درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 7 اسفند 1395 - 02:22   

سخنرانی دکتر مظفری در خصوص نقش روابط عمومی ها در تقویت زنجیره های تولید

  سخنرانی دکتر مظفری در خصوص نقش روابط عمومی ها در تقویت زنجیره های تولید


ادامه ادامه مطلب یک

سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش

  سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش


ادامه ادامه مطلب دو

از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد

  از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد


ادامه ادامه مطلب سه

تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد شورای هماهنگی بانکهای دولتی

  تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد شورای هماهنگی بانکهای دولتی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دستگاه امنیتی آلمان 'از رسانه‌ها جاسوسی کرده است'
  ترفندهایی برای دور نگه‌داشتن ترامپ از توییتر
  سخنرانی دکتر مظفری در خصوص نقش روابط عمومی ها در تقویت زنجیره های تولید
  هکرها در آینده نزدیک اطلاعات خصوصی را از مغزتان می‌دزدند
  ترامپ: من مخالف رسانه ها نیستم
  از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد
  عضو هیات رئیسه فراکسیون روابط عمومی های مجلس: برخی رسانه به جای فعالیت های خبری به تجارت رو آورده اند
  کارگاه آموزشی «اطلاع رسانی و روابط عمومی» ویژه کانون های مساجد برگزار شد
  پیش‌بینی‌های شوکه کننده درباره 10 اقتصاد برتر جهان در سال 2050
  سلفی «سه بعدی» در آیفون‌ ۸
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28081صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 30 بهمن 1395 - 09:07
فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
در پی برگزاری یازده دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سال‌های 95-81، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست‌اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.
  

فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

 


اشاره
در پی برگزاری یازده دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سال‌های 95-81، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست‌اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.

اهداف
- آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق
- توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشارات
- انتخاب و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات

- تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات
- دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها


بخش رقابتی
1) انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی
این جایزه به روابط عمومی‌هایی که بهترین برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخش‌های مختلف انتشارات به اتمام رسانیده باشند و مستندات لازم را ارائه کنند، اهداء می‌گردد.


2) انتخاب نشریه داخلی برتر
در این بخش آثار ارسالی در هفت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه و صفحه‌آرایی مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد.
توجه: روابط عمومی ها بایستی آثارشان را در هفت بخش اعلام شده، به طور جداگانه و تفکیکی تعیین نموده و برای ارزیابی ارسال نمایند. تاکید می شود هیچ نشریه ای خارج از قالب مذکور و به طور کلی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد.


3) انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی
در این بخش آثار منتشره در شاخه‌های زیر، ارزیابی می‌شوند:
3-1-کتاب

3-2- بروشور
3-3- پوستر
3-4- عکس
3-5- ویژه‌نامه
3-6- فیلم و تیزر

3-7- اینفوگرافیک

۴) انتخاب برترین انتشارات الکترونیکی
در این بخش آثار روابط عمومی‌ها در پنج شاخه زیر مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استان‌ها برگزیده می‌شود:
4-1- وب‌سایت
4-2- مولتی مدیا
4-3- برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها)
4-4- رسانه های اجتماعی
 

5) انتخاب برترین تبلیغ مکتوب
5-1- تبلیغات در نشریات
5-2- رپرتاژآگهی


6) انتخاب بهترین تحلیل محتوا
تحلیل محتوای رسانه های درون و برون سازمانی


7)انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار و مستندات خود را به شکل حقیقی و یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آن‌ها فعالان این حوزه انتخاب شوند.


8) انتخاب بهترین نحوه ارائه آثار
در این بخش شرکت کنندگانی که بهترین دسته بندی و ارائه آثار را به دبیرخانه جشنواره داشته انتخاب ومورد تقدیر قرار می گیرند.

اطلاعات تماس
تلفن: 88617576-88617577

پایگاه اینترنتی: www.iaprs.ir
 

دریافت:

- شاخص های سنجش و ارزیابی آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها


  معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز تاکید کرد: جایگاه ویژه روابط عمومی ها در انعکاس خدمات دستگاه های اجرایی


  سلفی «سه بعدی» در آیفون‌ ۸


  از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد


  سرپرست فرمانداری قدس: اطلاع‌رسانی درست روابط‌عمومی‌ها حضور حداکثری مردم در انتخابات را رقم می‌زند


  سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش


  انتشار کتاب، انتشار پول


  روزنامه نگار امریکایی اعلام کرد اسناد بدنام کننده سی ان ان را در اختیار دارد


  ترامپ: من مخالف رسانه ها نیستم


  فرماندار شمیرانات: حوزه اطلاع‌رسانی عملکرد شهرستان باید تقویت شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی