درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:01   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27785صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 1 بهمن 1395 - 17:06
اگر پلاسکو روابط عمومی داشت؟!؟!
حسن خسروی – مدرس دانشگاه - آیا شایسته نبود که ساختمان پلاسکو با بیش از 500 مغازه و کارگاه یک واحد روابط عمومی داشته باشد؟ اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت؛ خبر رسانی بهتر و دقیق تر بود و نیروهای امدادی بهتر مطلع می شدند که داستان چیست؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیا شایسته نبود که ساختمان پلاسکو با بیش از 500 مغازه و کارگاه یک واحد روابط عمومی داشته باشد؟ اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت؛ خبر رسانی بهتر و دقیق تر بود و نیروهای امدادی بهتر مطلع می شدند که داستان چیست؟

 

این هم غفلت از روابط عمومی. روابط عمومی چشم و چراغ سازمان و دار و ندار یک سازمان است و اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت قطعا از شدت تالمات و خسارات کاسته می شد؟

 

چرا هر پاساژ و مرکز خرید و چرا اساسا هر جایی که محل تجمع و حضور آدمیان است روابط عمومی ندارد؟ مگر روابط عمومی غیر از حکومت بر دلهاست؟ ای مدیران جامعه؛ به روابط عمومی اهمیت بدهید روابط عمومی؛ حلقه پیوند و نسخه شفابخش دردهاست آنرا دریابید.

 

اگر پلاسکو روابط عمومی داشت از همان لحظات شروع فاجعه و حادثه همگان را بیدار و هوشیار می کرد حساس می کرد و پای کار می اورد. روابط عمومی سنگ همه را به سینه م یزند و متاسفانه عده ای در مقابل به سینه او سنگ می زنند؟!؟!

 

اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت مردم را بجای عکاسی و تماشا دور هم جمع می کرد هدایت می کرد سازماندهی می کرد و از تهدید؛ فرصت می ساخت تا همه مشارکت کنند برای مدیریت بحران. آیا این کم چیزی است؟

 

 اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت حتما شرایط فرق می کرد حتما زیانها کاهش پیدا می کرد.

 

اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت چه بسا یک آتش نشان دیگر سالم و زنده به آغوش خانواده برمی گشت و این از روابط عمومی بر می اید. عزیزان من! روابط عمومی جان بخش است امید آفرین است. شتاب دهنده و کارگشاست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد