درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:28   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27805صفحه نخست » شنبه، 2 بهمن 1395 - 12:15
لینکدین چهره عوض کرد
سایت لینکدین روز پنج‌شنبه تغییرات قابل توجهی را در بخش دیزاین خود شاهد بود که بزرگترین تغییرات در این نوع طی ۱۵ سال اخیر محسوب می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سایت لینکدین روز پنج‌شنبه تغییرات قابل توجهی را در بخش دیزاین خود شاهد بود که بزرگترین تغییرات در این نوع طی ۱۵ سال اخیر محسوب می‌شود. تغییرات صورت گرفته در سایت جدید لینکدین هم در رونما و هم در پس زمینه این سایت صورت گرفته و شاهد کاهش به هم ریختگی و ارائه ابزارهای جدید گشت و گذار در سایت و سرعت در بازدید از آن هستیم. این بازآفرینی هم در صفحه اصلی سایت هم در اپلیکیشن موبایل و هم در پس‌زمینه سایت صورت پذیرفته به‌طوری که لینکدین می‌گوید باعث خواهد شد که این شرکت با سرعت بیشتری قادر به ایجاد تغییرات در سایت باشد. هدف لینکدین از این بازآفرینی بر اساس آنچه خود شرکت اعلام کرده قراردادن مدل تعاملی و ارائه محتوا در مرکزیت تجربه کاربری است ضمن اینکه ساده‌سازی سایت نیز یک هدف بوده است. لینکدین که اخیرا از سوی مایکروسافت خریداری شده در سال ۲۰۱۵ مدل دیزاین موسوم به موبایل را مدلی برای دیزاین سایت خود قرار داد. البته دیزاین جدید که از پنج‌شنبه رونمایی شده به تدریج و طی هفته‌های آینده برای همه کاربران در سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود. Chris Pruet مدیر مهندسی لینکدین در یک مصاحبه گفته است که بزرگ‌ترین جنبه مثبت این تغییر این است که ساده‌سازی و تروتازگی را به لینکدین اضافه کرده است. تغییرات دیزاین این سایت از آن جهت اهمیت قابل توجهی برای این شرکت داشته که بسیاری از کاربران آن از ترکیبی از اپلیکیشن و سایت را هنگام استفاده از آن انجام می‌دهند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3963

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد