درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 11:26   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دلایل اصلی ایجاد استرس
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر
  تأکید بر اعتماد سازی رسانه‌ها در فضای مجازی
  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند
  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28006صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 16 بهمن 1395 - 07:35
هفت رویکرد روابط عمومی دیجیتال
John Hall - برتر ماندن در بازی – در مقابل رقیبان- به معنی این است که شما باید هماهنگ و همراه با عملکردهایی که صنعت شما را شکل می دهد، باشید. در اینجا، هفت رویکرد روابط عمومی دیجیتال ارائه می شود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همچنان که ارتباطات گسترش پیدا می کند و نیازها و ترجیحات مخاطبین ما تغییر پیدا می کند، عملکرد روابط عمومی های ما نیز باید تغییر کند. خروجی انتشارات و رسانه ها، مدل های عملکرد در حال تغییر را هدایت می کنند، کانال های ارتباطی جدید شروع به کار می کنند و رهبران تجاری بیشتری در صنعت آغاز به کار می کنند.


برتر ماندن در بازی – در مقابل رقیبان- به معنی این است که شما باید هماهنگ و همراه با عملکردهایی که صنعت شما را شکل می دهد، باشید. در اینجا، هفت رویکرد روابط عمومی دیجیتال ارائه می شود:


1) توقف انتشار روزنامه های سنتی
عصر و دوره انتشار مطبوعات استاندارد تمام شده است. مگر اینکه شرکت شما Apple باشد یا شما محصولی کاملا نوآورانه و پیشگامانه ارائه دهید – شما منابع خودتان را هدر می دهید اگر به نوشتن و توزیع روزنامه های سنتی بین روزنامه نگاران و رسانه ها برای اینکه اخبار شما را پوشش دهند، ادامه می دهید. به جای تلاش برای به دست آوردن پوشش رسانه ای در بین مطبوعات، لازم است که متخصصین روابط عمومی و بازاریان راه های متفاوت و جدید دسترسی به اخبار را بپذیرید. از رسانه های اجتماعی بهره ببرید؛ روابط را با رهبران صنعتی و تأثیر گذاران توسعه دهید و تصویر کیفی را در پیام های تان برای جلب توجه روزنامه نگاران و اصحاب رسانه به کار ببرید که می تواند به انتقال پیام تان کمک کند.


2)‌رهبری (هدایت) فکری یکی از اولویت های در حال رشد بودجه روابط عمومی خواهد شد.
رهبری فکری، روند بازاریابی جدیدتری است که رهبران تجاری و شرکت ها خودشان را در موقعیت راهنما در نظر می گیرند و این چارچوب مهمی برای تاکتیک ها و کمپین های روابط عمومی است.


بنابراین، قبل از اینکه رهبران شروع به ترویج تصویرها و پیام های شرکت شان کنند، آنها نیاز دارند که محتوای اساسی حول برندشان را کنترل کنند. با تمرکز بر هدایت فکری، خودتان و مخاطبین شما در احاطه نوع درستی از محتوا قرار می گیرند، محتوایی که ارزشمند، قابل آموزش و متعهد است. همچنان که رهبری فکری محبوب تر می شود (به عنوان پایه استراتژی های روابط عمومی های موفق)، سازمان ها نیاز خواهند داشت تا بودجه خود را تنظیم کرده و اجازه توسعه بیشتر هدایت فکری و اعمال آن را بدهند.


3) تقویت محتوا حیاتی خواهد شد.
مطمئنأ، کانل های بسیاری وجود دارند که پیام رسانی شما را ترویج می کنند، اما شما باید بدانید که چگونه محتوا را بهتر و قوی تر و وسیع تر کنید تا توجهات بیشتری را به سمت خود جلب کنید و همگی اینها با کیفیت محتوایی که شما تلاش می کنید که در اختیار مخاطب قرار دهید آغاز می شود.


وقتی با محتوای خوب آغاز می کنید، ترویج آن بین مخاطبین هدف راحت تر صورت می گیرد و شما راه های بیشتری برای خودتان یا تیم تان برای توزیع آن خواهید یافت. علاوه بر رسانه های اجتماعی، شامل محتوای جدید در ایجاد هدایت و بزرگ کردن وقایع – از اینفوگرافیک گرفته تا مقالات – فرآیند فروش، خبرنامه بازاریابی و حتی ایمیل می تواند باعث شود که چشم های بیشتری مطالب شما را خوانده و آنرا ترویج کنند.


4) طرفداران منفی نام تجاری از محتوا حذف می شوند.
چرا نادیده گرفتن کسانی که از شما تنفر دارند می تواند یک مار زهرآگین باشد و چگونه باید این مسئله حل شود. من متوجه شده ام که راه خوب دیگر برای انجام این مسئله از طریق محتواست. ما از محتوا در فرآیند استخدام برای آموزش و جذب نامزدها طی استخدام های جدید برای آشنایی آنها با فرهنگ و سرویس های خدماتی و طی زمان حضورشان در شرکت تا آنها را نسبت به فعالیت های صنعت مان به روز نگه دارد، استفاده می کنیم.


وقتی تیم شما آموزش داده و قدرتمند باشند، آنها می توانند در جهت تسهیل تجربیات بهتر با مشتریان شما، تجربیاتی که شانس شما را برای سقوط در رتبه بندی اجتماعی کاهش می دهد و همچنین حمایت منفی یک مشتری خشمگین و ناراضی، کمک کنند.


5) مدیریت حسن شهرت آنلاین لازم خواهد بود.
اگر شما یک داستان یا نوشته را به یک سردبیر یا روزنامه نگار ارائه دهید، اولین کاری که آنها انجام می دهند تحقیق در مورد اینکه شما چه کسی هستید و شرکت شما چه کاری انجام می دهد، می باشد. از آنجا که آنها صدها مورد از این مطالب را در هر روز دریافت می کنند به دلیل افزایش در شرکت های مهمان، آنها ممکن است تنها چند ثانیه برای دیدن شما زمان بگذارند و این جستجو می تواند به دو روش صورت بگیرد: آنها آنچه را می بینند دوست داشته باشد و به جستجو ادامه دهند، یا نه.


وقتی کسی شما را سرچ می کند و محتوای قوی را حول نامه تجاری شما، تخصص شما و شرکت شما می بیند، شما از این آزمون موفق بیرون آمدید. بنابراین، شانس پذیرش شما در این انتشارات افزایش پیدا می کند. اما اگر محتوای قابل توجهی نداشته باشید (یا این محتوا منفی باشد)، ارتباط با شما ارزش ریسک نخواهد داشت. برای مدیریت بهتر حسن شهرت آنلاین خود و رساندن پیام تان به مخاطبین درست، مهم است که محتوای کیفی را به طور مداوم تولید و منتشر کنید.


6) تأثیر واقعی بر تعداد فالوورها پیروز خواهد شد.
در طول چند سال گذشته، توجه کرده ام که نام های تجاری و مدیران شرکت ها مقادیر قابل توجهی سرمایه را برای بدست آوردن توجه تأثیرگذاران صنعتی بزرگ با صدها هزار فالوور شبکه های اجتماعی، صرف کرده اند تا به شبکه آنها دسترسی پیدا کنند و تعداد فالوور خودشان را زیاد کرده و پیام شان را ترویج دهند و در حالی که این تنها به معنی تعداد بیشتری از افراد در بخش فالوور پروفایل شماست و تضمین کننده اینکه این افراد مناسب شما یا برند شما باشند نیست.


7) استفاده از ترویج پولی و تبلیغات اجتماعی به رشد ادامه خواهد داد.
با استراتژی های هدایت فکری که پایه مهمی برای تلاش های روابط عمومی است، ما شاهد این هستیم که مدیران بیشتر و بیشتری به تولید محتوا در مورد نام تجاری و تخصص خود و ترویج آن می پردازند تا تلاش های روابط عمومی ها را تقویت کنند.


و، اگر چه گسترش محتوا در فروش و بازاریابی می تواند کمک کند تا محتوا به دست مخاطبین درست خود برسد، روش دیگری برای ترویج نیز در حال رشد است. طبق گزارش مؤسسه «بازاریابی محتوا» در سال 2016 بیشتر از 50 درصد از بازاریابی های حرفه ای B2B با استفاده از تبلیغات اجتماعی و بسته های پستی ترویجی برای ترویج محتوا مورد استفاده قرار گرفته و رتبه بندی مؤثر برای هر کدام از این روش از سال گذشته افزایش یافته است.


این بدان معنی است که بازاریان بیشتر و متخصصین ارتباطات بیشتری به سمت پرداخت های پولی در رسانه ها روی آورده اند و این تلاش ها، برگشت مالی بیشتر و بیشتری دارد. برای حفظ این روند، متخصصین ارتباطات باید به دنبال راه های جدید برای سرمایه گذاری در توزیع اجتماعی پولی و رسیدن به مخاطبین جدید باشند. صنعت روابط عمومی تکامل چشم گیری را در سال های اخیر شاهد بوده است. (به ویژه در چند سال اخیر).


این زمان هیجان انگیزی است تا یک متخصص ارتباطات باشید و اگر می خواهیم که به رشد ادامه دهیم در شغل خودمان، باید به روندهای جدید و تغییرات در عملکردمان توجه داشته باشیم.

John Hall، مدیر ارشد اجرایی Influence & Co، شرکتی حرفه ای در استخراج تخصص و مدیریت دانش که برای تقویت فعالیت های بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"