درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 19:05   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟

  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب دو

با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟

  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
  نسخ قدیمی همراه بانک ملی از نیمه اردیبهشت ماه غیرفعال می شوند
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید
  مدیرعامل بانک رفاه در دیدار با استاندار لرستان: پیگیری برای رفع مشکلات هموطنان سیل زده به جد دنبال می‌شود
  امهال تسهیلات بانک رفاه برای کشاورزان آسیب دیده از سیل
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرخنده میلاد حضرت قائم(عج)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27719صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 دی 1395 - 12:23
ضرورت افزایش تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزایش تعامل میان رسانه های استان و روابط عمومی های دستگاه های مختلف را یک ضرورت اساسی در عرصه اطلاع رسانی استان عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدعلی طالبی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد تبیین سیاست ها و اقدامات دولت و انتقال درست مطالبات جامعه به مسوولان را حاصل تعامل دوسویه رسانه ها و دستگاه های مختلف دانست و گفت: وضعیت فضای اطلاع رسانی استان با شرایط مطلوب فاصله دارد و در این زمینه همفکری و هم افزایی بخش های مختلف ضروری است .
وی یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، فضای رسانه ای باید با رویکرد آگاهی بخشی، اخلاق مداری و پرهیز از انتشار اخباری که عامل دلسردی مردم و خدشه به امنیت و آرامش جامعه است، مدیریت شود .
مدیرکل حوزه استاندار یزد نیز با تاکید بر تولید محتوای مناسب و اثرگذار از سوی رسانه های استان از شورای روابط عمومی های استان خواست در این زمینه تعامل بیشتری با بخش رسانه ای استان داشته باشند .
عباس حیدری افزود: دامن زدن رسانه ها به برخی بداخلاقی های سیاسی و جناحی، نتیجه ای جز دلسردی مردم به دنبال ندارد و رسانه ها باید این مهم را در فعالیت های خود مورد توجه قرار داده و اسیر چنین فضایی نشوند .
وی پرداختن به اولویت ها و معرفی ظرفیت و توانمندی های استان را از مطالبات مردم و مسوولان استان از رسانه ها دانست .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست ضعف مالی و محدودیت منابع انسانی را از مشکلات رسانه های استان برشمرد و گفت: تنها تعداد محدودی از رسانه های استان بضاعت بهره گیری از منابع انسانی حرفه ای را دارد و بخش قابل توجهی از رسانه های استان با تعداد بسیار محدود نیروی انسانی فعالیت می کنند .
علی غیاثی ندوشن افزود: مشکلات فضای رسانه ای استان یزد محدود به این استان نیست و در کل کشور شرایط فعالیت های رسانه ای با سطح مطلوب فاصله دارد و شرایط استان یزد از متوسط کشور به مراتب بهتر است .
عبدالمجید معنوی رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه یزد و عضو شورای روابط عمومی های استان یزد نیز با تقسیم بندی رسانه ها به دو بخش خصوصی و دولتی یادآور شد: موضوع اقتصاد رسانه در عرصه رسانه ای نهادینه نشده و در این میان رسانه های محلی با بیشترین حجم مشکلات دست به گریبان هستند .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی