درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 19:27   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28037صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 18 بهمن 1395 - 08:06
فورتون 500 و بهترین تکنیک های روابط عمومی
بدون یک روابط عمومی خوب، موفقیتی وجود ندارد و شرکت های لیست Fortune 500، موفقیت بسیار کمتری خواهند داشت. اگر چه در اینجا تنها به 5 شرکت از این لیست اشاره کردیم. اطمینان دارم که سایر شرکت ها نیز کمپین های مشابهی را اجرا کرده و به همان اندازه کار سخت برای اجرای آن صورت گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زمانی که شرکت ها در لیست Fortune 500 قرار می گیرند، انتظار می رود که تلاش شان برای ارتقاء روابط عمومی از طریق کمپین های خلاقانه و مؤثر افزایش پیدا کند. در ادامه، پنج کمپین روابط عمومی که در سال های اخیر در این لیست قرار دارند و مسلما به دلیل روش های استادانه استفاده شده در فرمول بندی و اجرای استراتزی های روابط عمومی، جالب توجه هستند را معرفی می کنیم:


Visa
از سال 2010، این شبکه مربوط به کارت های اعتباری و بدهی، جذابیت برند خود را به شکل قابل توجهی از دست داد تا زمانی که مأموران روابط عمومی آنها یک کمپین رسانه ای اجتماعی موفق و خلاقانه را به راه انداختند. در نتیجه این تلاش، Visa به تم ساده ای رسید: عدد شش. با برجسته کردن سری ویدیوهای شش ثانیه ای، عبارات شش لغتی و داستان های شامل شش عکس، ویزا توانست تا ارتباط دوباره ای با مشتری ها در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام برقرار کند.


Southwest Airlines
همانند سایر خطوط هوایی که در ایالات متحده کار می کنند، به سمت تقویت نیروی کار برای مدیریت روابط عمومی کشیده شد. این شرکت هواپیمایی مفتخر است در دلپذیر کردن تجربه کاری و بنابراین کارمندان در به اشتراک گذاشتن تجربیات شان با مسافران در وبلاگ Nuts About Southwest و کانال های رسانه ای دیگر، مختار هستند. بسیاری از ارتباطات در زمان حاضر اتفاق می افتند و بر اعتبار کمپین می افزایند.


Purina
این برند شناخته شده مواد غذایی و خدمات نگهداری برای حیوانات خانگی، دوره دشواری را برای حفظ رهبرای برندش گذراند و بنابراین تصمیم گرفت یک صفحه از Southwest PR book را به قرض گرفته و کمپین به راه بیندازد که باعث شادی نه تنها کارمندان بلکه حیوانات خانگی آنها شود! کمپین اعتماد این شرکت، بر ایده های کارکنان متکی است و یک ایده خاص این بود که این شرکت حامی تدارک یک پناهگاه برای قربانیان خشونت خانگی که توسط گروه های حیوان دوستانه مورد دلجویی واقع می شوند، شود.


Honda
این برند ژاپنی قابل احترام خودروهای سواری، رویکرد سنتی به روابط عمومی را اتخاذ کرده و به دنبال فرصت هایی برای تعامل مستقیم با جامعه از طریق حمایت از لیگ های جوانان وابسته به NHL (سایت رسمی مربوط به لیگ هاکی ملی) است.


General Motors
از سال 2005 تا 2010، این خودروساز آمریکایی به دلیل شکست در کمپین تبلیغاتی Chevy Tahoe که در سال 2006 به طور گسترده ای مورد تمسخر واقع شد، روابط عمومی ضعیفی داشت. چند سال بعد شرکت نیازمند گرفتن کمک مالی از دولت ایالات متحده شد و نام این برند لکه دار شد. این روزها، به لطف کمپین روابط عمومی قوی و متمرکز روی ماشین الکتریکی Chevy Bolt شرکت بازگشت قدرتمندانه ای داشته است. این کمپین توسط افراد آگاه از تکنولوژی روز آغاز شد و در حال حاضر به سمت حمایت از گروه های حفاظت از محیط زیست حرکت می کند.


به عنوان مشتریان و ارباب رجوع های این برندهای مشهور، اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی دقیقا استراتژی PR این شرکت ها را برنامه ریزی می کند، نداریم. تنها چیزی را می بینیم که چشم مان می بیند و در مورد اینکه آن را دوست داریم با نه قضاوت می کنیم.


بدون یک روابط عمومی خوب، موفقیتی وجود ندارد و شرکت های لیست Fortune 500، موفقیت بسیار کمتری خواهند داشت. اگر چه در اینجا تنها به 5 شرکت از این لیست اشاره کردیم. اطمینان دارم که سایر شرکت ها نیز کمپین های مشابهی را اجرا کرده و به همان اندازه کار سخت برای اجرای آن صورت گرفته است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد