درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:05   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27985صفحه نخست » پنجشنبه، 14 بهمن 1395 - 00:36
تاکید معاون مطبوعاتی بر توزیع مطبوعات به شیوه‌های جدید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعاتی با اشاره به تغییر الگوی مصرف رسانه‌ای در کشور، بر تقویت توزیع مطبوعات با استفاده از طرح‌های جدید تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعاتی با اشاره به تغییر الگوی مصرف رسانه‌ای در کشور، بر تقویت توزیع مطبوعات با استفاده از طرح‌های جدید تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی، نشست تبادل نظر پیرامون طرح اشتراک نشریات، عصر روز گذشته با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مدیران مطبوعاتی کشور در موسسه نشرآوران برگزار شد.


نشست تبادل نظر مدیران مسؤول نشریات حاضر در طرح اشتراک با حضور مدیران سامانه اشتراک، مدیرعامل موسسه نشرآوران، نمایندگان تشکل‌های صنفی و برخی اپراتورهای توزیع نشریات عصر سه شنبه در محل موسسه مطبوعاتی نشرآوران برگزار شد.


در این نشست که با حضور حدود ۲۰۰ تن از مدیران مطبوعاتی برگزار شد و حدود سه ساعت به طول انجامید، ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص سامانه جدید اشتراک، نصب سامانه جی آی اس و رفع برخی سوالات متداول و مشترک، حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز به برخی سوالات حضار پاسخ داد.


«تقویت سامانه توزیع برخی اپراتورها، نظم در پرداخت‌ها، افزایش یارانه اشتراک، امکان استفاده از خود اپراتوری از سوی برخی نشریات، درخواست افزایش سقف مشترکان، تقویت اپراتورهای استانی، برخورد قاطع با متخلفان در دو بخش نشریات و اپراتورها، طراحی چشم‌انداز طرح برای سال ۹۶، اطلاع‌رسانی بهتر درخصوص آیین‌نامه‌های اجرایی و نظام‌نامه، تاکید بر حمایت بیشتر از نشریات تخصصی و استانی، تقویت تشکل‌های صنفی برای پیگیری اختلاف‌های احتمالی و ... » از جمله نکاتی بود که از سوی مدیران مطبوعاتی حاضر در این نشست در جهت بهبود طرح اشتراک عنوان شد.


در این نشست ۲۴ تن از مدیران مطبوعاتی نظرات خود را به صورت شفاهی و حدود ۱۵ تن نیز مطالب خود را به صورت مکتوب عنوان کردند.


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در سخنان کوتاهی، با اشاره به تغییر الگوی مصرف رسانه‌ای در کشور، بر تقویت توزیع مطبوعات با استفاده از طرح‌های جدید تاکید و تصریح کرد: تمامی طرح های اجرا شده و در حال مطالعه معاونت مطبوعاتی با هدف حمایت از نشریات و توزیع یارانه مطبوعات در جهت توسعه زیرساخت ها و افزایش مخاطبان نشریات است. حمایت از تولید و تیراژ نشریات نیز با طرح هایی چون اشتراک، توزیع مویرگی، توزیع ریلی، خرید برگشتی ها و... در حال اجراست و دو طرح دیگر نیز در حال بررسی برای اجرا در سال ۹۶ است تا ضمن حمایت از تداوم فعالیت مطبوعات، آن را تا حدودی در سبد مطالعه مردم قرار بدهیم.


طرح اشتراک نشریات با تخفیف تا سقف ۵۰ درصد و بدون هزینه ارسال، هم اکنون و پس از سه سال اجرا، با استقبال حدود ۸۰۰ رسانه در تهران و ۱۰ استان کشور در حال اجراست.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد