درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 17:58   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27966صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 13 بهمن 1395 - 10:00
گفتگو و به اشتراک گذاری: روش جدید اطلاع رسانی
واقعیت آن است که فعالیت های های مردان و زنان در شبکه های مختلف اجتماعی و پیام رسان های موبایلی که واکنش دولت را هم به همراه داشت، بیانگر این قدرت است: قدرت دموکراسی. قدرت مردم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه اجتماعی نشان داده است که اطلاع رسانی به دو روش و به صورت هم تراز صورت می پذیرد. به اشتراک گذاری برداشت مردم از نشان تجاری شما بواسطه تجارب آنها در رابطه با شما و یا نشان تجاری تان تعیین می گردد و نه به واسطه مطالب ترغیبی و تبلیغات شما.


برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی این امکان را به همه، از جمله افراد روابط عمومی می دهد تا به طور مستقیم به مصرف کنندگان دسترسی داشته باشند. برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی، با پیوستن به استراتژی های بسیاری در اینترنت، ارتباط و یا "گفتگو" ی قدرتمند و معنی دار تری با مصرف کنندگانی که خواستار اطلاعات و خواهان جمع آوری، سازماندهی، و به اشتراک گذاری محتوا با جوامع آنلاین خود می باشند به ارمغان آورده است.


از آنجایی که اینترنت از کاربران برای شخصی سازی و تعامل حمایت می کند، به کاربران رسانه های اجتماعی در هر نقطه از جهان قدرت می بخشد. هر فردی شخصاً قادر است بگوید که در هر زمان و مکان معین چه می خواهد. نقل قول، رسانه قدرتمند برای ترویج و یا از بین بردن یک نشان تجاری، در حال حاضر به دنیای گفتار و یا جهان جستجو تبدیل شده است.


تعامل نیز این قدرت را افزایش می دهد، به طوری که هر فردی در حال حاضر قادر به برقراری ارتباط با دوستان قدیمی و جدید خود، حشر و نشر با افرادی که طرفدار علتی مشابه علت مورد توجه آنان است، به اشتراک گذاری ایده های خود و تاثیر بر یکدیگر هست.


واقعیت آن است که فعالیت های های مردان و زنان در شبکه های مختلف اجتماعی و پیام رسان های موبایلی که واکنش دولت را هم به همراه داشت، بیانگر این قدرت است: قدرت دموکراسی. قدرت مردم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد