درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 - 19:49   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» منتشر شد

  فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

شکاف دیجیتالی در منطقه خاورمیانه و آفریقا

  شکاف دیجیتالی در منطقه خاورمیانه و آفریقا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان بحران در روابط‌عمومی را اندازه گیری کرد و چرا باید این کار را انجام داد؟
  ابتکار جدید گوگل؛ اپلیکیشنی که می‌تواند برچسب کالاها را برای نابینایان بخواند
  شکاف دیجیتالی در منطقه خاورمیانه و آفریقا
  فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» منتشر شد
  مدیرعامل بانک سینا در جمع همکاران منطقه کرمانشاه، همدان و ایلام: سرمایه انسانی با انگیزه؛ بانک را به سمت پیشرفت و تعالی سوق می دهد
  انتخاب روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر بعنوان روابط عمومی برتر سپاه کشور
  بیمه آسیا خبرنگاران را بیمه کرد
  تغییر سرپرست روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز
  دوره‌های آموزش خبرنگاری به مثابه‌ی ایفای مسئولیت اجتماعی برگزار شد
  خبرنگاران می توانند با تولید محتوای مناسب و همچنین نقد منصفانه به مشکلات جامعه کمک نمایند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27765صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 5 بهمن 1395 - 09:55
افت سطح اعتماد به مدیران ارشد اجرائی به پایین ترین میزان خود در تمام ادوار
گزارش جهانی توسط آژانس روابط عمومی ادلمن نشان دهنده بروز بحران اعتماد عمومی در چهار بخش عمده می باشد: تجارت، رسانه ها، دولت و سازمان های غیر دولتی (NGO ها.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گزارش جهانی توسط آژانس روابط عمومی ادلمن نشان دهنده بروز بحران اعتماد عمومی در چهار بخش عمده می باشد: تجارت، رسانه ها، دولت و سازمان های غیر دولتی (NGO ها.


ادلمن، 33000 نفر را در 28 کشور از طریق یک نظرسنجی آنلاین مورد پرسش قرار داد.


در این نظرسنجی فقدان اعتماد حیرت آوری به رهبری ها در میان پاسخ دهندگان دیده شد، و 63 درصد پاسخ دهندگان به نظرسنجی ادعا کردند که مدیران ارشد اجرائی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و یا اعتبار آن ها بسیار اندک می باشد. اعتبار مدیران ارشد اجرائی در سطح جهانی به واسطه 12 مسئله در سال جاری تضعیف شده، و به پایین ترین مقدار خود در تمام ادوار گذشته، یعنی 37 درصد، رسیده است. 60 درصد از پاسخ دهندگان بیان نمودند که "به شخصی مثل خود" اعتماد دارند، که هم‌تراز با اعتماد به یک کارشناس فنی یا علمی است.


ریچارد ادلمن، مدیر عامل آژانس ادلمن، پیش از انتشار گزارش، به CNBC می گوید:"اعتماد به مدیران ارشد اجرائی، کاهش یافته، و من فکر می کنم دلیل آن به بحث جبران خسارت بر می گردد و چون مردم نا امید شده اند".


"آن ها از مدیران ارشد اجرائی می خواهند تا به پر کردن سوراخ (کاستی های زندگی شان) کمک کنند؛ آن ها افراد بیشتری را شبیه (مدیر عامل شرکت یونیلور) پال پولمن یا (مدیر عامل مستعفی شرکت استارباکس) هوارد شولتز، می خواهند. آن ها افرادی را می خواهند که بدانند هر تجارتی یک مسئولیت اجتماعی دارد".


ادلمن اضافه می کند که صحبت او در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت ها نیست، بلکه در مورد این مسئله است که "در مواجهه با اتوماسیون و یا تجارت، چه اتفاقی برای من (به عنوان یک کارمند) خواهد افتاد."


این گزارش پیشنهاد می کند که بایستی تمرکز بیشتری بر کارکنان در تجارت داشت. امرزه، عموم مردم بیش از آن که به مدیران عامل، مدیران ارشد و سایر افراد در رأس اعتماد داشته باشند، کارکنان عادی را به عنوان مورد اعتماد ترین سخنگویان در برقراری ارتباط در مورد دورنماهای صنعت، تلاش های نوآورانه، و شیوه های کسب و کار، می شناسند.


بر اساس این بررسی، 38 درصد اعتماد کارکنان به مسائل مربوط به درآمد مالی و عملکرد اجرایی بود، در مقابل 20 درصد اعتماد به مدیر عامل شرکت.


ادلمن می گوید: "شرکت ها در آخرین مرحله با کارمندان خود صحبت می کنند، و این یک اشتباه احمقانه است. اگر شما به داده ها نگاهی بیاندازید، می بینید که مدیر عامل شرکت تنها نیمی از اعتبار سایر تمامی موضوعات مرتبط با کارمند را داراست".

 

ادلمن ادامه می دهد، که او می تواند یک تجارت را توصیه کند به این مسئله که " از کارکنان خود استفاده کنید، اجازه دهید آن ها در مورد آنچه در جریان است بدانند و با آن ها صادقانه صحبت کنید. "
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد


  حافظه‌ی اینترنتی با حافظه‌ی انسانی چه می‌کند؟


  سیاستمداران چگونه در سخنرانی جلب توجه می‌کنند


  معرفی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان


  پیش‌بینی بیل گیتس: همه‌گیری کرونا در کشورهای ثروتمند جهان تا اواخر سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد


  ساماندهی توزیع انواع آگهی ها در کردستان


  بازدید روابط‌عمومی منطقه تهران از کارخانه مخزن سازی کاوش قزوین


  تیم کوک مدیرعامل اپل به جمع میلیادرها پیوست


  فرماندار رشت: خبرنگاران، اطلاع رسانی را بدون چشم‌داشتی انجام می‌دهند


  روابط عمومی نقش مهمی در اطلاع رسانی فعالیت های سازمان دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی