درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:46   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27993صفحه نخست » جمعه، 15 بهمن 1395 - 12:03
اولین نشست از سلسله نشست های «کمپین صداقت رسانه‌ای» در خصوص ابعاد حادثه پلاسکو
قدیری ابیانه در این نشست اظهارداشت: خانواده شهدای آتش نشان، همانند اهل بیت امام حسین(ع) و شهدای عاشورا، به شهادت رسیدن، عزیزانشان را به طور زنده مشاهده کردند و این بسیار دردناک است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش هفت روز خبر به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، اولین نشست از سلسله نشست های «کمپین صداقت رسانه‌ای» در خصوص ابعاد حادثه پلاسکو با حضور اقبال شاکری رییس کمسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران، محمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک، تقوی استاد دانشگاه، عصر دوشنبه ۱۲ بهمن در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، برگزار شد.

قدیری ابیانه در این نشست اظهارداشت: خانواده شهدای آتش نشان، همانند اهل بیت امام حسین(ع) و شهدای عاشورا، به شهادت رسیدن، عزیزانشان را به طور زنده مشاهده کردند و این بسیار دردناک است.

وی گفت: پیش از این حادثه پلاسکو، هشدارهای متعددی داده شده بود که به این هشدارها توجه ای نشده بود و به نظرم تمام کسانی که به این هشدارها توجه نکرده اند، مقصر هستند. این بی توجه‌ای، بخشی از فرهنگ ما شده است. باید فرهنگ توجه به ایمنی را جایگزین فرهنگ غلط «ان شاالله، مشکلی پیش نمی آید» کنیم.

وی یادآورشد: در هنگام این حادثه اخباری منتشر که قصد بهره برداری های سیاسی و انتخاباتی از این حادثه را داشت. درحال حاضر که احمدی نژاد از دور انتخابات خارج شده و قالیباف در این زمینه مطرح است، استفای شهردار تهران را مطرح می کنند. مردم هم می فهمند این‌ها حرف‌های انتخاباتی است و با این کار خودشان را در برابر خوانندگانشان، بی اعتبار می کنند.

قدیری ابیانه در بخش دیگری از صحبت های خود به حوادث رانندگی اشاره کرد و گفت: باید با کسانی تخلف می کنند و جان انسان ‌ها را به خطر می اندازند، برخورد کرد. درحال حاضر تعداد تلفات ما در حوادث رانندگی بیش از تلفات جنگ است.

شاکری نیز در این نشست، با اشاره به انجام اقدام‌های گسترده و همدلی بسیار خوب دستگاه در انجام عملیات امدادرسانی در این حادثه، تصریح کرد: همبستگی در زمان حادثه به وجود آمده بود که آن را تنها در دوران دفاع مقدس، شاهد بودیم. علتش هم این مظلومیت آتش‌نشان‌ها بود. البته ما به این همبستگی در پیش از حادثه بیشتر نیاز داریم تا بتوانیم از بروز حادثه‌های بعدی، پیشگیری کنیم.

وی ایجاد کمپین‌ها و جریان‌های رسانه‌ای در پی حادثه پلاسکو از جمله، ارسال نکردن عکس پیکر جانباختگان، از کالای ایرانی حمایت کنیم و عدم استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری را بسیار مغتنم و مهم دانست و افزود: این جریان‌ها بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است و نیاز هست از این دست جریان‌ها بیشتر داشته باشیم.

شاکری در مورد عملکرد رسانه ها در حادثه پلاسکو، گفت: در اطلاع‌رسانی و اخبار باید به تقوای سیاسی رسانه‌ها توجه کنیم، و خبری از آنها منتشر یا نقل و نقل نکنیم. در اینجا سواد رسانه‌ای برای مسئولان ما بسیار ارزشمند است. در این حادثه درس‌های رسانه ای بسیاری داشتیم که باید به آنها توجه کرد.

وی ادامه داد: از کسانی که مرجع عمومی هستند، انتظار می رود که به حرف‌های حاشیه‌ای و بی‌تخصصی همانند، «سنگین شدن ساختمان به دلیل آب زیاد گرفتن»، توجهی نکرده و این مطالب را بیان نکنند. این نتیجه کارهای رسانه ای بی منطق و بی مبنا است و این موارد باعث ایجاد ساده اندیشی و سطحی نگری نسبت به اخبار در مردم می شود.

وی تصریح کرد: هنوز مسائل خانواده‌ها و کسبه باقی مانده است که این حادثه را انحراف می‌دهند به حادثه تروریستی، زد و بندهای تجاری. اصلا نمی‌دانستند در هنگام بحران، شهردار تهران، مدیر بحران است و به همین دلیل، حضور شهردار را نمایش و تبلیغات عنوان می‌کردند. این نوع کارها، موجب کاهش ضریب حساسیت و اندیشه ورزی می شود.

شاکری گفت: چگونگی مدیریت خبر یک حادثه موضوعی است که باید به آن توجه کنیم. البته این کار بسیار سخت است و مدیریت قوی می خواهد.

وی در مورد خبر ارسال پیامک در حادثه پلاسکو نیز گفت: من تا ته این خبر را رفتم و پیامکی وجود نداشت.

رییس کمسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران درادامه تشکیل کمیته های متعدد برای بررسی این حادثه را مورد انتقاد قرار داد و این رویه را موازی کاری و هدر رفت منابع دانست و اظهارداشت: پینگ پنگی کارکردن نهادها و مسئولان، عدم مدیریت یکپارچه شهری و قوانین متعدد و متعارض را از جمله علل مشکل در وقوع حوادثی همانند پلاسکو است. هرنهاد و مسئولی باید سهم خود را در این زمینه بپذیرد و قوانین متعارض بازنگری و تجمیع شود.

وی یادآورشد: در حال حاضر ۳۶۰ ساختمان ناایمن به دادستانی معرفی شده تا در مورد آنها اعمال قانون صورت بگیرد اما تا به این لحظه اقدامی نشده است.

تقوی استاد دانشگاه نیز در نشست «کمپین صداقت رسانه‌ای» با موضوع حادثه پلاسکو، گفت: امروز بسیاری از مفاهیم در مورد رسانه ها با ورود رسانه های اجتماعی به طور کلی تغییر کرده است و اکنون، انسان‌ها، رسانه هستند. و حتی می‌توان گفت، هرآنچه که جان دارد، رسانه است.

وی اظهارداشت: این نشست را باید دانشگاه‌ها برگزار می‌کردند و متخصصان رسانه این بحث را به چالش می کشیدند.

تقوی گفت: سنت بدی مسئولان ما دارند که همه دوست دارند، حرف بزنند و هم این که حرف می زنند، عیب و هنرشان معلوم میشود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد