درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 07:53   

نشست روابط عمومی‌های مجموعه مدیریت شهری کرج

  نشست روابط عمومی‌های مجموعه مدیریت شهری کرج


ادامه ادامه مطلب یک

"روابط عمومی" و مسئولیت اجتماعی سازمان

  "روابط عمومی" و مسئولیت اجتماعی سازمان


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی

  بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش برگزاری آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان
  گزارش برگزاری گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در سنندج
  بانک شهر در میان ۵ بانک محبوب کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر
  مژده برای عاشقان بازی‌های کامپیوتری: لپ‌تاپ جدید HP دو صفحه نمایش دارد
  «ویوا تک» و گردهمایی اندیشه‌های خلاق و نوین در پاریس
  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی
  روابط عمومی ها در اقناع افکارعمومی و اعتلای نظام ارتباطی نقش کلیدی دارند
  حسینی شاهرودی: حذف بازخورد‌ها از سیستم مدیریتی مجموعه را تنبل و خرفت می کند
  "روابط عمومی" و مسئولیت اجتماعی سازمان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27948صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 12 بهمن 1395 - 00:40
شکایت اتحادیه حمایت از مصرف کنندگان آلمان از واتس اپ
اتحادیه حمایت از مصرف‌کنندگان آلمان از شرکت "واتس اپ" به دادگاه شکایت کرده است. مورد شکایت: واتس اپ به‌طور غیرقانونی داده‌های اعضای خود را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار "فیس‌بوک" قرار می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اتحادیه حمایت از مصرف‌کنندگان آلمان از شرکت "واتس اپ" به دادگاه شکایت کرده است. مورد شکایت: واتس اپ به‌طور غیرقانونی داده‌های اعضای خود را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار "فیس‌بوک" قرار می‌دهد.


اتحادیه فدرال حمایت از مصرف کنندگان آلمان (VZBV) شکایت خود را از شرکت پیام‌رسان فوری برای تلفن‌های هوشمند (واتس اپ) به دادگاه شهر برلین آلمان ارائه کرده است. این اتحادیه مخالف دادن شماره‌های تلفن اعضای شرکت واتس اپ به شرکت مادر "فیس بوک" است.

واتس اپ در ماه اوت سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) مقررات امنیتی و شرایط استفاده از این شرکت پیام‌رسان را تغییر داد. اتحادیه حمایت از مصرف کنندگان آلمان بر این نظر است که این شرکت بر طبق قوانین جدید به‌طور غیرقانونی داده‌های اعضای خود را جمع‌آوری کرده و در اختیار شرکت "فیس‌بوک" می‌گذارد.

فیس بوک در ماه نوامبر سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) پس از اعتراض حامیان حریم خصوصی اطلاعات شهروندی در آلمان و هشدار اتحادیه حمایت از مصرف‌کنندگان این کشور دریافت و استفاده از داده‌های شرکت واتس اپ را در اروپا لغو کرد.

شماره‌های تلفن واتس اپ برای فیس بوک
برمبنای اطلاعات داده شده از طرف شرکت واتس اپ این شرکت یک میلیارد عضو دارد. واتس اپ در پایان ماه اوت سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) اعلام کرد که شماره تلفن‌های اعضای خود را به شرکت فیس بوک می‌دهد.

این شرکت همچنین قرار بود اطلاعاتی در باره نحوه استفاده شهروندان از پیام‌های کوتاه فوری را نیز به فیس بوک ارائه کند. فیس بوک با دریافت این اطلاعات می‌خواست از جمله نحوه استفاده از تبلیغات خود را بهبود بخشد و برای اعضای واتس اپ نیز تبلیغ بفرستد.

اتحادیه فدرال حمایت از مصرف کنندگان آلمان (VZBV) تاکید کرده که تحویل اطلاعات اعضای واتس اپ به فیس بوک ارتباطی به این موضوع ندارد که آیا این افراد کاربر فیس بوک هستند یا نه. این اتحادیه اعلام کرده که واتس اپ حتی تلفن‌های افرادی که در دفتر تلفن بایگانی خود داشته را نیز به فیس بوک تحویل می‌دهد.

اتحادیه فدرال حمایت از مصرف کنندگان آلمان (VZBV) با این شکایت می‌خواهد به این هدف برسد که کلیه اطلاعاتی که از طرف شرکت واتس اپ به فیس بوک رسیده از میان بروند. این شرکت همچنین باید شرایط امنیت اعضای خود را بهبود بخشد و حریم خصوصی اطلاعات شهروندی را رعایت کند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیام معاون پارلمانی رییس جمهور به مناسبت روز روابط عمومیروابط عمومی


  آینده روابط عمومی ها با اثبات نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی رقم می خورد


  جایگاه روابط عمومی‌ها در سطح استان کرمان در حد متوسط است


  گزارش/ حقوق و وظایف شهروندی از موضوعات مهم قابل پیگیری توسط حوزه روابط عمومی


  گزارش/ حقوق و وظایف شهروندی از موضوعات مهم قابل پیگیری توسط حوزه روابط عمومی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی ها فرهنگ آرامش را در استان حاکم کنند


  روابط عمومی ها رسانه را بازوی قدرتمند خود بدانند


  تعامل; فصل بلامنازع موفقیت در عرصه روابط عمومی


  روابط عمومی های خبر نویس


  روابط عمومی‌ها ملزم به دعوت از خبرنگاران هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی