درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 مهر 1398 - 12:33   

اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد

  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم

  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


ادامه ادامه مطلب دو

حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت

  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


ادامه ادامه مطلب سه

در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد

  در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008
  ۴ روش برای تاثیرگذاری بیشتر توسط خبر شما
  هدف گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود تبلیغات تجاری در فضای مجازی
  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت
  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم
  سواد آمارى
  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری
  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس
  سی و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه برگزار شد
  بانک رفاه کارگران خوب کار کرده و مشکلی ندارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27918صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 بهمن 1395 - 11:51
مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین:
روابط عمومی ها مشاورانی قوی و کارآمد برای مدیران هستند
مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین گفت: مسئولان روابط عمومی ها مشاورانی امین برای شناسایی مشکلات و انعکاس آن به مدیران و شفاف سازی امور برای جلب رضایت مردم هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کریم حبیبی انبوهی عصر شنبه در همایش رابطان روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد اظهارداشت: باید نقش روابط عمومی دستگاههای اجرایی را به عنوان مشاورانی قوی و رابطان مردم و دستگاه جدی بگیریم تا بتوانیم مشکلات و ضعفها را شناسایی کنیم.

وی افزود: روابط عمومی ها باید با انعکاس خواسته های مردم به مدیر بتوانندرابطه شفافی با مسئولان داشته باشند و بدون نادیده گرفتن مشکلات زمینه پاسخگویی مدیر دستگاه را فراهم کنند.

حبیبی انبوهی تصریح کرد: اگر خود را پاسخگوی مردم بدانیم به طور حتم تخلف و خطا در دستگاه کمتر می شود و روابط عمومی ها باید این نقش را جدی بگیرند و به آن عمل کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین یادآورشد: در مردم سالاری دینی باید مردم به روشهای مختلف بتوانند بر رفتار مدیران نظارت کنند و با این شیوه اجازه خطا به کسی داده نمی شود و نتایج کارها شفاف تر و مطلوب تر است.

حبیبی انبوهی گفت: روابط عمومی ها، مدعی العموم و وکیل مدافع یک سازمان محسوب می شوند که از سوی مردم نیز وظیفه دارند از حقوق آنها و نیز سازمان دفاع کنند لذا لازم است به انتقادهایی که به سازمان می شود پاسخگو باشیم و هیچگاه مشکلات و خطاها را پنهان نکنیم.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین فرهنگ عذرخواهی در بین مسئولان را ضعیف دانست و گفت: این مهم از سوی روابط عمومی ها به عنوان سخنگو و وکیل مدافع سازمان ها باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

حبیبی انبوهی اضافه کرد: نبود فرهنگ عذرخواهی از خلاء های مهم کشور است و روابط عمومی در برابر خطای سازمانی باید عذرخواهی کنند اما متاسفانه در این زمینه ضعف هایی داریم و شاید تنها در برخی موارد مانند حادثه قطار مسافربری سمنان شاهد عذرخواهی مسئولان راه آهن در این زمینه بودیم که این رویه باید تداوم یابد.

مسئولان روابط عمومی باید شاخص و توانمند باشند

وی گفت: مردم داری و عشق به مردم، خوش بیانی، رفتار پسندیده، اهل قلم بودن و مشاوره مشفقانه به مدیر از ویژگی های لازم برای مدیران روابط عمومی هاست و در انتخاب مدیران روابط عمومی باید دقت کرد تا فردی با همه ویژگی ها در این مسئولیت قرار گیرد تا نتایج آن را هم سازمان و هم مردم احساس کنند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین از دانش آموزان فعال در عرصه روابط روابط عمومی خواست در مدارس خود ضمن شناسایی مشکلات و نواقص آن را به مدیران منعکس کنند تا برطرف شود.

در مدارس قزوین ۷۰۰ دانش آموز به عنوان رابط روابط عمومی فعالیت می کنند.

 

منبع: مهر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


  رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران منصوب شد


  آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس


  بانوان شاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستندشاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستند


  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


  سواد آمارى


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود