درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 02:19   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟
  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد
  ۷۰ درصد توان خود را باید برای شنیدن حرف مردم بگذاریم
  نظرات مردمی را به گوش روسای سازمان می رسانیم تا در تصمیم سازی ها مدنظر قرار گیرد
  نشست روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با خبرنگاران لرستان
  نخستین جشنواره ملی رسانش آغاز شد
  کارگاه آموزشی بلاکچین ویژه خبرنگاران
  تلاش برای تولید محتوای هدفمند خبری
  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود
  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27719صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 دی 1395 - 12:23
ضرورت افزایش تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزایش تعامل میان رسانه های استان و روابط عمومی های دستگاه های مختلف را یک ضرورت اساسی در عرصه اطلاع رسانی استان عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدعلی طالبی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد تبیین سیاست ها و اقدامات دولت و انتقال درست مطالبات جامعه به مسوولان را حاصل تعامل دوسویه رسانه ها و دستگاه های مختلف دانست و گفت: وضعیت فضای اطلاع رسانی استان با شرایط مطلوب فاصله دارد و در این زمینه همفکری و هم افزایی بخش های مختلف ضروری است .
وی یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، فضای رسانه ای باید با رویکرد آگاهی بخشی، اخلاق مداری و پرهیز از انتشار اخباری که عامل دلسردی مردم و خدشه به امنیت و آرامش جامعه است، مدیریت شود .
مدیرکل حوزه استاندار یزد نیز با تاکید بر تولید محتوای مناسب و اثرگذار از سوی رسانه های استان از شورای روابط عمومی های استان خواست در این زمینه تعامل بیشتری با بخش رسانه ای استان داشته باشند .
عباس حیدری افزود: دامن زدن رسانه ها به برخی بداخلاقی های سیاسی و جناحی، نتیجه ای جز دلسردی مردم به دنبال ندارد و رسانه ها باید این مهم را در فعالیت های خود مورد توجه قرار داده و اسیر چنین فضایی نشوند .
وی پرداختن به اولویت ها و معرفی ظرفیت و توانمندی های استان را از مطالبات مردم و مسوولان استان از رسانه ها دانست .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست ضعف مالی و محدودیت منابع انسانی را از مشکلات رسانه های استان برشمرد و گفت: تنها تعداد محدودی از رسانه های استان بضاعت بهره گیری از منابع انسانی حرفه ای را دارد و بخش قابل توجهی از رسانه های استان با تعداد بسیار محدود نیروی انسانی فعالیت می کنند .
علی غیاثی ندوشن افزود: مشکلات فضای رسانه ای استان یزد محدود به این استان نیست و در کل کشور شرایط فعالیت های رسانه ای با سطح مطلوب فاصله دارد و شرایط استان یزد از متوسط کشور به مراتب بهتر است .
عبدالمجید معنوی رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه یزد و عضو شورای روابط عمومی های استان یزد نیز با تقسیم بندی رسانه ها به دو بخش خصوصی و دولتی یادآور شد: موضوع اقتصاد رسانه در عرصه رسانه ای نهادینه نشده و در این میان رسانه های محلی با بیشترین حجم مشکلات دست به گریبان هستند .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی


  گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود


  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد


  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند


  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی