یک آژانس، خدمت به مشتری کاریست که ما هر روز انجام می دهیم. کتاب هنر خدمت به مشتری، یک کتاب عالی برای کارکنان در هر سطح می باشد. این کتاب همچنین به سوالاتی مانند "زمانی که من اشتباه کنم چه اتفاقی می افتد؟" پاسخ می دهد. شما چه 2 سال در کسب و کاری باشید و یا 20 سال، این کتاب یک یادآوری بزرگ در کار با مشتریان برای شما خواهد بود.
6. هنر تبادل: مهارت های اقناع و ارائه که سبب برد کسب و کار می شود، نویسنده: پی. کاوتر
کتاب هنر تبادل، هیچ ربطی به تبادلات رسانه ای ندارد و تمام آن در مورد ارائه ها و معرفی ها می باشد. شما با حرکت رو به بالا از نردبان زندگی حرفه ای خود، زمان بیشتری برای معرفی ایده های یک کسب و کار جدید و تبادل آن ها با مشتریان کنونی و آینده آن صرف خواهید کرد. ممکن است یک ایده عالی داشته باشید، اما اگر نتوانید آن را به مشتری خود، هیئت مدیره آن ها و یا مصرف کنندگان بالقوه آن بفروشید، به معنی هیچ چیز است.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|