درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 10:24   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر
  تأکید بر اعتماد سازی رسانه‌ها در فضای مجازی
  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند
  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28051صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 18 بهمن 1395 - 13:39
رشد صنعت گردشگری در سال 2016 و نقش استراتژی روابط عمومی قوی
به مناسبت برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته - در سال 2016، روابط عمومی ها تلاش کردند تا بیش از 400 میلیون برنامه رسانه ای تأثیر گذار برای مقصد را تولید کنند. در نوامبر سال 2016، وزارت گردشگری میزبان نشست روابط عمومی ها برای شرکای صنعتی خودش بود تا استراتژی هایی را برای به حداکثر رساندن ارائه محصولات شان در رسانه های هدف در جهت تلاش برای جذب بازدیدکنندۀ بیشتر پیشنهاد کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سال 2016، تأثیر گردشگری در کل ایالات متحده با نرخ 02/3 درصد با 300571 سفر هوایی در سال در مجموع، جزایر کیمن به حدود 385451 مسافر هوایی در سال 2014 خوش آمد گویی گفته است که نسبت به سال قبل 02/0 رشد داشته است.


به گزارش گروه ترجمه شارا و به گفتۀ نائب رئیس و وزیر گردشگری Moses Kirkconnell، «افزایش روز افزون و همیشگی مسافران به جزایر کیمن در سال 2016، علی رغم مباحث جهانی که بازدید از کل منطقه را متأثر کرده است، گواهی بر کسب و کار گروهی و تلاش های بازاریابی حوزۀ گردشگری که بر قوت بخشیدن به اطلاع رسانی برند و مطلوب بودن تمرکز کرده اند. »


«با اجرای استراتژی بازاریابی یکپارچه برای سال 2017 که در خور نیازهای متمایز مسافران امروزی است، ما با اعتماد به نفس در توانایی خودمان برای جذب و حفظ علایق مشتری در جزایر کیمن برای سال های آتی تلاش خواهیم کرد. »


در سال 2016، وزارت گردشگری برنامه های سالانه بازاریابی و روابط عمومی موفقی را اجرا کرد که از پدیده های جزیره و جذابیت های آن حمایت می کرد و همچنین بر اقدامات تشویقی متمرکز بود. تشویق ها و تبلیغاتی از جمله «فقط در کیمن » و « The Weekender : به معنای شخصی که به سفر آخر هفته می رود» به مشتری ها و شرکت های مسافرتی به طور جهانی مخابره شد تا از صنعت گردشگری و دیدار از جزایر حمایت کند، به علاوه از مشارکت های مختلف وزارت گردشگری در بیش از 160 نمایشگاه آمریکایی در طول سال، حمایت شد.


وزارت گردشگری با خطوط هوایی کیمن در مورد شهرهای هدف گردشگری مهم با تشویق از طریق وقایع تجاری و شرکت در مالکیت، مشارکت کرد. یکی از نمات برجسته شامل فعالیت pop-up در مرکز خرید Grapevine Mills Malls در شهر دالاس برای تشویق خدمات تابستانی مستمر حوزۀ اهدایی کیمن از شهر دالاس تا Grand Cayman است.


این اتفاق ویژه، مهمان نوازی «از نوع کیمن» متمایز جزیره را نشان داد چرا که خریداران توسط خدمۀ پرواز هواپیمایی که تنقلات را ارائه می دادند مورد استقبال قرار گرفتند.


مدیر گردشگری، Rosa Harris، می گوید: «همراه با تعدادی از وقایع، تشویق ها، مشارکت های جدید و فعالیت های صورت گرفته در سال 2016، چه در جزیره و چه به طور جهانی، ما تلاش می کنیم که جزایر کیمن را در خط مقدم ذهن مخاطبین هدف مان نگه داریم

 

«مشتری امروز نه تنها زیرک است بلکه به طور فزاینده ای با فراوانی فرصت های مسافرت جهانی آشفته می شود. گروه من دقیق تر عمل خواهند کرد تا در بالای روند بازاریابی در حال ظهور باقی بمانند و همچنان به رقابت در چنین حوزۀ گردشگری و در حال تغییری ادامه دهند.»


در سال 2016، روابط عمومی ها تلاش کردند تا بیش از 400 میلیون برنامه رسانه ای تأثیر گذار برای مقصد را تولید کنند و 11 میلیون دلار در ارزش عمومی پرداخته نشده با مقالات و نکات در رسانه هایی مانند AFAR، Shape، USA Today، Outside، Bridal Guide، CondeNastTraveler.com، DuJour، Caribbean Living، The New York Post و Dallas Morning News.


از آنجا که مشارکت های موفقیت آمیز برای استراتژی هدف گردشگری مؤثر در میان چشم انداز گردشگری و سفر پیچیدۀ امروز لازم هستند، وزارت گردشگری در برنامه های آموزشی جامعی برای شرکای اصلی صنایع داخلی سرمایه گذاری کرده است. تا به امروز، وزارت گردشگری آموزش را برای بیش از 200 نفر از شرکا انجام داده است و سمینارهای آموزشی را در موضوعات درگیر، با مشتری در رسانه های اجتماعی و اینکه چرا جزایر کیمن را انتخاب ارجح برای برگزاری مراسم ازدواج و ماه عسل قرار دهند، ارائه داده اند.


در نوامبر سال 2016، وزارت گردشگری میزبان نشست روابط عمومی ها برای شرکای صنعتی خودش بود تا استراتژی هایی را برای به حداکثر رساندن ارائه محصولات شان در رسانه های هدف در جهت تلاش برای جذب بازدیدکنندۀ بیشتر پیشنهاد کند.


بنا به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران، استراتژی روابط عمومی قوی برای حفظ روابط رسانه ای قوی به کار گرفته شده  در نهایت کمک کرد که مقصد گردشگری در ذهن افراد باقی برای پوشش و بازدید بمانند.

 

در آینده برای بالابردن آگاهی در مورد جزایر کیمن به عنوان «پایتخت آشپزی حوزۀ کارائیب»، وزارت گردشگری میزبان یک جلسه ناهار خصوصی مطبوعاتی برای 15 نویسندۀ بین الملل با معرفی سرآشپز Eric Ripert در ماه اکتبر و دو میهمانی با مضمون جزایر کیمن در شهر نیویورک با حضور ناشران سبک زندگی بین الملل Travel + Leisure و Elite Daily بود.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


  تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"