درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 8 آبان 1399 - 20:34   

به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید

  به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی کوروش

  روز جهانی کوروش


ادامه ادامه مطلب دو

فاصله گذاری اجتماعی 2 متر نیز برای ممانعت از انتشار ویروس کرونا کافی نیست

  فاصله گذاری اجتماعی 2 متر نیز برای ممانعت از انتشار ویروس کرونا کافی نیست


ادامه ادامه مطلب سه

10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد

  10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای زنجان
  گام بلند«گوگل» در بازیافت «زباله های الکترونیک»
  اینستاگرام مدت زمان ویدئوهای لایو را به ۴ ساعت افزایش داد
  فاصله یک سیم تلفن است
  کانادا در جایگاه سوم بهترین برند ملی ایستاد
  «پولیتزر Pulitzer» به مناسبت سالگرد درگذشت او
  روز جهانی کوروش
  مرد افغان به اتهام ربودن خبرنگار آمریکایی در منهتن دادگاهی می‌شود
  ارزش مایکروسافت در بازار سهام به ۱۶۰۰ میلیارد دلار رسید
  10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27826صفحه نخست » روابط عمومی و زنانیکشنبه، 3 بهمن 1395 - 16:12
مدیران زن در روابط عمومی
تعداد کارشناسان و اندیشمندان زن در حوزه روابط عمومی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و عملکرد موفقیت‌آمیز آنان باعث شده است حضور خاموش زنان در عرضه‌های علمی و حرفه‌ای نمود بیشتری یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تعداد کارشناسان و اندیشمندان زن در حوزه روابط عمومی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و عملکرد موفقیت‌آمیز آنان باعث شده است حضور خاموش زنان در عرضه‌های علمی و حرفه‌ای نمود بیشتری یابد.

 

در پژوهشی که در حوزه روابط عمومی در خصوص تجربیات زنان به عمل آمد، به موضوعاتی چون حقوق و تفاوت‌های شغلی، تمایز جنسی، اطلاعات و قدرت مدیران در شرکت‌ها، مهارت‌های تأثیرگذار مدیریتی و توانایی‌های علمی در انجام پژوهش پرداخته شده است.


در این مطالعه از سه عنوان اصلی استفاده شده است تا راحتتر بتوان مدیریت را در روابط عمومی تشریح کرد. عناوین یاد شده عبارتند از:
الف – توصیف مدیریت که در گذشته ارائه شده است.
ب – انتصاب افراد، زیرا مدیران از فرصت‌های بیشتری برای هدایت و رهبری برخوردارند.
ج – منصوب شدن به پست‌های مدیریتی در سازمانهای حرفه‌ای و اجتماعی.


مدیران زن در روابط عمومی با مردم در درون یا برون از سازمان ارتباط برقرار کرده‌اند. آنان دارای تجربه هستند و مسئولیت‌ها را به سایر افراد در سازمان تفویض می‌کنند. همچنین ممکن است در سازمان حرفه‌ای به پست‌های مدیریتی منصوب شده باشند و برای ایفای نقش مدیریتی خود پاداش دریافت کنند.

 

زبان مدیریت آنان به شیوه ارتباطات درونی اشاره کرد که شبیه الگوی ارتباطات دوسویه است. زنان همچنین بر استفاده از راهکار انسان‌دوستانه در برخورد با گروه کارکنان زیردست تأکید کردند. بخش تئوریک این پژوهش شامل بروز عواملی است که ممکن است نشانگر الگوی مدیریت زنان در روابط عمومی باشد. بخش حرفه‌ای پژوهش نمایانگر راهبردهای ارتباطات است که رهبران زن از آنها در فرآیند مدیریت استفاده می‌کنند.

 

منبع: سایت همایش زن و روابط عمومی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «پولیتزر Pulitzer» به مناسبت سالگرد درگذشت او


  هفت اشتباه که منجر به توقف کسب‌و‌کار شما می‌شود


  موج آینده استراتژی فرآیند


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری مرکزی


  اصول اقناع


  کاهش اضطراب با ترفند ذهن‌آگاهی


  به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید


  افکار عمومی


  انتصاب مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای زنجان


  گزارش سخنرانی آنلاین با موضوع «خشونت در فضای مجازی»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی