درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:02   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27876صفحه نخست » شنبه، 9 بهمن 1395 - 10:35
اجرای آزمایشی تبلیغات در مسنجر فیس‌بوک
کمپانی فیس‌بوک اعلام کرده که قرار است بنرهای تبلیغاتی Messenger را به گفته خودش به صورت «آزمایشی» در کشورهایی همچون استرالیا و تایلند راه‌اندازی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کمپانی فیس‌بوک اعلام کرده که قرار است بنرهای تبلیغاتی Messenger را به گفته خودش به صورت «آزمایشی» در کشورهایی همچون استرالیا و تایلند راه‌اندازی کند. طبق گفته این شرکت، در داخل صفحه اصلی Messenger، مکانی برای تبلیغ برای صاحبان کسب و کارهای مختلف اختصاص داده شده که شامل یک تصویر به همراه متن و یک لینک خواهد بود. به گفته فیس‌بوک این تبلیغات زیر قسمت «آخرین گفت‌وگوها» نمایش داده می‏شود. در حال حاضر این تبلیغات، قسمت زیادی از صفحه برنامه را به خود اختصاص داده که شاید برای خیلی از کاربران برنامه Messenger چندان خوشایند نباشد. مدیر بخش محصولات فیس‌بوک، Eddie Zhang در پستی در مورد این تبلیغات بیشتر توضیح می‏دهد: «صاحبان مشاغل، مدت‏ها است برای تبلیغات در برنامه Messenger به ما مراجعه کرده‏اند و هیجان خود را از دسترسی به بازار بالقوه کاربران این برنامه نشان دادندتا امروز، بیش از یک میلیارد کاربر به‌طور ماهانه از برنامه Messenger استفاده می‏کنند و شرکت فیس‌بوک اعلام کرده است که کاربران هر ماهه بیش از یک میلیارد پیغام از طریق این برنامه به برندهای مختلف ارسال می‏کنند که طبق گفته فیس‌بوک، از همین آمار می‏توان استنباط کرد که کاربران Messenger از دیدن تبلیغات در این برنامه ناراضی نیستند. اما حقیقت این است که دلیل اصلی اینکه کاربران ترجیح می‏دهند از طریق Messenger با شرکت‌های تجاری ارتباط برقرار کنند این است که استفاده از این برنامه به مراتب راحت‏تر از دیگر برنامه‏ها است و صرفا نشاندهنده این نیست که کاربران از تبلیغات دائمی روی صفحه مسنجر خود رضایت کامل دارند. این ویژگی فعلا به حالت آزمایشی راه‌اندازی شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3969

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد