درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 - 17:30   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

خبرنگار صدای مردم است نه بلندگوی مسئولین

  خبرنگار صدای مردم است نه بلندگوی مسئولین


ادامه ادامه مطلب دو

ابتکار شهرداری ساری/ تقدیر از خبرنگاران مرکز استان مازندران

  ابتکار شهرداری ساری/ تقدیر از خبرنگاران مرکز استان مازندران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مایکروسافت برای متقاعد کردن دونالد ترامپ در جهت خرید «تیک‌تاک» با کاخ سفید مذاکره می‌کند
  استفاده از روبات برای پاکیزه کردن شهر از کووید-۱۹
  چرا کنار گذاشتن تلفن همراه سخت است؟
  نخستین روزنامه‌ ایرانی: کاغذ اخبار میرزا صالح
  بحران کرونا؛ مشترکان تلگرام در پرتگاه تئوری توطئه
  ابتکار شهرداری ساری/ تقدیر از خبرنگاران مرکز استان مازندران
  دیوار کوتاه تر از دیوار خبرنگار/ سر تعظیم در مقابل مقام شامخ خبرنگاران
  سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد
  مراسم تجلیل از خبرنگاران در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد
  دیدار وزیر ورزش و جوانان با مدیر روابط عمومی،خبرنگاران پایگاه خبری ورزش و جوانان و مدیرمسئول، دبیران و سردبیر خبرگزاری برنا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2798صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 10 فروردین 1392 - 11:22
مدیران با کاربرد ارتباط تصویری در حوزه روابط عمومی بیگانه هستند
  

شارا- مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان اظهارداشت: متأسفانه مدیران با کاربرد ارتباط تصویری و هنر گرافیک در حوزه روابط عمومی و تبلیغات بیگانه و کم اطلاع هستند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان اظهارداشت: متأسفانه مدیران با کاربرد ارتباط تصویری و هنر گرافیک در حوزه روابط عمومی و تبلیغات بیگانه و کم اطلاع هستند.

محسن زاده به خبرنگار ایلنا در بهارستان گفت: امروزه با گسترش دانش‌های نظری سازمانی از یک سو و توسعه دانش بازاریابی و تبلیغات از سوی دیگر، مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌، به استفاده از نتایج و دستاوردهای دانش مدیریت تبلیغات درایفای وظیفه خود به عنوان روابط عمومی سازمان درانتقال پیام سازمانی به روش‌های تئوریزه شده علمی درجذابیت بخشی و اثربخشی به پیام‌ها درمخاطبان روی آورده‌اندکه این رویکرد مثبت، موجب توسعه فضای علمی میان رشته‌ای «گرافیک سازمانی» شده است و در دانشگاه‌های معتبر جهان نظر کارشناسان فضای هنر و علم مدیریت را به خود جلب کرده است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان اظهارداشت: متأسفانه مدیران با کاربرد ارتباط تصویری و هنر گرافیک در حوزه روابط عمومی و تبلیغات بیگانه و کم اطلاع هستند و در صورت آشنایی با هنر تبلیغات و بهره گیری از متخصصان ارتباط تصویری می‌توانند نقش بسیارمهمی را در سیاست‌ها واستراتژی‌های بازاریابی سازمان ها درارتباط با مشتریان، اصلاح و تغییرذهنیت مشتریان ایفا کنند.
مشاور فرماندار شهرستان بهارستان تصریح کرد: هر مدیری نیازمند استفاده از هنر ارتباط تصویری می باشد؛ چراکه برای انعکاس عملکرد مجموعه و اداره تحت امرش باید از یک مدیر روابط عمومی با قدرت بالای تبلیغات استفاده کند که بتواند دستاوردها وخدمات اداره متبوعش را درقالب‌های مختلفِ اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و رسانه‌ای با زبانی گویا و دربستری زیبا به مخاطبین ارائه دهد.
کارشناس ارتباط تصویری افزود: اشباع بازارها، تشدید رقابت، تغییر در سلیقه‌ها و نیازهای مشتریان، شرکت‌های ایرانی را با چالش‌های متعددی درفعالیتهای بازرگانی وصنعتی مواجه کرده است و تنها برون رفت از این چالش ها استفاده از تبلیغات صحیح به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی و نقش آفرینی در سیاست‌ها و استراتژی‌های بازاریابی موسسه از قبیل ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مشتریان و مخاطبان نسبت به شرکت و نشان تجاری آن است.
وی اضافه کرد: پایان نامه دانشجوئی ام نیز دررابطه با نتایج تحقیقات متعدد در زمینه‌ی استفاده از رسانه برای مدیریت اذهان و افکار عمومی و انتقال پیام از طریق هنرارتباط تصویری بود که با حضور رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج حسین آبین و معاون ومدیر گروه گرافیک مریم واقع طلب و راهنما کیوان آقاحسنی مهابادی و جمعی ازاساتید مدعو و دانشجویان برگزار شد.
محسن زاده ادامه داد: این پایان نامه درسه فصل به کاربرد ارتباط تصویری در حوزه روابط عمومی پرداخته، به طوری که ابتدا مفاهیم نظری ارتباط تبیین شده و انواع ارتباط و اجزای آن به دقت بحث گردیده و درنهایت با تبیین انواع و سیستم ارتباط کلامی،غیرکلامی و ارتباط تصویری به پایان رسیده است. درفصل دوم، با نگاهی کل به جزء و ساختار گرا، مفاهیم بازاریابی سپس تبلیغات وآنگاه مفاهیم سواد بصری و رسانه‌ای و در نهایت نظریه‌های روابط عمومی مورد بحث قرار داده شده است و در فصل پایانی، به کارکردهای عملی ارتباط تصویری در انتقال کارکردها و وظایف سازمان به عنوان وظیفه محوری روابط عمومی هر سازمان به تفصیل اشاره شده است و نمونه هایی عملی از این اقدام عرضه گردیده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین روزنامه‌ ایرانی: کاغذ اخبار میرزا صالح


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  معرفی کتاب جدید رئیس پیشین شرکت نفتی «بریتش پترولیوم»/ کتاب «بساز، بیندیش، تخیل کن»


  رهبران صنعت از روابط عمومی چه سودی می برند؟


  ویژگی‌های ممتاز یک خبرنگار


  نشست مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان


  گزارش برگزاری آئین پایانی دومین جشنواره نیرو و رسانه (نور)


  «۶۹ میلیون نفر» در ایران مشترک اینترنت موبایل هستند


  گزارش برگزاری نخستین همایش «هوش مصنوعی، همه‌چیز»


  ابتکار شهرداری ساری/ تقدیر از خبرنگاران مرکز استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی