درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:04   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27748صفحه نخست » چهارشنبه، 29 دی 1395 - 12:04
ثبت نام متقاضیان طرح ترافیک 96 مطبوعات تمدید شد
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به درخواست مدیران مسئول نشریات، زمان ثبت درخواست برای دریافت سهمیه آرم طرح ترافیک، از اول تا چهارم بهمن ماه تمدید شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دراطلاعیه روز سه شنبه آمده است: متقاضیان تا پایان روز چهارم بهمن فرصت دارند با ورود به سامانه جامع رسانه های کشور، نسبت به ثبت تقاضای دریافت طرح ترافیک اقدام کنند .

**
خبرگزاریها و روزنامه از طریق شهرداری ثبت نام می کنند

در این اطلاعیه تاکید شده است: اعطای سهیمه روزنامه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری، مانند سالهای گذشته مستقیما از طریق شهرداری انجام می شود .

**
نحوه تخصیص میزان سهیمه طرح ترافیک هر نشریه  

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد در خصوص نحوه تخصیص میزان سهمیه طرح ترافیک هر نشریه توضیح داد: امتیاز کیفی × نظم در انتشار × عدد پایه برای دوره انتشار یعنی اینکه عدد پایه برای هفته نامه، دو هفته نامه و ماهنامه به ترتیب 5 و 3 و 2 سهمیه است؛ مشروط به آن که حداقل 6 ماه از انتشار نشریه گذشته باشد .
همچنین نظم در انتشار، نسبت تعداد شماره اعلام وصول شده به تعداد شماره قابل انتظار (مطابق پروانه انتشار) در شش ماه اخیر نیز از دیگر شرایط است .
از این رو نتیجه محاسبه، به عددی بدون اعشار و نزدیک به عدد اصلی، تبدیل می شود .
از دیگر شرایط تخصیص این است که چنانچه دفتر مرکزی نشریه (مندرج در پروانه دارای اعتبار دفتر رسانه یا پروانه دفتر رسانه که تاریخ آن منقضی نشده باشد) در داخل محدوده اصلی طرح ترافیک واقع باشد، یک سهمیه اضافه می شود .
همچنین چنانچه همکاران بیمه ای نشریه به تعدادی باشند که یارانه بیمه به نشریه تعلق بگیرد، یک سهمیه اضافه می شود .
همچنین به سهمیه نشریاتی که موضوع آنها موارد حمایتی بسته 95 است، یک عدد افزوده می شود .
در این اطلاعیه تاکید شده است: به دو ماهنامه ها و فصلنامه ها به شرطی، یک سهمیه تعلق می گیرد که امتیاز کیفی آنها بالاتر از 80 باشد و به طور منظم منتشر شده باشند و حداقل 300 مشترک (در طرح اشتراک) داشته باشند .
همچنین به روزنامه ها و هفته نامه هایی که شهر تهران در گستره مصوب آنها نیست یا دفتر مرکزی آنها در تهران واقع نیست سهمیه ای تعلق نمی گیرد مگر آن که پروانه دفتر نمایندگی تهران داشته باشند و ضمنا امتیاز کیفی آنها بیش از 75 باشد .
همچنین تخلفات از مشخصات پروانه ای، انتشار ویژه نامه های غیرقانونی و نداشتن فهرست بیمه (برای نشریات مشمول: هفته نامه ها و دوهفته نامه هایی که فهرست بیمه به نام خود یا نشریات گروه خود (صاحب امتیاز واحد) ندارند) سهمیه نشریه را منتفی می کند .
سهمیه نشریات دولتی یا متعلق به بخش عمومی، مشروط به مازاد ماندن از کل سهمیه ها است .
این اطلاعیه می افزاید: درخواست ها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع رسانه های کشور، از زمان باز شدن سایت شهرداری و دریافت کد رهگیری (tehran.ir) ، پذیرش می شود.(مهلت ثبت درخواست یکماه بعد از باز شدن سایت شهرداری ).
در این اطلاعیه تاکید شده است: چنانچه سهمیه اعلامی شهرداری برای نشریات کمتر از مجموع درخواست ها باشد، همه درخواست ها تسهیم به نسبت می شوند .
همچنین در راستای شفافیت، فهرست نهایی بعد از دریافت طرح، به تفکیک نام نشریه، نام مالک، نوع و مدل خودرو منتشر می‌‌شود .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد