درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 5 بهمن 1398 - 22:24   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند

  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی
  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود
  نشست «بانکداری؛ ارتباطات و توسعه» با محوریت روابط‌عمومی و بانکداری جدید برگزار می‌شود
  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار شد
  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است
  تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیارد ریالی بانک سپه به 2هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان
  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...
  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی
  تاریخ تاسیس جامعه ملل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27824صفحه نخست » روابط عمومی بحرانیکشنبه، 3 بهمن 1395 - 15:26
توییترِ ترامپ معنای جدیدی از "ارتباطات بحران" ایجاد نمود
TOLEDO، Oh. WNWO - بحران ها در طول سال ها تکامل یافته اند. در سال های گذشته، یک طوفان یا رسوایی یک مدیر عامل به عنوان یک بحران در نظر گرفته می شد، اما امروزه یک بحران می تواند در قالب یک توییت اتفاق افتد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همانطور که می دانیم، 140 کاراکتر توئیتر می تواند گاها آسیب های جدی به شهرت و اعتبار یک شرکت بزند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، "جنرال موتورز در حال ارسال مدل مکزیکی ساخته شده از ماشین Chevy Cruze به داخل ایالات متحده از طریق نمایندگی های خودرو معاف از مالیات می باشد. آن را در داخل آمریکا بساز یا یا مالیات سنگین پرداخت کن!"


این چیزی است که دونالد ترامپ در سوم ژانویه توییت نموده است، با تهدید جنرال موتورز برای واردات ماشین شورولت کروز (Chevrolet Cruze) از مکزیک. تنها پس از حدود دو ساعت از این اتفاق، GM در طی بیانیه ای اظهار کرد که: آن ها فقط تعداد کمی از نوع هاچ‌بک این ماشین را از مکزیک وارد کرده اند و این که نوع سدان این خودرو در کلیولند ساخته می شود.
یک مثال از ارتباطات بحران در بهترین حالت آن.


Courtney McKrimmon، مسئول ارشد روابط عمومی و سرپرست اکانت شرکت Communica Inc می گوید: "ما همیشه می گوییم این مهم نیست که شما وارد یک بحران بشوید، بلکه موضوع مهم آن است که این بحران چه زمان و از چه نوع است".


Courtney McKrimmon با موسسه بین المللی بازاریابی یکپارچه Communica می گوید، بحران ها در طول سال ها تکامل یافته اند. در سال های گذشته، یک طوفان یا رسوایی یک مدیر عامل به عنوان یک بحران در نظر گرفته می شد، اما امروزه یک بحران می تواند در قالب یک توییت اتفاق افتد.


او می گوید که شما باید در کم ترین زمان ممکن و به سرعت واکنش نشان دهید، و با در نظر گرفتن حقیقت و بدون دخیل کردن احساسات، پاسخ دهید. امروزه، در این چرخه خبری 24 ساعته، موسسات بایستی یک طرح و برنامه ارتباطات بحران با توجه موقعیت و به صورت یک چهره عمومی داشته باشند.


McKrimmon می گوید: "وقتی که آن شخص می گوید در مورد شرکت شما چیزی نادرست است و این مسئله تا سطح ملی بالا می رود یا زمانی که یک بحران رخ می دهد، شما می دانید که پیش چه کسی باید بروید. شما می دانید چگونه مسائل را به نفع خود تغییر دهید و می دانید که چگونه پاسخ های خود را به سرعت و به طور موثر به دست آورید".
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس


  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز


  زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد


  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


  تعاریف رسانه های اکتسابی، رسانه پولی و رسانه شخصی


  محتوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی