درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27759صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 30 دی 1395 - 12:46
امتناع هنرمندان سرشناس جهان در مراسم تحلیف دانلد ترامپ
روز بیستم ژانویه دانلد ترامپ طی مراسمی به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید خواهد شد. مراسمی که مانند همگنان پیشین خود با حضور مردم و جمعی از سرشناسان عالم سرگرمی برگزار می شود.
  

اشاره

روز بیستم ژانویه دانلد ترامپ طی مراسمی به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید خواهد شد. مراسمی که مانند همگنان پیشین خود با حضور مردم و جمعی از سرشناسان عالم سرگرمی برگزار می شود. به همین منظور از برخی از هنرمندان دعوت به عمل آمده در مراسم مورد اشاره شرکت، و یا برنامه اجرا کنند. اما بعضی از برجسته ترین چهره های عالم به این دعوت پاسخ منفی داده اند.

امتناع هنرمندان نامی کشورهای دیگر از حضور در مراسم
آندریا بوچلی هنرمند ایتالیایی بسیار شناخته شده در سطح جهان نیز که در ابتدا با اجرای برنامه در این مراسم موافقت کرده بود، به سبب واکنش منفی هواداران خود از تصمیمش صرفنظر نمود.


همچنین التون جان موسیقیدان، خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و یکی از موفق ترین هنرمندان جهان در تمام دوران ها، از جمله سرشناسان دیگر عالم سرگرمی سازی می باشد، که دعوت به حضور در مراسم مورد اشاره را رد کرده است. کمااینکه سخنگوی این هنرمند انگلیسی اظهارات معاون کمیته مراسم مبنی بر شرکت او را تکذیب نمود.

موضعگیری های ضد دانلد ترامپ هنرمندان آمریکایی و غیرآمریکایی در مراسم گوی زرین
 مریل استریپ بازیگر افسانه ای هالیوود در هفتاد و چهارمین دوره مراسم اهدای جوایز گوی زرین/ گلدن گلوب به گونه ای تقریبا غیرمستقیم رئیس جمهور آینده کشورش را هدف انتقادهای تند قرار داد. او که از جمله تنها هنرمندی است که 30 بار نامزد دریافت این جایزه شده و 6 بار آن را با خود به خانه برده، در شامگاه هشتم ژانویه پس از دریافت جایزه سسیل بی دمیل برای یک عمر دستاورد هنری، در این مورد موضعگیری کرد. کمااینکه بدون نام بردن از دانلد ترامپ با اشاره به رفتار وی در قبال خبرنگار دارای ناتوانی جسمی در دوران مبارزات انتخاباتی اش، از جمله خاطرنشان نمود که از این رفتار تمسخرآمیز او شگفت زده شده است.

 

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر هر کس به خود اجازه دهد با دیگران چنین رفتار اهانت آمیزی داشته باشد، بقیه نیز این حق را به خود می دهند که رفتاری مشابه داشته باشند. زمانی که فردی قدرتمند از توانایی خود برای آزار و سرکوب دیگران استفاده می کند، همه ما بازنده هستیم. او همچنین در اظهاراتش خواستار حمایت هنرمندان از کمیته حفاظت از روزنامه نگاران شد.


خانم استریپ در سخنانش موضع ضدمهاجران ترامپ را نیز، مورد انتقاد قرار داد. کمااینکه از جمله با اشاره به شماری از ستارگان زاده شده در کشورهای دیگر که در سالن مراسم گوی زرین حضور داشتند، افزود که هالیوود پر از خارجی‌ ها می باشد. بنابراین اگر این افراد بیرون انداخته شوند، تنها فوتبال و هنرهای رزمی برای تماشا کردن مردم باقی می مانند.


البته مریل استریپ تنها هنرمند حاضر در این مراسم نبود، که از ترامپ انتقاد کرد. کمااینکه جیمی فالون مجری برنامه نیز از جمله گفت اگر شاه جفری (چهره داستانی مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت) کج خلق که از آزار دیگران لذت می برد زنده بود، چه پیش می آمد؟ سپس افزود: 12 روز دیگر پاسخ این پرسش را می فهمیم.


هیو لاری هنرمند انگلیسی و برنده جایزه بهترین بازیگر نقش دوم مرد به سبب حضور در مجموعه تلویزیونی مدیر شب نیز از جمله خاطرنشان کرد، که احتمال دارد این آخرین مراسم گوی زرین باشد. چراکه در نام پشتیبانان آن، هالیوود، خارجی و مطبوعات، به چشم می خورد.

خودداری هنرمندان عرصه موسیقی آمریکا از حضور در مراسم آغاز دوران ریاست جمهوری دانلد ترامپ
در عین حال این تنها چهره های سینمای آمریکا نیستند، که ترامپ را هدف انتقاد قرار داده اند. کمااینکه از جمله گارت بروکز فوق ستاره موسیقی سبک کانتری از جمله خوانندگان سرشناسی می باشد، که از حضور در مراسم آغاز دوران ریاست جمهوری دانلد ترامپ خودداری کرده است.


موضع گیری های مستمر خوانندگان پرطرفداری مانند بیانسه و لیدی گاگا نیز به اندازه ای آشکار می باشد، که دست اندرکاران این مراسم حتی به سراغ آنها هم نرفتند.


تهدید به ترک وطن در صورت انتخاب دانلد ترامپ
البته موضعگیری منفی چهره های سرشناس عالم سرگرمی سازی در قبال ترامپ، تنها به موارد مورد اشاره محدود نمی شود. کمااینکه شمار زیادی از آنان تهدید کرده بودند در صورت انتخاب وی به عنوان رئیس جهمور کشورشان، آمریکا را ترک خواهند کرد. از جمله اینگونه هنرمندان می توان از شر خواننده سرشناس نام برد، که همواره در مورد بی علاقگی خود به دانلد ترامپ بسیار رک بوده است. این بی علاقگی به اندازه ای می باشد که وی پس از اعلام خبر انتخاب ترامپ، در پشت صحنه گریه کرد.

 

دست رد هنرمندان کانادایی به سینه دانلد ترامپ
 مثلا دیوید فاستر تولیدکننده سرشناس موسیقی روز هفدهم دسامبر در صفحه اینستاگرام خود از جمله نوشت: مدتی پیش از من خواسته شد در مراسم پیش رو شرکت کنم، که به شکلی مودبانه و محترمانه این درخواست را رد کردم.


البته در خلال سال ها عکس هایی از این هنرمند برنده چندین جایزه گرمی که با چهره هایی مانند سلین دیان و ویتنی هیوستون همکاری داشته، در چندین مراسم گوناگون در کنار دانلد ترامپ منتشر شده است. اما او هرگز از ترامپ  پشتیبانی سیاسی به عمل نیاورده است. در حالی که در انتخابات سال 2008 از باراک اوباما حمایت نمود.


روز بیست و دوم دسامبر نیز رسانه های گوناگون اعلام کردند، که سلین دیان خواننده حنجره طلایی و بسیار سرشناس کانادایی هم در این مراسم حضور نخواهد داشت. البته خود سلین دیان برنامه از پیش تعیین شده اش جهت اجرا در لاس و گاس را سبب این تصمیم دانست. اما واقعیت این است که استیو وین هتلدار سرشناس لاس و گاس و دوست دانلد ترامپ تلاش فراوانی به عمل آورده و قول داده بود، سلین دیان در مراسم مورد اشاره شرکت کند. اما این تلاش ها به نتیجه نرسید.  


واکنش دانلد ترامپ و اطرافیان
البته با توجه به پشتیبانی شمار زیادی از دست اندرکاران صاحب نام و برجسته عالم سرگرمی از هیلاری کلینتون در خلال مبارزات انتخاباتی اخیر ریاست جمهوری آمریکا، این مساله شگفت انگیز نیست که دانلد ترامپ در یافتن افراد واجد شرایط سطح بالا جهت اجرای برنامه در مراسم مورد اشاره با مشکل روبرو شود.


به همین سبب تلاش های نافرجام جهت حضور هنرمندان طراز اول در مراسم مورد اشاره، موجب ایجاد احساس ترس در گروه انتقال قدرت به آقای ترامپ شده است. اما کلیان کانووی چهره سرشناس محافظه کار و مدیر اردوگاه مبارزات انتخاباتی آقای ترامپ، وجود چنین اضطرابی را تکذیب کرد. وی در این پیوند اظهار داشت: می توانم بگویم این (مراسم آغاز دوران ریاست جمهوری دانلد ترامپ) اسکار نیست. بلکه مراسمی برای مردم می باشد. همانگونه که انتخابات نیز، برای مردم است.


خود آقای ترامپ نیز در واکنش به انتقادهای مریل استریپ، در گفت و گو با نشریه نیویورک تایمز از این هنرپیشه با عنوان طرفدار هیلاری کلینتون و بازیگری لیبرال نام برد. همچنین افزود، که از انتقادهای سینماگران لیبرال شگفت ‌زده نشده است. وی در عین حال خاطرنشان کرد، که بسیاری از ستارگان سینما و تلویزیون در حال آماده شدن برای حضور در مراسم مورد اشاره هستند.


او در صفحه توئیتر خود هم خانم استریپ را پادوی هیلاری خواند، و نوشت که نه مریل استریپ را می شناسد، نه به سخنان وی گوش داده، و نه مراسم گوی زرین را تماشا کرده است. همچنین به گفته خود برای صدمین بار درآوردن ادای خبرنگاری با ناتوانی جسمی را تکذیب کرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد