درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 07:23   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27895صفحه نخست » خبر یکشنبه، 9 بهمن 1395 - 21:02
آیین تکریم و معارفه رییس جدید و سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: بازنگری در ماموریت ها و جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های مختلف ضروری است
سیدرضا صالحی امیری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس جدید و سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد با تاکید بر این مطلب افزود: روابط عمومی ها باید در فضاهای اجتماعی، مجازی و ارتباطی تحول ایجاد کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بازنگری در ماموریت ها و جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های مختلف ضروری است.

به گزارش شارا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدرضا صالحی امیری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس جدید و سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد با تاکید بر این مطلب افزود: روابط عمومی ها باید در فضاهای اجتماعی، مجازی و ارتباطی تحول ایجاد کنند.


وی با تاکید بر تغییر در سطح ساختار، اهداف و ماموریت روابط عمومی ها ادامه داد: ساختار البته امر هویتی، پایدار و دائمی نیست و باید متناسب با نیاز و ضرورت جامعه شکل بگیرد. ساختار پویا، سیال و دارای قابلیت تغییر مداوم است.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: امروزه تمامی معادلات و مولفه ها دچار تغییر شده و در حوزه قدرت، رسانه، دیپلماسی و مغز (دانش) به عنوان منابع اصلی محسوب می شوند.


وی با بیان اینکه از فضای ارتباطات مستقیم عبورکرده ایم و در فضای گفت وگو قرار گرفته ایم، ادامه داد: در این فضا از مرزهای بسته عبور کرده و به مرزهای ارتباطی بدون مرز رسیده ایم.


صالحی امیری در عین حال تاکید کرد: روابط عمومی ها از رویکرد یکجانبه گری به چندجانبه گری بروند و از فضای ایستا به پویا حرکت کنند.


عضو کابینه دولت یازدهم با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها ستادهای بحران دستگاه ها هستند، گفت: رسانه با قدرت خود می تواند یک پدیده کاملا طبیعی را تبدیل به موضوعی ملی و فرا ملی کند.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: نقش روابط عمومی ها در ایجاد ذهنیت از دولت و تصویر سازی در میان افکار عمومی بسیار مهم و حیاتی است. بنابراین عملکرد روابط عمومی ها در تداوم حیات یک دستگاه نقش اساسی دارد.


وی افزود: روابط عمومی ها نباید ضعیف عمل کنند و تاخر تحلیلی در شناخت پدیده در بین آنها جایز نیست.


صالحی امیری گفت: انسجام در نظام روابط عمومی کل با سایر روابط عمومی های وزارتخانه ضروری است. انسجام یعنی کارکرد سازواره و هماهنگ یک سیستم در جهت اهداف مشترک و متعالی.


وی یادآور شد: با مسوولیت جمعی می توان ماموریت های متفاوت را در جهت هدف مشترک و به سمت قله های متعالی انجام داد. مسوولیت جمعی به دلیل داشتن هویت مشترک است.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اقدامات و فعالیت های روابط عمومی ها باید به صورت شیشه ای و ژله ای و نباید عبور از دیوارهای آنها سخت باشد. بنابراین شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارتخانه با هدف نقد و گفت و گو باید تقویت شود.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: تقویت این شورا منجر به شکل گیری تفکر جمعی و مسوولیت مشترک در وزارتخانه می شود. باید باور کنیم که دیگران هم حق دارند و در دایره خود می توانند تصمیم گیری کنند.


وی با تاکید بر هویت سازمانی افزود: هویت مشترک نقش مهمی دارد. هویت ما به هم وابسته است. هویت مشترک به مثابه حریم خانواده است که باید در حفظ آن همگان کوشا باشند و از آن دفاع کنند؛ بنابراین اختلافات داخلی نباید مانع از هویت مشترک شود.


در ادامه این نشست، محمدجعفر محمدزاده مشاور وزیر و رییس پیشین مرکز روابط عمومی ضمن سپاسگزاری از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمامی کارها و اقدامات را باید با بینش کافی انجام داد.


وی افزود: اگر در انجام امور شناخت کافی نداشته باشیم، به جای شکار صید به دنبال سایه آن خواهیم بود.


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دغدغه های فرهنگی خود ادامه داد: ضعف در اطلاع رسانی به معنای نداشتن ابزار نیست. این ضعف به تولید محتوا برمی گردد. بنابراین اگر تولید محتوای ارزشمندی نداشته باشیم، اطلاع رسانی ناقص است.


در ادامه مهرداد آگاهی رییس مرکز وابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: برای بازسازی چهره فرهنگی کشور، نقش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد بسیار مهم است.


وی افزود: امیدوارم در این حوزه بتوانیم انتظارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دولت را برآورده کنیم و بنا بر شرع مقدس اسلام به صورت صادقانه حرکت و عمل کنیم.


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صداقت و راستی و پاسخگویی صریح و ارایه مطالب درست و مناسب جذب اعتماد جامعه را به دنبال دارد.


در پایان این نشست ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات محمدجعفر محمدزاده، احکام محمدجعفر محمدزاده و مهرداد آگاهی به ترتیب به عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی به آنها ارایه شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد