درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 17:26   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27979صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 13 بهمن 1395 - 12:10
اعتبار بخشیدن به فعالیت‌های سازمان یکی از شاخصه‌های روابط‌عمومی موفق است
روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با ایجاد برخی تغییرات در نوع نگرش و رفتارهای سازمانی خود علاوه بر اعتبار بخشیدن به فعالیت‌های سازمان، سبب بوجود آمدن اعتماد دوسویه بین مخاطبان و کارکنان سازمان مطبوع خود شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهدی محمدی، مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دیدار با علی شوقی‌بنام، دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که روابط‌عمومی برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به واسطه ایجاد برخی تغییرات در نوع عملکرد و فعالیت‌های خود علاوه بر ارایه روش‌ها و راهکارهای نوین ارتباطی به مدیران ارشد و دیگر بخش‌های سازمان، موفق به ارتقای جایگاه روابط‌عمومی نسبت به سالیان گذشته شده‌اند و همواره به عنوان یکی از بخش‌های اصلی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های سازمان دارای نقشی کلیدی و تعیین‌کننده هستند .
محمدی ادامه داد: اعتبار سازمانی به عنوان سرمایه معنوی یک سازمان در فکر و ذهن مخاطب شکل می‌گیرد و کارگزاران روابط‌عمومی می‌بایستی ضمن درک این موضوع، توجه داشته باشند که این اعتباربخشی به تنهایی اثربخش نخواهد بود و حفظ و نگهداری این اعتبار از اهمیت بالایی برخوردار است .
در ادامه این دیدار علی شوقی‌بنام، دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی ضمن تایید مباحث مطرح شده گفت: رسیدن به شرایط مطلوب در حوزه روابط‌عمومی کشور نیازمند نوعی همکاری و هماهنگی مابین دستگاه‌های مختلف است تا با تدوین و بکارگیری برخی آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های منطبق با شرایط روز، شاهد شکوفایی و نوعی جهش در فعالیت‌های روابط‌عمومی‌های کشور باشیم .
شوقی‌بنام ادامه داد: به طور مثال عدم وجود مقررات و دستورالعمل‌های مشخص در خصوص نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای هوشمند، سبب شده علاوه بر برخوردهای سلیقه‌ای در این خصوص شاهد آسیب رسیدن به اصل موضوع که همان اطلاع‌رسانی دقیق و شایسته به مخاطبان است، باشیم .
لازم به ذکر است دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع اصلی روابط‌عمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدل‌ها و روندهای مدیریتی و ششمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع روابط‌عمومی، صنعت و رهبری تغییر اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد .
علاقمندان به این همایش‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و تماس تلفنی از طریق شماره 88807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند .

 

منبع: روابط‌عمومی و بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد