درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 10:32   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27707صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 27 دی 1395 - 20:08
معاون سیاسی استانداری یزد: فضای رسانه ای استان نیازمند افزایش تعامل رسانه ها و روابط عمومی هاست
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزایش تعامل میان رسانه های استان و روابط عمومی های دستگاه های مختلف را یک ضرورت اساسی در عرصه اطلاع رسانی استان عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزایش تعامل میان رسانه های استان و روابط عمومی های دستگاه های مختلف را یک ضرورت اساسی در عرصه اطلاع رسانی استان عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان تبیین سیاست ها و اقدامات دولت و انتقال درست مطالبات جامعه به مسوولان را حاصل تعامل دوسویه رسانه ها و دستگاه های مختلف دانست و گفت: وضعیت فضای اطلاع رسانی استان با شرایط مطلوب فاصله دارد و در این زمینه همفکری و هم افزایی بخش های مختلف ضروری است.


وی یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، فضای رسانه ای باید با رویکرد آگاهی بخشی، اخلاق مداری و پرهیز از انتشار اخباری که عامل دلسردی مردم و خدشه به امنیت و آرامش جامعه است، مدیریت شود.


مدیرکل حوزه استاندار یزد نیز با تاکید بر تولید محتوای مناسب و اثرگذار از سوی رسانه های استان از شورای روابط عمومی های استان خواست در این زمینه تعامل بیشتری با بخش رسانه ای استان داشته باشند.


عباس حیدری افزود: دامن زدن رسانه ها به برخی بداخلاقی های سیاسی و جناحی، نتیجه ای جز دلسردی مردم به دنبال ندارد و رسانه ها باید این مهم را در فعالیت های خود مورد توجه قرار داده و اسیر چنین فضایی نشوند.


وی پرداختن به اولویت ها و معرفی ظرفیت و توانمندی های استان را از مطالبات مردم و مسوولان استان از رسانه ها دانست.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست ضعف مالی و محدودیت منابع انسانی را از مشکلات رسانه های استان برشمرد و گفت: تنها تعداد محدودی از رسانه های استان بضاعت بهره گیری از منابع انسانی حرفه ای را دارد و بخش قابل توجهی از رسانه های استان با تعداد بسیار محدود نیروی انسانی فعالیت می کنند.


علی غیاثی ندوشن افزود: مشکلات فضای رسانه ای استان یزد محدود به این استان نیست و در کل کشور شرایط فعالیت های رسانه ای با سطح مطلوب فاصله دارد و شرایط استان یزد از متوسط کشور به مراتب بهتر است.


عبدالمجید معنوی رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه یزد و عضو شورای روابط عمومی های استان یزد نیز با تقسیم بندی رسانه ها به دو بخش خصوصی و دولتی یادآور شد: موضوع اقتصاد رسانه در عرصه رسانه ای نهادینه نشده و در این میان رسانه های محلی با بیشترین حجم مشکلات دست به گریبان هستند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد