درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:36   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27929صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 12 بهمن 1395 - 10:49
انتشار نتایج فشارسنج اعتماد بزرگترین موسسه روابط عمومی در سال 2017
اکنون در سال 2017 است و سطح اعتماد در پائین ترین حد خود در تمام زمان هاست. فشارسنج اعتماد ادلمن در سال 2017 نشان داد که اعتماد در حالت بحرانی است. اعتماد عمومی جامعه در چهار نهاد کلیدی تجارت، دولت، سازمان های غیردولتی و رسانه ها به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اکنون در سال 2017 است و سطح اعتماد در پائین ترین حد خود در تمام زمان هاست. فشارسنج اعتماد ادلمن در سال 2017 نشان داد که اعتماد در حالت بحرانی است. اعتماد عمومی جامعه در چهار نهاد کلیدی تجارت، دولت، سازمان های غیردولتی و رسانه ها به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده است.


در نتیجۀ کاهش اعتماد، فشارسنج ادلمن نشان داد که 53 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که سیستم کلی حاضر آنها را ناامید کرده است- این عقیده منصفانه است و امید کمی به آینده را نشان می دهد. به گفتۀ ادمان، رئیس و مدیر عامل شرکت ادلمن «پیامدهای بحران اعتماد عمیق و گسترده هستند.»


از چهار نهاد، تجارت تنها نهادی است که می تواند تفاوتی را ایجاد کند، سه مورد از چهار مورد پاسخ دهندگان اعتقاد دارند که یک شرکت می تواند در جهت افزایش سود و همچنین بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی در جامعه ای که در آن کار می کند، نقش داشته باشد. رهبران این شرکت ها باید برای حل مسائل مهم جامعه گامی بردارند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، ادلمن پیشنهاد امیدوارکننده ای ارائه می دهد: برای بازسازی اعتماد و برگرداندن ایمان به سیستم کاری، مؤسسات باید چرخه های سنتی خودشان را بشکنند و در جهت مدل عملیاتی یکپارچه تر و جدیدتری که مردم را در مرکز توجه قرار می دهد در تمام فعالیت هایی که شرکت می کند، کار کنند.


در اینجا به تفکیک به 10 رویکرد مهم به فشارسنج اعتماد ادلمن اشاره می شود:

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد