درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:26   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27762صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 3 بهمن 1395 - 08:01
گزارش بازار جهانی در ارتباط با تبلیغات، روابط عمومی، و خدمات مرتبط، برای سال 2017
ایالات متحده آمریکا با سهم 20 درصدی خود از بازار سال 2016 که معادل 90 میلیارد دلار می باشد، بزرگ ترین بازار در زمینه صنعت تبلیغات، روابط عمومی و خدمات وابسته در سال 2016 بود. ژاپن در این لیست در جایگاه دوم قرار دارد، با سهمی در حدود 10 درصد از بازار و رقمی معادل 60 میلیارد دلار.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازار تبلیغات، روابط عمومی، و خدمات وابسته سبب تشکیل موسساتی شده است که ارائه دهنده خدمات در زمینه برنامه ریزی، توسعه، ساخت و مدیریت تبلیغات و فعالیت های تبلیغاتی می باشند.


به گزارش گروه ترجمه شارا از لندن به نقل از پی آر نیوز (2017/PRNewswire)، ایالات متحده آمریکا با سهم 20 درصدی خود از بازار سال 2016 که معادل 90 میلیارد دلار می باشد، بزرگ ترین بازار در زمینه صنعت تبلیغات، روابط عمومی و خدمات وابسته در سال 2016 بود. ژاپن در این لیست در جایگاه دوم قرار دارد، با سهمی در حدود 10 درصد از بازار و رقمی معادل 60 میلیارد دلار. چین با سهم 10 درصدی و رقمی معادل 40 میلیارد دلار، سومین بازار بزرگ در این ارتباط محسوب می شود. استرالیا با سهم 2 درصدی خود از بازار سال 2016، پایین ترین جایگاه را در بین کشورهای برجسته در زمینه تبلیغات، روابط عمومی و خدمات وابسته دارا می باشد. سایر کشورها در این ارتباط جمعا 25 درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص دادند. 


بر اساس این گزارش، با افزایش دیجیتالی شدن و پیشرفت در زمینه رسانه های اجتماعی، بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی محتوا و فن آوری تجارت الکترونیک، موسسات تبلیغاتی و روابط عمومی نیز به سرعت در حال تغییر مسیر و حرکت به سمت استفاده از کمپین های دیجیتال می باشند.

 

به عنوان پیامد افزایش نفوذ اینترنت و کاربران گوشی های هوشمند، انتظار می رود که کمپین های بازاریابی محتوای آنلاین سه برابر موثر تر از کمپین های سنتی عمل کرده و کاهش هزینه 62 درصدی در این ارتباط اتفاق افتد. چنین کمپین های دیجیتالی در جهت رشد وب سایت رسانه های اجتماعی بر مبنای کاربر مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و پنترست، و دیگر پورتال های اینترنتی مانند گوگل و نت‌فلیکس هدف گذاری شده اند.

 

 علاوه بر این، این وب سایت ها به تجارت ها اجازه پیگیری و بررسی عملکرد و اثربخشی آن از طریق اطلاعات در زمان واقعی را می دهند. این مسئله به شرکت ها کمک می کند تا کمپین های روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی آینده خود را برنامه ریزی نمایند.

 

بر اساس گزارش گروه آلتیمتر، 78 درصد از شرکت های جهانی قصد تاسیس تیم های بازاریابی مستقل رسانه های اجتماعی خود را در سال 2016 داشته اند. این میزان در سال 2015، 71 درصد و در سال 2012، 67 درصد بوده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد