درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 09:06   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27888صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 15 فروردین 1396 - 09:00
فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران در نظر دارد با همکاری و مشارکت سازمان‌ها و انجمن‌های علمی و تخصصی، دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی را در بهار 1396 برگزار نماید.
  

دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی
  بهار 1396

 

 


*مقدمه
امروزه حضور زنان توانمند به حوزه روابط‌عمومی کشور، رونق چشمگیری بخشیده است. هر روز تعداد بیشتری از کارگزاران زن روابط‌عمومی در مقام‌ها و سمت‌های مختلف به فعالیت پرداخته و یا رهبری و مدیریت سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی را بر عهده می‌گیرند. این گرایش جهانی با شرکت گسترده زنان در فعالیت‌های علمی و تخصصی، همگی بیانگر کارآیی و نقش پررنگ زنان در عرصه‌های مختلف است.
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران در نظر دارد با همکاری و مشارکت سازمان‌ها و انجمن‌های علمی و تخصصی، دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی را در بهار 1396 برگزار نماید.

* فراخوان مقاله: محورهای اصلی همایش
کمیته علمی همایش از تمامی اساتید، پژوهشگران، محققان و کارشناسان دعوت می نماید تا مقالات خود را در زمینه‌های موضوعی همایش، به نشانی دبیرخانه ارسال کنند:
 آسیب‌شناسی روابط‌عمومی‌ها از دیدگاه کارگزاران زن
 جایگاه و منزلت زنان در روابط‌عمومی؛ رویکردها و دستاوردها
 مدیریت زنان در روابط‌عمومی؛ رویکردی استراتژیک
 اخلاق حرفه‌ای در حوزه روابط‌عمومی
 بررسی فعالیت‌های زنان در عرصه روابط‌عمومی
 شیوه‌های مؤثر در توانمندسازی زنان و اشتغال آنان در روابط‌عمومی
 راهکارهای حضور مؤثر زنان در عرصه فعالیت‌های روابط‌عمومی
 فرصت‌ها و چالش‌های مدیران و کارشناسان زن روابط‌عمومی در فضای آنلاین

* نحوه ارائه خلاصه‌ها و مقالات
 مقالاتی که قبلا انتشار یافته و یا در همایش دیگری ارایه، پذیرفته نمی‌شود.
 ذکر دقیق منابع و مآخذ مورد استفاده برای تدوین مقاله الزامی است.
 خلاصه مقالات باید حدودا 400 کلمه‌ای (به فارسی و انگلیسی) و اصل مقالات حداکثر 15 صفحه باشد.
  مهلت ارسال خلاصه مقالات حداکثر تا تاریخ 15 اسفند 1395 اعلام شده است.
 مقالات بایستی در نرم‌افزار Office Word با فونت Nazanin اندازه 14 پوینت تایپ و بر روی لوح فشرده به دبیرخانه ارسال شود.

* برنامه‌های همایش
 ارایه مقاله در جلسات عمومی و نشست‌های تخصصی
 طرح تجارب کارگزاران زن روابط‌عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی به صورت موردکاوی
 برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توان‌افزایی در زمینه روابط‌عمومی
 تقدیر از برگزیدگان و برترین کارگزاران زن روابط‌عمومی
 تهیه بانک جامع اطلاعات کارگزاران زن روابط‌عمومی
 

سایت همایش: www.prwomen.ir

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد