درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 تیر 1396 - 06:09   

آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد

  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

امکان تبلیغات بیش‌تر در فیس‌بوک برای سازمان‌های خبری

  امکان تبلیغات بیش‌تر در فیس‌بوک برای سازمان‌های خبری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg
  مرکز روابط عمومی USC Annenberg
  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد
  قوی‌ترین رایانه اپل از راه می‌رسد
  آمارهای باورنکردنی از 60 ثانیه اینترنت
  برگ برنده مدیریت روابط عمومی
  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران
  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان
  اصول و فنون مصاحبه
  انجمن روابط عمومی امریکا: پیشرفت در تخصص، پیشرفت در متخصصان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27888صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 15 فروردین 1396 - 09:00
فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران در نظر دارد با همکاری و مشارکت سازمان‌ها و انجمن‌های علمی و تخصصی، دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی را در بهار 1396 برگزار نماید.
  

دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی
  بهار 1396

 

 


*مقدمه
امروزه حضور زنان توانمند به حوزه روابط‌عمومی کشور، رونق چشمگیری بخشیده است. هر روز تعداد بیشتری از کارگزاران زن روابط‌عمومی در مقام‌ها و سمت‌های مختلف به فعالیت پرداخته و یا رهبری و مدیریت سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی را بر عهده می‌گیرند. این گرایش جهانی با شرکت گسترده زنان در فعالیت‌های علمی و تخصصی، همگی بیانگر کارآیی و نقش پررنگ زنان در عرصه‌های مختلف است.
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران در نظر دارد با همکاری و مشارکت سازمان‌ها و انجمن‌های علمی و تخصصی، دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی را در بهار 1396 برگزار نماید.

* فراخوان مقاله: محورهای اصلی همایش
کمیته علمی همایش از تمامی اساتید، پژوهشگران، محققان و کارشناسان دعوت می نماید تا مقالات خود را در زمینه‌های موضوعی همایش، به نشانی دبیرخانه ارسال کنند:
 آسیب‌شناسی روابط‌عمومی‌ها از دیدگاه کارگزاران زن
 جایگاه و منزلت زنان در روابط‌عمومی؛ رویکردها و دستاوردها
 مدیریت زنان در روابط‌عمومی؛ رویکردی استراتژیک
 اخلاق حرفه‌ای در حوزه روابط‌عمومی
 بررسی فعالیت‌های زنان در عرصه روابط‌عمومی
 شیوه‌های مؤثر در توانمندسازی زنان و اشتغال آنان در روابط‌عمومی
 راهکارهای حضور مؤثر زنان در عرصه فعالیت‌های روابط‌عمومی
 فرصت‌ها و چالش‌های مدیران و کارشناسان زن روابط‌عمومی در فضای آنلاین

* نحوه ارائه خلاصه‌ها و مقالات
 مقالاتی که قبلا انتشار یافته و یا در همایش دیگری ارایه، پذیرفته نمی‌شود.
 ذکر دقیق منابع و مآخذ مورد استفاده برای تدوین مقاله الزامی است.
 خلاصه مقالات باید حدودا 400 کلمه‌ای (به فارسی و انگلیسی) و اصل مقالات حداکثر 15 صفحه باشد.
  مهلت ارسال خلاصه مقالات حداکثر تا تاریخ 15 اسفند 1395 اعلام شده است.
 مقالات بایستی در نرم‌افزار Office Word با فونت Nazanin اندازه 14 پوینت تایپ و بر روی لوح فشرده به دبیرخانه ارسال شود.

* برنامه‌های همایش
 ارایه مقاله در جلسات عمومی و نشست‌های تخصصی
 طرح تجارب کارگزاران زن روابط‌عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی به صورت موردکاوی
 برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توان‌افزایی در زمینه روابط‌عمومی
 تقدیر از برگزیدگان و برترین کارگزاران زن روابط‌عمومی
 تهیه بانک جامع اطلاعات کارگزاران زن روابط‌عمومی
 

سایت همایش: www.prwomen.ir

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقراض پول برای راه اندازی روزنامه اطلاعات


  نظر مردم آمریکا با قتل روزنامه نگار در نیکاراگوئه تغییر کرد


  پیش بینی سال 2004 «دکستر فیلکینز» روزنامه نگار و صاحبنظر آمریکایی درباره روزافزون بودن مسائل عراق و درگیری های قومی و مذهبی


  تقویم روز ارتباطات/ ایجاد خبرگزاری پارس


  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران


  آخرین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی


  نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات


  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان


  روابط ‏عمومی به عنوان "مرزگستر"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی