درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:34   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27948صفحه نخست » سه شنبه، 12 بهمن 1395 - 00:40
شکایت اتحادیه حمایت از مصرف کنندگان آلمان از واتس اپ
اتحادیه حمایت از مصرف‌کنندگان آلمان از شرکت "واتس اپ" به دادگاه شکایت کرده است. مورد شکایت: واتس اپ به‌طور غیرقانونی داده‌های اعضای خود را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار "فیس‌بوک" قرار می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اتحادیه حمایت از مصرف‌کنندگان آلمان از شرکت "واتس اپ" به دادگاه شکایت کرده است. مورد شکایت: واتس اپ به‌طور غیرقانونی داده‌های اعضای خود را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار "فیس‌بوک" قرار می‌دهد.


اتحادیه فدرال حمایت از مصرف کنندگان آلمان (VZBV) شکایت خود را از شرکت پیام‌رسان فوری برای تلفن‌های هوشمند (واتس اپ) به دادگاه شهر برلین آلمان ارائه کرده است. این اتحادیه مخالف دادن شماره‌های تلفن اعضای شرکت واتس اپ به شرکت مادر "فیس بوک" است.

واتس اپ در ماه اوت سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) مقررات امنیتی و شرایط استفاده از این شرکت پیام‌رسان را تغییر داد. اتحادیه حمایت از مصرف کنندگان آلمان بر این نظر است که این شرکت بر طبق قوانین جدید به‌طور غیرقانونی داده‌های اعضای خود را جمع‌آوری کرده و در اختیار شرکت "فیس‌بوک" می‌گذارد.

فیس بوک در ماه نوامبر سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) پس از اعتراض حامیان حریم خصوصی اطلاعات شهروندی در آلمان و هشدار اتحادیه حمایت از مصرف‌کنندگان این کشور دریافت و استفاده از داده‌های شرکت واتس اپ را در اروپا لغو کرد.

شماره‌های تلفن واتس اپ برای فیس بوک
برمبنای اطلاعات داده شده از طرف شرکت واتس اپ این شرکت یک میلیارد عضو دارد. واتس اپ در پایان ماه اوت سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) اعلام کرد که شماره تلفن‌های اعضای خود را به شرکت فیس بوک می‌دهد.

این شرکت همچنین قرار بود اطلاعاتی در باره نحوه استفاده شهروندان از پیام‌های کوتاه فوری را نیز به فیس بوک ارائه کند. فیس بوک با دریافت این اطلاعات می‌خواست از جمله نحوه استفاده از تبلیغات خود را بهبود بخشد و برای اعضای واتس اپ نیز تبلیغ بفرستد.

اتحادیه فدرال حمایت از مصرف کنندگان آلمان (VZBV) تاکید کرده که تحویل اطلاعات اعضای واتس اپ به فیس بوک ارتباطی به این موضوع ندارد که آیا این افراد کاربر فیس بوک هستند یا نه. این اتحادیه اعلام کرده که واتس اپ حتی تلفن‌های افرادی که در دفتر تلفن بایگانی خود داشته را نیز به فیس بوک تحویل می‌دهد.

اتحادیه فدرال حمایت از مصرف کنندگان آلمان (VZBV) با این شکایت می‌خواهد به این هدف برسد که کلیه اطلاعاتی که از طرف شرکت واتس اپ به فیس بوک رسیده از میان بروند. این شرکت همچنین باید شرایط امنیت اعضای خود را بهبود بخشد و حریم خصوصی اطلاعات شهروندی را رعایت کند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد