درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 آبان 1398 - 11:18   

فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود

  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد

  مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقدیر رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت
  مدیر کل برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات مرکز امور شوراهای حل اختلاف: هر مدیریتی سزاوار روابط عمومی است که دارد
  معاون روابط عمومی وزارت علوم تاکید کرد: ضرورت تدوین سند جامع اطلاع‌رسانی در بحران
  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مستلزم اطلاع‌رسانی دقیق است
  ادغام روابط عمومی، بازاریابی تاثیرگذار و قانون
  موفقیت روابط‌عمومی ها در گرو حمایت مدیران مجموعه است
  کارگاه آموزشی روابط عمومی زندان‌های کشور در یزد آغاز شد
  تغییر آدرس اداره روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران
  استاندار قم: هنر پاسخگویی به افکار عمومی از ویژگی های روابط عمومی هاست
  دیدار اعضای بسیج رسانه شهرستان ری با مسئول روابط عمومی شهرداری باقرشهر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27824صفحه نخست » روابط عمومی بحرانیکشنبه، 3 بهمن 1395 - 15:26
توییترِ ترامپ معنای جدیدی از "ارتباطات بحران" ایجاد نمود
TOLEDO، Oh. WNWO - بحران ها در طول سال ها تکامل یافته اند. در سال های گذشته، یک طوفان یا رسوایی یک مدیر عامل به عنوان یک بحران در نظر گرفته می شد، اما امروزه یک بحران می تواند در قالب یک توییت اتفاق افتد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همانطور که می دانیم، 140 کاراکتر توئیتر می تواند گاها آسیب های جدی به شهرت و اعتبار یک شرکت بزند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، "جنرال موتورز در حال ارسال مدل مکزیکی ساخته شده از ماشین Chevy Cruze به داخل ایالات متحده از طریق نمایندگی های خودرو معاف از مالیات می باشد. آن را در داخل آمریکا بساز یا یا مالیات سنگین پرداخت کن!"


این چیزی است که دونالد ترامپ در سوم ژانویه توییت نموده است، با تهدید جنرال موتورز برای واردات ماشین شورولت کروز (Chevrolet Cruze) از مکزیک. تنها پس از حدود دو ساعت از این اتفاق، GM در طی بیانیه ای اظهار کرد که: آن ها فقط تعداد کمی از نوع هاچ‌بک این ماشین را از مکزیک وارد کرده اند و این که نوع سدان این خودرو در کلیولند ساخته می شود.
یک مثال از ارتباطات بحران در بهترین حالت آن.


Courtney McKrimmon، مسئول ارشد روابط عمومی و سرپرست اکانت شرکت Communica Inc می گوید: "ما همیشه می گوییم این مهم نیست که شما وارد یک بحران بشوید، بلکه موضوع مهم آن است که این بحران چه زمان و از چه نوع است".


Courtney McKrimmon با موسسه بین المللی بازاریابی یکپارچه Communica می گوید، بحران ها در طول سال ها تکامل یافته اند. در سال های گذشته، یک طوفان یا رسوایی یک مدیر عامل به عنوان یک بحران در نظر گرفته می شد، اما امروزه یک بحران می تواند در قالب یک توییت اتفاق افتد.


او می گوید که شما باید در کم ترین زمان ممکن و به سرعت واکنش نشان دهید، و با در نظر گرفتن حقیقت و بدون دخیل کردن احساسات، پاسخ دهید. امروزه، در این چرخه خبری 24 ساعته، موسسات بایستی یک طرح و برنامه ارتباطات بحران با توجه موقعیت و به صورت یک چهره عمومی داشته باشند.


McKrimmon می گوید: "وقتی که آن شخص می گوید در مورد شرکت شما چیزی نادرست است و این مسئله تا سطح ملی بالا می رود یا زمانی که یک بحران رخ می دهد، شما می دانید که پیش چه کسی باید بروید. شما می دانید چگونه مسائل را به نفع خود تغییر دهید و می دانید که چگونه پاسخ های خود را به سرعت و به طور موثر به دست آورید".
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کیفیت عکس تنها برای کمپین هایی با بودجه زیاد نیست


  به عصر "دیپ فیک‌" ها خوش آمدید


  نشست روابط عمومی‌های وزارت تعاون و سازمان تابعه با حضور وزیر برگزار شد


  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود


  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی


  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی


  2 توصیه عالی به متخصصان روابط عمومی


  ساوجبلاغ؛ پیشگام در تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان


  انتقاد از ادوبی برای فتوشاپ


  اس ۱۱ و اینترنت فایو جی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود