درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:03   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2775صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 1 فروردین 1392 - 13:53
برخی کتاب‌های منتشر شده در سال 2012 در زمینه روابط عمومی
امیرعلی خلج
  

نام کتاب: روابط عمومی فکر کنید

نویسندگان: دنیس. ال. ویلکاکس، گلن. تی کمرون، برایان. اچ. ربر و جی هوا شین

تاریخ انتشار: آگوست 2012

شابک: 978-0205857258

درباره نویسندگان: پروفسور دنیس. ال. ویلکاکس، مدیر اسبق آموزشگاه روزنامه‌نگاری و ارتباطات جمعی در دانشگاه دولتی سن خوزه در کالیفرنیای آمریکا است و جوایزی مانند جایزه استاد برجسته جامعه بین‌المللی آمریکا را از آن خود کرده و به عنوان یک عضو فعل در انجمن بین‌المللی روابط عمومی شناخته می‌شود. برایان. اچ. ربر دانشیار رشته روابط عمومی در دانشیار جورجیا است. او کلاس‌هایی با موضوعات مدیریت، اقناع‌سازی، ارزیابی اجرا و افکار عمومی برگزار می‌کند و پژوهش‌هایش متمرکز بر نظریات روابط عمومی، روش تدریس و ارتباطات امور بهداشت و سلامت است.

گلن تی. کمرون، مؤسس مرکز تحقیقات ارتباطات امور بهداشت و سلامت در دانشگاه میسوری است. او که سخنرانی مشهور در جهان است، برنده جوایزی در زمینه کاری خود نیز شده است. بیش از 300 مقاله، فرگرد کتاب و کتاب‌هایی با موضوع روابط عمومی نگاشته است و همچنین تجربه مدیریت پرباری نیز دارد. جی‌ هوا شین دانشیار دانشکده ارتباطات جمعی و روزنامه‌نگاری در دانشگاه می‌سی‌سی‌پی جنوبی است. او یک پژوهشگر پرکار در زمینه روابط عمومی است و به طور فعال‌ در توسعه تئوری روابط عمومی نقش داشته است. او پیش از این مدیر روابط عمومی مؤسسه پژوهش‌های اقتصادی فدراسیون صنایع کره بوده است.

درباره کتاب: طرح جلد گیرای این کتاب، دری را بر حرفه روابط عمومی باز می‌کند که به طور موفقیت‌آمیزی تئوری و عمل را به شکلی آسان و روان، در هم می‌آمیزد. نویسندگان، نمونه‌هایی جذاب و نوآورانه از فعالیت‌های روابط عمومی را در برابر متخصصان و دانشجویان این حرفه قرار می‌دهند که روایتگر تئوری‌های مربوطه هستند و شرط لازم برای کسب موفقیت در دنیای روابط عمومی به شمار می‌آیند. این کتاب در 416 صفحه رویکردی کاربردی برای مطالعه روابط عمومی دارد و بر مدیریت تضاد و رقابت متمرکز است.

 

نام کتاب: نویسندگی در روابط عمومی و تکنیک‌های رسانه‌ای

نویسندگان: دنیس. ال. ویلکاکس و برایان. اچ.ربر

تاریخ انتشار: فوریه 2012

شابک: 978-0205211678

درباره نویسندگان: پروفسور دنیس. ال. ویلکاکس، مدیر اسبق آموزشگاه روزنامه‌نگاری و ارتباطات جمعی در دانشگاه دولتی سن خوزه در کالیفرنیای آمریکا است و جوایزی مانند جایزه استاد برجسته جامعه بین‌المللی آمریکا را از آن خود کرده و به عنوان یک عضو فعال در انجمن بین‌المللی روابط عمومی شناخته می‌شود. برایان. اچ. ربر دانشیار رشته روابط عمومی در دانشگاه جورجیا است. او کلاس‌هایی با موضوعات مدیریت، اقناع‌سازی، ارزیابی اجرا و افکار عمومی برگزار می‌کند. پژوهش‌هایش متمرکز بر نظریات روابط عمومی، روش تدریس و ارتباطات امور بهداشت و سلامت است.

درباره کتاب: این کتاب 560 صفحه‌ای، حاوی مثال‌هایی وقاعی و کاربردی از نوشته‌های کارگزارانی است که موفق به دریافت جایزه شده‌اند. خوانندگان کتاب، روش‌های تسلط بر بسیاری از تکنیک‌هایی را می‌آموزند که در عصر دیجیتال، برای جذب مخاطبان و تأثیر گذاشتن بر آنان ضروری است. پرداختن به اصول و ریزه‌کاری‌های نوشتن و تولید و توزیع تولیدات روابط عمومی‌ها از طریق رسانه‌های سنتی و اجتماعی از جمله دلایلی هستند که کتاب مورد اشاره را برای متخصصان و دانشجویان روابط عمومی ارزشمند می‌کند.

 

نام کتاب: رسانه‌های اجتماعی و روابط عمومی: هشت فعالیت جدید برا حرفه‌ای‌های روابط عمومی

نویسنده: دیر دره‌کی. برکنریج

زمان انتشار: آوریل 2012

شابک: 978-0132983211

درباره نویسنده: دیردره برکنریج، مدیر ارشد اجرایی یک شرکت مشاوره فناوری و ارتباطات استراتژیک است. او با بیش از 20 سال تجربه حرفه‌ای در زمینه روابط عمومی و بازاریابی، به مدیران ارشد بیش از 500 شرکت بزرگ مشاوره داده است.

درباره کتاب: این کتاب، درباره هشت مهارت جدید است که حرفه‌ای‌های روابط عمومی برای برندسازی و جذب مخاطبان در محیط اجتماع به آن نیاز دارند. کتاب، کاملاً کاربردی است و در آن سعی شده به کارگزاران روابط عمومی نشان دهد که چگونه می‌توانند نقش خود را افزایش داده، فعالیت‌های‌شان را بهبود بخشیده و راهبردی‌های‌شان را برای جذب بیشتر مخاطبانی که امروزه پیچیده‌تر و اجتماعی‌تر شده‌اند، کارآمدتر کنند. ایجاد پیوند بین ارتباطات و فناوری و برنامه‌ریزی برای ارتباطات بحران از جمله محورهای بحث در این کتاب است. مخاطبان این کتاب 176 صفحه‌ای را مدیران روابط عمومی، ارتباطات و بازاریابی و همچنین دانشجویان تشکیل می‌دهند. از نویسنده این کتاب، که مدیر ارشد اجرایی یک شرکت مشاور فناوری و ارتباطات استراتژیک است تاکنون 5 کتاب از جمله «رسانه‌های جدید روابط عمومی 2، ابزارهای نو و مخاطبان جدید» منتشر شده است. این کتاب از نظر مخاطبان «آمازون».

معروف‌ترین سایت فروش کتاب، امتیاز 3/4 را از کل 5 امتیاز به دست آورده است. چارلی لی، درباره این کتاب گفته است: «امروز دیگر آرزوی راهبردی بودن در مورد روابط عمومی و رسانه‌های اجتماعی کفایت نمی‌کند. بلکه این روزها ابتدا باید در این هشت فعالیتی که بر کنریج تشریح کرده است، خبر بود.» البته از سوی یکی از خوانندگان کتاب مذکور این انتقاد هم وارد شده است که «این کتاب، در چندین لایه در تلاش است تا لایه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را با اختراع یک چرخ، سامان بخشد اما توضیح نمی‌دهد که این چرخ را چگونه باید مورد استفاده قرار داد».

 

نام کتاب: روابط عمومی مؤثر

نویسندگان: گلن ام بروم

تاریخ انتشار: جولای 2012

شماره شابک: 978-0132669153

درباره نویسندگان: پروفسور گلن ام بروم استاد دانشکده روزنامه‌نگاری و مطالعات رسانه‌های دانشگاه دولتی ساندیه‌گو است. او از سال 1979 به عضویت هیأت علمی این دانشگاه در آمده و رییس بخش روزنامه‌نگاری و همچنین مسئول راه‌اندازه رشته روابط عمومی این دانشگاه بوده است. او با بیش از 40 سال سابقه علمی و حرفه‌ای، مرکزی را به نام مرکز توسعه حرفه‌ای روابط عمومی برای کمک به دانشجویان تأسیس کرده تا منابع لازم را برای طرح‌های موجود برای حمایت از استعدادها تأمین نماید.

درباره کتاب: انتشارات پرنتیس‌هال یازدهمین ویراست این کتاب 456 صفحه‌ای را در دوم جولای سال 2012 میلادی روانه بازار کرد. این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین‌ها در گروه بازرگانی، بازاریابی و روابط عمومی، رتبه سی و چهارم را از آن خود کرده است. در این ویراست، فصل‌های جدید به همراه مثال‌ها و اطلاعات به روزی در این باره که چگونه رسانه‌های اجتماعی و جهانی شدن به روابط عمومی شکل تازه‌ای می‌بخشند، به مطالب کتاب افزوده شده است.

 

نام کتاب: پرونده‌های روابط عمومی

نویسندگان: جری ای هندریکس. درل سی‌هایس، پالاوی دامانی کومار

تاریخ انتشار: ژانویه 2012

شماره شابک: 978-1111344429

درباره نویسندگان: پروفسور جری‌ای هندریکس، استاد دانشگاه امریکن، یونیورسیتی در واشنگتن است. او 38 سال سابقه تدریس دارد و از اعضای برجسته جامعه روابط عمومی آمریکا است. درل سی‌هایس دانشیار دانشکده ارتباطات دانشگاه امریکن یونیورسیتی است و پیش از آغاز به تدریس در این دانشگاه، به مدت 15 سال به عنوان مدیر روابط عمومی چند سازمان بزرگ دولتی و خصوصی در آمریکا فعالیت داشت. او نیز از اعضای برجسته جامعه روابط عمومی آمریکاست.

پالاوی دامانی کومار، نیز استادیار دانشکده ارتباطات دانشگاه امریکن یونیورسیتی است و همچنین بیش از 15 سال در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف تجربه حرفه‌ای در صنعت روابط عمومی دارد.

درباره کتاب: نهمین ویراست کتاب موردهای روابط عمومی که نگاهی کنجکاوانه و تحلیلگرانه به پرونده حرفه‌ای برندگان جامعه روابط عمومی آمریکا انداخته است، زمینه‌های نظری حوزه‌های اصلی روابط عمومی را ارایه کرده است. نویسندگان که از الگوی فرایند ROPE (تحقیق، اهداف، برنامه‌ریزی و ارزیابی) بهره برده‌اند، بر محور عناصر فعالیت‌های ارتباطی تمرکز کرده‌اند. این کتاب در 448 صفحه و توسط انتشارات وادزورث منتشر شده است.

 

نام کتاب: راهنمای سبک روابط عمومی

نویسندگان: باربارا دیگزبراون

تاریخ انتشار: ژانویه 2012

شماره شابک: 978-1111348113

درباره نویسندگان: باربارا دیگزبروان، یک متخصص استراتژی ارتباطات است که با بیش از 25 سال تجربه حرفه‌ای به ویژه در برنامه‌ریزی راهبردی، راهبرد بازاریابی اجتماعی، تحقیق کیفی، ارتباطات یکپارچه و روابط با رسانه‌ها، به عنوان یک پژوهشگر شناخته شده در توسعه بازاریابی اجتماعی مؤثر و فعالیت‌های ارتباطی شناخته می‌شود.

درباره کتاب: انتشارات وادزورث، ویراست سوم این کتاب را در 264 صفحه در ژانویه 2012 روانه کتابفروشی‌ها کرد. دیگز براون نویسنده کتاب، در نگارش آن به گونه‌ای عمل کرده که بتواند مرجع مناسب و کاملی برای دانشجویان و متخصصان روابط عمومی باشد. او با ارایه مثال‌های تصویری و تحلیل اهداف آنها، به پرکاربردترین و پذیرفته‌ شده‌ترین اقدامات روابط عمومی اشاره کرده و به دانشجویان در ارایه فرم و سبک درستی که به کار می‌گیرند، کمک می‌کند. کتاب مذکور از نظر خوانندگان در سایت آمازون امتیاز 4 از 5 را به دست آورده است.

 

نام کتاب: روابط عمومی ورزش: مدیریت ارتباطات سازمانی

نویسندگان: جی کلیتون استولت، استفان دبلیو دیتمور، اسکات برانولد

تاریخ انتشار: فوریه 2012

شماره شابک: 978- 0736090384

درباره نویسندگان: پرفسور جی کلیتون استولت، استاد مدیریت ورزش در دانشگاه دولتی ویچیتا آمریکا است. او از سال 1998 آموزش و تحقیق درباره روابط عمومی ورزش را آغاز کرد. او همچنین مقاله‌های متعددی نیز در همین زمینه ارایه کرده است.

دکتر استفان دبلیو دیتمور، استادیار رشته مدیریت ورزش در دانشگاه آرکانزاس است. او همچنین در اینستیتوتو دآمپرسا در مادرید اسپانیا در رشته روابط عمومی و رسانه‌های ورزشی به تدریس مشغول است.

پروفسور اسکات برانولد، نیز استاد مدیریت ورزش در دانشگاه رابرت موریس آمریکا است. او بیش از 20 سال سابقه تدریس در مدیریت ورزش و همچنین تجربه عملی در مدیریت رویدادهای ورزشی دارد.

درباره کتاب: جی کلیتون استولت استفان دبلیو دیتمور، اسکات برانولد انتشارات وادزورث، سه استاد دانشگاه در رشته مدیریت ورزش، ویراست دوم کتاب روابط عمومی ورزش را در دومین ماه از سال 2012 میلادی منتشر کردند. این کتاب، رویکردی تجارت گونه به فعالیت روابط عمومی در حوزه ورزش دارد و به جای آن که روابط عمومی را ابزاری برای حمایت از بازاریابی و افزایش گرایش و علاقه‌مندی رسانه‌ها به یک رویداد یا سازمان خاص بخواند، این حرفه را عنصری لازم برای تحقق بسیاری از اهداف یک سازمان ورزشی معرفی کرده است. کتاب یا ارایه پایه‌های روابط عمومی در ورزش شروع می‌شود و سپس به تحلیل مسایل حقوقی و اخلاقی روابط عمومی در ورزش می‌پردازد. این کتاب در 384 صفحه توسط انتشارات هیومن کینتیکس منتشر شده است. رتبه‌ای که این کتاب در سایت آمازون به دست آورده 00/4 از 00/5 است.

 

نام کتاب: این است روابط عمومی: واقعیت‌های روابط عمومی

نویسندگان: داگ نیوسون، جودی ونسلایک تورک، دین کروکبرگ

تاریخ انتشار: ژانویه 2012

شماره شابک: 978-1111836832

درباره نویسندگان: پروفسور داگ نیوسام استاد دانشکده روزنامه‌نگاری دانشگاه تگزاس کریسچن، عضو جامعه روابط عمومی آمریکا و نویسنده ارشد کتاب‌های «این است روابط عمومی» و «نویسندگی در روابط عمومی» است. او همچنین عضو پیشین کمیسیون آموزش روابط عمومی، رئیس سابق کالج اعضای جامعه روابط عمومی آمریکا و همچنین رئیس پیشین کمیته ارزشیابی شورای ارزشیابی آموزش روزنامه‌نگاری و ارتباطات جمعی و نیز رئیس انجمن روابط عمومی تگزاس و مدیر دفاتر جامعه روابط عمومی آمریکا در ایالت‌های دالاس و فورت ورث بود. پروفسور جودی ونسلایک تورک استاد دانشکده ارتباطات جمعی دانشگاه ویرجینیا کامنولت و بین سال‌های 2002 تا 2010 رئیس آن بود. او همچنین رئیس دانشکده روزنامه‌نگاری و ارتباطات دانشگاه کارولینای جنوبی و عضو کمیته ارزشیابی شورای ارزشیابی آموزش روزنامه‌نگاری و ارتباطات جمعی بود. او همچنین یکی از دبیران مجموعه مورد پژوهی‌های روابط عمومی است که توسط مؤسسه روابط عمومی منتشر می‌شوند. پروفسور دین کروکبرگ، استاد بخش مطالعات ارتباطات دانشگاه کارولینای شمالی و مدیر اجرایی مرکز روابط عمومی جهانی است. او در گذشته استاد روابط عمومی بخش مطالعات ارتباطات دانشگاه آیووای شمالی بود. همچنین، عضو کمیسیون پژوهش روابط عمومی جهانی و یکی از اعضای ارشد جامعه پژوهش ارتباطات نوین است. او پیشتر رئیس بخش مدرسان روابط عمومی جامعه روابط عمومی آمریکا، رئیس بخش روابط عمومی انجمن بین‌المللی ارتباطات، رئیس بخش روابط عمومی انجمن آموزش روزنامه‌نگاری و ارتباطات جمعی و استاد مشاور جامعه دانشجویان روابط عمومی آمریکا و روزنامه ملی آن بود.

درباره کتاب: این کتاب که انتشارات وادزورث، یازدهمین ویراست آن را منتشر کرد، هم برای دانشجویان و هم کارگزاران حرفه‌ای ایده‌آل است. این کتاب با تأکید ویژه‌ای بر پایه‌هایی چون تاریخ و پژوهش و همچنین موضوعاتی مانند فناوری، اخلاق حرفه‌ای و امور بین‌المللی از دنیای روابط عمومی سخن رانده است. نویسندگان در کتاب خود نمونه‌های متعددی از مورد پژوهی‌ها، فنون و راهبردها را ارایه کرده‌اند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد