درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:35   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27824صفحه نخست » روابط عمومی بحرانیکشنبه، 3 بهمن 1395 - 15:26
توییترِ ترامپ معنای جدیدی از "ارتباطات بحران" ایجاد نمود
TOLEDO، Oh. WNWO - بحران ها در طول سال ها تکامل یافته اند. در سال های گذشته، یک طوفان یا رسوایی یک مدیر عامل به عنوان یک بحران در نظر گرفته می شد، اما امروزه یک بحران می تواند در قالب یک توییت اتفاق افتد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همانطور که می دانیم، 140 کاراکتر توئیتر می تواند گاها آسیب های جدی به شهرت و اعتبار یک شرکت بزند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، "جنرال موتورز در حال ارسال مدل مکزیکی ساخته شده از ماشین Chevy Cruze به داخل ایالات متحده از طریق نمایندگی های خودرو معاف از مالیات می باشد. آن را در داخل آمریکا بساز یا یا مالیات سنگین پرداخت کن!"


این چیزی است که دونالد ترامپ در سوم ژانویه توییت نموده است، با تهدید جنرال موتورز برای واردات ماشین شورولت کروز (Chevrolet Cruze) از مکزیک. تنها پس از حدود دو ساعت از این اتفاق، GM در طی بیانیه ای اظهار کرد که: آن ها فقط تعداد کمی از نوع هاچ‌بک این ماشین را از مکزیک وارد کرده اند و این که نوع سدان این خودرو در کلیولند ساخته می شود.
یک مثال از ارتباطات بحران در بهترین حالت آن.


Courtney McKrimmon، مسئول ارشد روابط عمومی و سرپرست اکانت شرکت Communica Inc می گوید: "ما همیشه می گوییم این مهم نیست که شما وارد یک بحران بشوید، بلکه موضوع مهم آن است که این بحران چه زمان و از چه نوع است".


Courtney McKrimmon با موسسه بین المللی بازاریابی یکپارچه Communica می گوید، بحران ها در طول سال ها تکامل یافته اند. در سال های گذشته، یک طوفان یا رسوایی یک مدیر عامل به عنوان یک بحران در نظر گرفته می شد، اما امروزه یک بحران می تواند در قالب یک توییت اتفاق افتد.


او می گوید که شما باید در کم ترین زمان ممکن و به سرعت واکنش نشان دهید، و با در نظر گرفتن حقیقت و بدون دخیل کردن احساسات، پاسخ دهید. امروزه، در این چرخه خبری 24 ساعته، موسسات بایستی یک طرح و برنامه ارتباطات بحران با توجه موقعیت و به صورت یک چهره عمومی داشته باشند.


McKrimmon می گوید: "وقتی که آن شخص می گوید در مورد شرکت شما چیزی نادرست است و این مسئله تا سطح ملی بالا می رود یا زمانی که یک بحران رخ می دهد، شما می دانید که پیش چه کسی باید بروید. شما می دانید چگونه مسائل را به نفع خود تغییر دهید و می دانید که چگونه پاسخ های خود را به سرعت و به طور موثر به دست آورید".
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد