درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:37   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27808صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 2 بهمن 1395 - 12:47
نیاز روابط عمومی ها به ابزارهای نوین خبری
مدیرکل اخبار استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی تاکید کرد که روابط عمومی های دستگاه های مختلف اجرایی، نهادها، سازمان ها و حتی شرکت های خصوصی باید خود را به شیوه ها و ابزارهای نوین اطلاعاتی مجهز کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی حیدری عصر پنجشنبه در کارگاه آموزشی یک روزه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت که امروزه انحصار اطلاعاتی و خبری شکسته شده و مخاطب دیگر منتظر پردازش خبر توسط رسانه نیست .
وی یادآور شد که با ورود شیوه های نوین و حضور شبکه های مجازی دیگر حتی تک تک افراد جامعه خود پردازش کننده و منتشر کننده خبر شده اند و این مهم کار رسانه ها را نیز سخت کرده است .
حیدری از ظهور و حضور اثرگذار شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی به عنوان انقلاب چهارم در عرصه خبر و اطلاع رسانی یاد کرد و بر ضرورت بهره مندی مجموعه روابط عمومی ها و حتی رسانه ها از این ابزارهای جدید نیز تاکید کرد .
این استاد ارتباطات با بیان اینکه مخاطب شناسی امروزه اصلی ترین کارکرد رسانه ای محسوب می شود بر ضرورت جذابیت، اثربخشی و قدرت اغناع مخاطب در انتشار یک خبر نیز تاکید داشت .
وی با طرح این پرسش که تاکنون کدام یک از رسانه ها و پایگاه های خبری به سمت ایجاد دغدغه، قضاوت و تصمیم در خبر بودند، گفت که امروزه افزون بر 80 درصد از مندرجات، مطالب و محتویات رسانه ای در کشورمان خبر نیست بلکه نظر است .
مدیرکل اخبار استانهای خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد که روابط عمومی ها خود رسانه هستند و باید بتوانند با جریان سازی خبری و اطلاع رسانی حرفه ای نقشی اثربخش در پویایی، توسعه و پیشرفت سازمانی خود ایفا کنند .
ریزش روز افزون مخاطبان برخی رسانه ها حتی رسانه های مرجع، فقدان عناصر و جامعیت در خبر، کلیشه ای بودن نگارش های خبری، غفلت از سبک ها و روش های نوین انتقال اطلاعات همچون سبک قالی ایرانی، ضرورت رعایت اصل بی طرفی در رسانه، لحاظ نکردن نظر و دیدگاه خبرنگار در انتشار خبر، مطالعه و اشراف اطلاعاتی خبرنگار نسبت به حوزه فعالیت خبری خود، دوری از نقدهای یک جانبه در رسانه ها نیز بخشی دیگر و چکیده ای از مطالب و توصیه های این استاد علوم ارتباطات در کارگاه یک روزه مدیران روابط عمومی های استان کهگیلویه وبویراحمد بود .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد