درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:47   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27856صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 5 بهمن 1395 - 13:14
نشست مشترک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شاهرود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست مشترک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شاهرود با محوریت دهه فجر به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست مشترک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شاهرود با محوریت دهه فجر به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد.

به گزارش شارا، نشست مشترک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شاهرود با محوریت دهه فجر به میزبانی سالن ولایت فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام محمدحسین پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود در تبیین برنامه‌های دهه فجر سال جاری اظهار کرد: سیاست‌های کلی که برای برگزاری هرچه بهتر دهه فجر در نظر گرفته‌شده شامل بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، وحدت و همبستگی و خودباوری است چراکه معتقدیم نسل جدید، انقلاب و دوران جنگ را درک نکرده و باید رشادت‌ها و دلیری‌های نسل جوان قدیم برای جوانان امروز بازگو شود لذا باید جوانان و نوجوانان را با دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش‌ازپیش آشنا کرد.

حسین پور با بیان اینکه پیروزی ملت بر نظام شاهنشاهی هویت و شناسنامه انقلاب است و مدیران روابط عمومی باید دستاوردهای انقلاب را اعلام کنند، ابراز کرد: برنامه‌ریزی در حوزه برگزاری مراسم‌ مذهبی از اقدامات روابط عمومی است چراکه نماینده اسلام، انقلاب و نظام در ادارات هستند که به‌موقع باید موضوعات مهم را به مدیران گوشزد کنند.

وی افزود: برنامه‌ها باید در راستای نشاط اجتماعی سوق داده شود وامسال تلاش شده تا از تمرکزگرایی در مرکز شهرستان خودداری کنیم لذا برنامه‌هایی را در جامعه روستایی تدارک و منظور شده که با حضور در روستاها بتوانیم برنامه‌های دهه فجر را در راستای ارتقای کیفی روستاها و بخش‌ها نیز اجرا کنیم.

حسین پور بابیان اینکه ۲۰ کمیته و چندین کارگروه برای برگزاری مراسم دهه فجر در موضوعات مختلف تشکیل‌شده است، افزود: کمیته مساجد و هیئت‌های مذهبی، کمیته قرآن و تشکل‌های دینی، کمیته ایثارگران، رزمندگان و شهدا، کمیته فرهنگی هنری، کمیته دانشجویی و دانشگاه‌ها، کمیته فرهنگیان و دانش آموزان، کمیته کودک و نوجوان، کمیته بازاریان و اصناف، کمیته فضاسازی شهری، کمیته ورزش و جوانان، کمیته تشکل‌های مردمی، کمیته روستایی و عشایری، کمیته زنان و خانواده، کمیته طرح‌های نو و خلاقانه، کمیته نهادها و سازمان‌ها ازجمله کمیته‌هایی است که در راستای ارتقاء برنامه‌های دهه فجر محوریت برنامه‌ها را بر عهده‌دارند.

احمد خرم معاون سیاسی امنیتی فرماندار شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت در ادارات باید محور برنامه ها باشد تا شاهد بالاترین سطح کیفی در برگزاری مراسم ویژه دهه فجر باشیم، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی خاطرات بسیاری از شهدا و جان فشانی و ایثارگری در خود نهفته دارد که به پاسداشت رشادت‌های نسل قدیم که انقلاب را مدیون آنها هستیم باید در برپایی مراسم سالگرد انقلاب کوشا باشیم.

وی افزود: یکی از اقدامات موثری که می تواند دستاوردهای انقلاب را به خوبی به نمایش قرار دهد اقدامات موثر هر نهاد قبل و بعد از انقلاب است چرا که این امر می تواند ما را در شناساندن اهداف انقلاب بیشتر رهنمود کند.

خرم خاطر نشان کرد: یاد و خاطره شهدا و هر آنچه که از دستاوردهای انقلاب است باید در جامعه پررنگ جلوه پیدا کند که در این بین روابط عمومی ها می توانند در ایجاد فضاسازی مراسم دهه فجر نقش مهمی ایفا کنند و این مهم می طلبد تا تعامل و همراهی بین ادارات و ستاد برگزاری دهه فجر بیشتر شود.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شاهرود نیز در این نشست با بیان این موضوع که امروزه نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در شکل‌دهی و هدایت افکار عمومی بر هیچکس پوشیده نیست اظهار داشت: در حال حاضر رسانه‌ها به عنوان یک ابزار و امکان اطلاع‌رسانی محض کم کم جای خود را به یک ابزار هدایتگر و بحران‌زا یا بالعکس داده است

اعتماد گفت: بدون تردید روابط عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی به عنوان دو کانون مهم از نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های عمومی جامعه و فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارند.

وی تصریح کرد: امروزه یکی از مهمترین و حساس‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها در بعد برون سازمانی برقراری ارتباطی صحیح و اندیشمندانه برپایه عقل و خرد با رسانه‌های جمعی است چرا که ارتباط و پیوند بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی می‌تواند حلقه اتصال مسئولان جامعه و اقشار مختلف مردم باشد که از این طریق انتظارات مردم از مسئولان و دیدگاههای مسئولان مطرح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اعتماد در ادامه خاطرنشان کرد: ۲۰کمیته و چندین کارگروه برای برگزاری مراسم دهه فجر در موضوعات مختلف تشکیل‌شده است که کمیته‌های این ستاد با هدف برنامه‌ریزی، سازماندهی و هماهنگی در امر برگزاری مراسم ایام‌الله دهه مبارکه فجر فعالیت می‌کنند که در این برنامه‌ها باید از اقدامات نظام، عملکرد مسئولان در دولت و خدمات مجموعه دولت برای مردم اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد