درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:18   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27912صفحه نخست » یکشنبه، 10 بهمن 1395 - 11:20
Internet Explorer به پایان کار نزدیک شد
مرورگر قدیمی Internet Explorer مایکروسافت که از سال ۱۹۹۵ مورد استفاده کاربران اینترنت است، این روزها به پایان کار خود نزدیک می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مرورگر قدیمی Internet Explorer مایکروسافت که از سال ۱۹۹۵ مورد استفاده کاربران اینترنت است، این روزها به پایان کار خود نزدیک می‌شود. این مرورگر که روزگاری محبوب‌ترین مرورگر اینترنتی محسوب می‌شد و بیش از ۹۰ درصد از کاربران فضای مجازی از آن استفاده می‌کردند، این روزها طرفداران چندانی ندارد. بررسی‌های موسسه نت مارکت شیر نشان می‌دهد سقوط آزاد مرورگر IE به خصوص از سال ۲۰۱۵ و با بازنشسته شدن آن از سوی مایکروسافت و جایگزینی مرورگر Edge شدت گرفت. در دو سال اخیر مرورگرهای کروم و فایرفاکس هم کاربران زیادی پیدا کرده‌اند و این امر هم استفاده از IE را بیش از گذشته منسوخ کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۵ حدود ۴۶ درصد از کاربران وب از IE استفاده می‌کردند، اما این رقم در سال ۲۰۱۶ به ۲۱ درصد کاهش یافت که سقوط قابل ملاحظه‌ای محسوب می‌شود.

البته کسانی که با IE خداحافظی کرده‌اند لزوما به استفاده از Edge روی نیاورده‌اند، زیرا این مرورگر تنها روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ قابل استفاده است. این مرورگر که در ابتدای سال ۲۰۱۶ تنها 8/ 2 درصد از کاربران وب را جذب خود کرده بود، هم اکنون 3/ 5 درصد از کل آنها را به خود اختصاص داده که باز هم رقم چندانی محسوب نمی‌شود.  در مقابل سهم مرورگر کروم از بازار مرورگرهای اینترنتی از ۳۲ درصد در سال ۲۰۱۵ به ۵۶ درصد در سال ۲۰۱۶ افزایش یافته و فایرفاکس و سافاری متعلق به اپل به ترتیب ۱۲ و 5/ 3درصد از بازار یاد شده را در اختیار دارند. 3 درصد باقی مانده از این بازار هم به مرورگرهایی مانند Opera، Vivaldi و Brave اختصاص یافته است. کارشناسان معتقدند کاهش استفاده از Internet Explorer به زیر 10 درصد در سال ۲۰۱۷ امری کاملا محتمل است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3970

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد