درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 12:48   

شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد

  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد


ادامه ادامه مطلب یک

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد

  معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس هیات مدیره بیمه دانا: طرح مهر دانا موجب تقویت شاخص‌های اقتصادی کشور می‌شود
  بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه: اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود
  معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد
  مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: برای برقراری ارتباط موثرتر با جامعه هدف نیازمند یاری هنرمندان هستیم
  دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی: روابط عمومی ها منعکس کننده خواسته های مردم به مسئولان باشند
  سه مرحله مدیریت بحران
  اعتقاد اکثر کانادایی‌ها بر تاثیرات منفی فیس بوک در انتخابات فدرال
  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد
  آمازون در 2 سال گذشته هیچ مالیاتی در آمریکا پرداخت نکرده است
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه قم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27719صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 دی 1395 - 12:23
ضرورت افزایش تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزایش تعامل میان رسانه های استان و روابط عمومی های دستگاه های مختلف را یک ضرورت اساسی در عرصه اطلاع رسانی استان عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدعلی طالبی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد تبیین سیاست ها و اقدامات دولت و انتقال درست مطالبات جامعه به مسوولان را حاصل تعامل دوسویه رسانه ها و دستگاه های مختلف دانست و گفت: وضعیت فضای اطلاع رسانی استان با شرایط مطلوب فاصله دارد و در این زمینه همفکری و هم افزایی بخش های مختلف ضروری است .
وی یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، فضای رسانه ای باید با رویکرد آگاهی بخشی، اخلاق مداری و پرهیز از انتشار اخباری که عامل دلسردی مردم و خدشه به امنیت و آرامش جامعه است، مدیریت شود .
مدیرکل حوزه استاندار یزد نیز با تاکید بر تولید محتوای مناسب و اثرگذار از سوی رسانه های استان از شورای روابط عمومی های استان خواست در این زمینه تعامل بیشتری با بخش رسانه ای استان داشته باشند .
عباس حیدری افزود: دامن زدن رسانه ها به برخی بداخلاقی های سیاسی و جناحی، نتیجه ای جز دلسردی مردم به دنبال ندارد و رسانه ها باید این مهم را در فعالیت های خود مورد توجه قرار داده و اسیر چنین فضایی نشوند .
وی پرداختن به اولویت ها و معرفی ظرفیت و توانمندی های استان را از مطالبات مردم و مسوولان استان از رسانه ها دانست .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست ضعف مالی و محدودیت منابع انسانی را از مشکلات رسانه های استان برشمرد و گفت: تنها تعداد محدودی از رسانه های استان بضاعت بهره گیری از منابع انسانی حرفه ای را دارد و بخش قابل توجهی از رسانه های استان با تعداد بسیار محدود نیروی انسانی فعالیت می کنند .
علی غیاثی ندوشن افزود: مشکلات فضای رسانه ای استان یزد محدود به این استان نیست و در کل کشور شرایط فعالیت های رسانه ای با سطح مطلوب فاصله دارد و شرایط استان یزد از متوسط کشور به مراتب بهتر است .
عبدالمجید معنوی رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه یزد و عضو شورای روابط عمومی های استان یزد نیز با تقسیم بندی رسانه ها به دو بخش خصوصی و دولتی یادآور شد: موضوع اقتصاد رسانه در عرصه رسانه ای نهادینه نشده و در این میان رسانه های محلی با بیشترین حجم مشکلات دست به گریبان هستند .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  آغاز فرایند تدوین سند جامع شیوه اقدام مشترک روابط عمومیها در زمان بحران


  سازمان نهضت سواد رسانه‌ای تشکیل شود


  انتصاب تیم رسانه‌ای در کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ دونالد ترامپ


  رئیس روابط عمومی قوه قضائیه پس از 10 سال تغییر می کند


  پنجمین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر


  سلسله نشست های تخصصی پدافند رسانه ای فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود


  رسانه های خراسان رضوی برای گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی همدل شدند


  معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور: ‌ایمنی پدافندی نیروگاه اتمی بوشهر با استاندارد‌های جهانی برابری می‌کند


  ال جی: به جای تولید موبایل تاشو باید به فکر نجات برندمان باشیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی